Skip to main content

Hallo! Wij hebben net onze eerste woning gekocht en een T-Mobile pakket afgesloten. Nu is er op kanaal 140 de optie om Viaplay te kijken (als het goed is) maar dat kanaal bestaat niet of zit niet in mijn pakket. 
 

ik heb al een jaarabonnement afgesloten bij Viaplay en wou deze toevoegen aan mijn T-Mobile. Maar T-Mobile staat alleen toe om een nieuw account aan te maken/ bestellen. Ik heb nu voor 1 jaar betaald en ik ben niet van plan om nog eens elke maand extra te betalen aan T-Mobile alleen zodat ik zender 140 heb. 
 

mijn vraag: hoe kan ik via T-Mobile Viaplay kijken zonder hiervoor een extra pakket voor af te sluiten? (Ik heb dus al Viaplay, alleen niet via T-Mobile) 

Als je viaplay direct bij hen hebt afgesloten kun je dat niet afspelen via de t-mobile decoder. Je kunt de andere afspeelmogelijkheden van Viaplay gebruiken.

Viaplay stream je heel eenvoudig met Google Chromecast, Apple TV of ander streamingapparaat.

  1. Verbind je smartphone of tablet met hetzelfde wifi-netwerk als je Chromecast of Apple TV.
  2. Druk op Source/AV/Input op je afstandsbediening (dit verschilt per type afstandsbediening)
  3. Open de Viaplay app op je smartphone of tablet
  4. Er zijn ook vele smart tv's waar je de Viaplay app op kunt laden. Samsung (model uit 2016 of later),  LG (model uit 2016 of later), Sony Android TV, Philips Android TV, Nvidia Shield Android TV