Skip to main content

Monteur heeft bij ons glasvezel aangesloten en de tv verbinding was met een kabel. Toen hadden we nog TV gids en konden nog programma’s opnemen  Wij wilden graag zonder kabel dat was mogelijk met een Chromecast K4. Nu hebben we de TV box niet meer nodig maar geen TV gids en kunnen geen programma’s opnemen. Klopt dit?

 

@Pascal50 Hoihoi, ik heb het voor je gecheckt. Zo te zien heb je wel de functie Cloud Opnemen, dus je kan zeker gebruik maken van het opnemen. Over de Chromecast, gebruik je deze om te streamen vanaf onze TV Anywhere app? Zou je anders eens willen proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als je deze gebruikt in combinatie met Google TV, ook dan kan je proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Meer informatie over het kijken naar T-Mobile TV zonder TV Box, vind je in dit topic: Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's! | T-Mobile Community.


Beste @Pascal50  Ik maak ook gebruik van Google 4 K 

Kies een willig keurige zender, klik op de grote ronde knop op je afstandsbediening  (de ring in het midden) en gebruik de buitenste ring om te navigeren naar boven en links naar menu.

Bij de optie account kom je de opgenomen programma’s tegen die je ook kan instellen met de TV App op iPad, laptop enz. 
 

Het is even wennen en je moet er een beetje mee spelen. Als je het eenmaal door hebt wil je niets anders meer (hoop ik).

 

 


Cris bedankt voor je antwoord het heeft geholpen👍


Ben ik blij voor je. @Pascal50 Het is even uitdokteren maar dan heb je ook wat🙏🤣😂👏🏻 
Veel plezier en heb je verder nog vragen dan is er altijd wel iemand die je kan helpen.

Fijne zonnige zondag.