Kan de zender van de maand niet krijgen .Ik weet dat dit kanaal 18 is. Ook kanaal 90 kan ik niet ontvangen. Deze kanalen blijven zwart. Heb de boxen al een keer opnieuw opgestart maar dan is het ook niet gelukt. Wie heeft er een oplossing hier voor. Ook verdwijnen er steeds zenders uit mijn favoriete lijst . Hoe kan dit.
Is er soms een storing. Er verdwijnen zenders uit mijn favoriete lijst . Deze weer terug gezet en nu werk kanaal 90 niet en oom het kanaal waar de zender van de maand op getoond wordt
Goedemorgen
Welkom op de community. Je zou eens een volledige fabrieksreset kunnen proberen. Dit doe je door met een dun voorwerp de reset inkeping op de decoder in te drukken. Dit kan bij alle boxen, behalve de box met opnamefunctie. Dan moet webcare dit voor je doen.
Als een zender wordt gewijzigd, dan wordt deze weggehaald en opnieuw toegevoegd. Daarmee is dit voor de favorietenlijst een nieuwe zender en wordt deze niet automatisch herkend. Dit gebeurt ook als een zender geüpgrade wordt naar HD. Je zult hem dan zelf opnieuw moeten toevoegen aan jouw zenderlijst. Niet handig, maar dit is hoe het momenteel uitgevoerd wordt. Mooie voor de wishlist?
Hoi
Van harte welkom op de Community, goed dat je jouw vraag hier stelt! Ben je eruit gekomen met de tips van onze topper
https://mediamagazine.nl/t-mobile-start-doorgifte-one-world-tv/?amp
Ik kwam deze vraag tegen, momenteel kan ik de zender van de maand op 18 ook niet ontvangen, zie ook bovenstaande link, blijft op error staan dit geldt ook voor kanaal 247.
Hoi
Ervaar je dit op beide TV Boxen? Ik zie dat je nog één Kamai 510 gebruikt, zullen we die omruilen voor je?
Hallo
Wat ik me wel eens heb afgevraagd of er geen mogelijkheid zou kunnen zijn dat klanten die het willen en aandurven zelf een mediabox kopen en dan zelf de software er in laden, vergelijk het met de navigatieapparaten van vroeger, daar moest je zelf ook de software inladen.
Scherm blijft inderdaad op error staan op beide boxen
Hi
- Menu-knop
- Ga naar Instellingen > Favorieten
-
- Zie je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze dan uitschakelen.
- Zie je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit.
Kan je aangeven of dit de boosdoener is? Zo niet, dan ga ik een verzoek voor je indienen bij onze technische dienst om dit te verhelpen.
Super dat je een go geeft voor het omwisselen van de Kamai 510. Dit heb ik gelijk voor je in orde gemaakt. De status van de bestelling kun je volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.
Daarnaast deel ik ook alvast heel graag de voorwaarden van het nieuwe tv-platform met je. Zoals je weet gaat iedereen uiteindelijk over, dus ik geef je de keuze om versneld over te stappen. Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie voor jou aanvragen en zal je vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. Hier komen de voorwaarden:
Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Je zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie.
Ook ontvang je een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier enthousiast over bent, dan hoor ik graag een akkoord van je. Vervolgens ga ik dan voor je aan de slag!
Wat betreft jouw voorstel: ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen of dit mogelijk is. Welke voordelen zie jij hiervan in?
Wat betreft het overgaan naar het nieuwe platform wil ik mede gezien de vele issues welke er nog (steeds) zijn liever wachten tot er echt geen andere mogelijkheid meer is, ik zie op dit forum nog te veel klachten, programma's opnemen doe ik nooit zie daar totaal de zin en nut niet van in.
Bij het voorstel over de tv box bedoelde ik dat een klant die dat wil zelf een mediabox koopt in de winkel en dan net als vroeger bij een Tom Tom zelf de software laden, maar denk nu zelf dat het niet zal werken.
Hi
heb wel een paar Chromecasten liggen zijn nog die ronde om b.v. Youtube te streamen maar die hangen eigenlijk alleen maar achter de tv's te hangen doe er feitelijk niks mee, de Google tv schijnt wel een mooi apparaat te zijn ga daar misschien nog eens naar kijken of de Apple TV, van Amazon wil ik om princiepiele reden helemaal niks zelfs nog geen cocktailprikker.
Over “ingebouwde mediaboxen” zoals het word genoemd heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels ik weet dat fabrikanten althans zover ik weet in het verleden daarin goedkope processors in deden, en ook de apps snel uitgewerkt waren.
Over “ingebouwde mediaboxen” zoals het word genoemd heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels ik weet dat fabrikanten althans zover ik weet in het verleden daarin goedkope processors in deden, en ook de apps snel uitgewerkt waren.
Dit is een terecht punt. De levensduur van tv's is volgens fabrikanten vaak korter dan in de praktijk, waardoor sommige app-ontwikkelaars er voortijdig de stekker uit trekken. De Samsung-app van TM werkt voor tv's vanaf 2018, dus 4 jaar oud. Hoe lang de app voor die toestellen mee gaat, zal moeten blijken. Als je daar niet aan overgeleverd wil zijn, is Google/Apple TV inderdaad een mooi alternatief.
https://www.iphoned.nl/nieuws/apple-tv-2022-gerucht-goedkoper/ zo te zien wel met beperkingen?
Naar de Google tv ga ik zeker eens naar kijken, misschien heeft de Media Markt ze wel in de outlet
Met de ronde Chromecast (nummer 3 geloof ik), kun je ook onze app op je smartphone of tablet casten naar je smart tv, dus dat zou een mooie uitkomst zijn als ze nu toch stof vergaren!
in eerste instantie waren alle zenders te zien, echter na een tijdje alleen nog de zenders welke tot het Nederlandse publieke domein behoren, zenders van RTL of SBS enz kan ik niet kijken misschien is er toch bij de registratie iets fout gegaan?
Kan het zijn dat de Entone nog geregistreerd staat? en zodoende de nieuwe Amino 610 eruit gooit omdat ik maar 2 boxen als abonnement heb.
Ik heb nu de bestaande Amino 610 aangesloten en dus ook nog de Entone 510 welke eigenlijk vervangen zou worden door de nieuwe Amino 610,
Indien het nog niet werkt, dan is een factory reset de noodoplossing, maar voor we zover zijn, wil ik eventjes checken of het nu wel gelukt is!
Na het koppelen van de afstandsbediening ook geen gids of menu op te roepen,
De gids en menu werken nu wel weer, na een hernieuwde koppeling, rest niet
Factory reset trouwens ook uitgevoerd?
factory reset had/heeft geen resultaat
Je hoort me uiterlijk vanavond denk ik weer!
Het heeft geen haast
Ik heb ze nu bedraad aangesloten misschien is de Draytek e.o.f. zoals dat heet? dat heet ook wel de wet van Murphy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.