Beste tmobile,
Me tv-box van Vodafone entone begint kuren te krijgen. Beeld loopt vast en reageert slecht op de afstandsbediening. Het lampje doet het soms wel en soms niet.
Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?
Gr.kim
Beste tmobile,
Me tv-box van Vodafone entone begint kuren te krijgen. Beeld loopt vast en reageert slecht op de afstandsbediening. Het lampje doet het soms wel en soms niet.
Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?
Gr.kim
Hi
Beste
Ik ga ermee akkoord. :)
Merci voor deze razendsnelle reactie
Ik heb de tv kastjes binnen. Maar het probleem is ok heb zwart beeld.
Tv kastje al gereset
Modem al gereset
Converter stroom ervanaf.
Heel vervelend dit
Gr.kim
Hi
Thanks voor je terugkoppeling! Ik ben direct mee gaan kijken en zie inderdaad dat we geen verbinding met het modem kunnen maken. Dat kan niet de bedoeling zijn! Geen zorgen - dat gaan we fixen. Ik begrijp dat je al een reset hebt uitgevoerd. Is dat een fabrieksreset geweest? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn geweest, wil ik je vragen om deze volgens de volgende stappen uit te voeren:
Ook ben ik erg benieuwd hoe het modem is aangesloten en welke lampjes er branden op het modem. Heb je voor de rest wel een werkende verbinding?
Ik heb net de converter en modem en tv-box hard reset gegeven. Misschien dat u keek op het moment dat alles weer aan het opstarten was.
Alles werkt verder goed.
Ik heb 2 tv kastjes amino maar beide zwart beeld.
De tv box zit rechtstreeks verbonden op de modem op poort 4 En poort 3 (powerline)
De tv-box laat het opstarten zien. Maar als ie echt over wilt gaan op tv heb ik alleen maar zwart beeld
Gr kim
De oude tv boxjes werken wel entone
Ik heb de tv kastjes binnen. Maar het probleem is ok heb zwart beeld.
Tv kastje al gereset
Modem al gereset
Converter stroom ervanaf
Hi
Hi
de tvbox werkt weer.
bedankt voor de snelle service.
gr.kim
Yay, super fijn om te lezen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.