Ik keek altijd graag tv programma's van de BBC terug. Maar nu kan dat niet meer.
Is dat bij iedereen zo?
Zo ja, waarom is deze functionaliteit zonder aankondiging uit de dienst verdwenen?
Ik keek altijd graag tv programma's van de BBC terug. Maar nu kan dat niet meer.
Is dat bij iedereen zo?
Zo ja, waarom is deze functionaliteit zonder aankondiging uit de dienst verdwenen?
Hallo
Het wil nog wel eens veranderen maar kan ook zijn dat je even opnieuw moet opstarten?
Ik had al opnieuw opgestart voor mijn post. Helaas.
Hi
Mocht het een zender betreffen waarbij op de zenderlijst wel staat dat Terug Kijken mogelijk is, dan wil ik je vragen om een powerflip uit te voeren. Zojuist heb ik jouw verbinding onder de loep genomen en hierin zie ik dat het modem al meer dan 50 dagen onafgebroken aan staat, dus stel ik voor om de volgende handeling te verrichten:
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Laat je weten of dit heeft geholpen en om welke zenders het gaat? Dan kijk ik graag verder met je mee!
Hoi Lisa,
Wij kijken via de T-mobile app. Het gaat om het programma ‘escape to the country’. Die kon ik heerlijk terug kijken. Nu ineens niet meer.
Ik wil best ons modem een keer opnieuw opstarten. Ik ben wel benieuwd naar de reden daarvoor?
Eergisteren heb ik wel een filmpje gemaakt van niet synchroon lopend beeld en geluid. Waar kan ik die heen mailen?
Met vriendelijke groet, Gijs
Hi
Wat betreft jouw opmerking over het opstarten van het modem: dit kan ervoor zorgen dat fouten die zich in de loop van tijd hebben opgehoopt in de verbinding eruit worden gehaald. Deze is dan als het ware weer 'schoon'.
Super dat je een filmpje hebt gemaakt waarin te zien is dat het beeld en geluid niet synchroon loopt. Deze mag je ook uploaden naar WeTransfer en dat je hier dan de link met mij deelt. Kan je hierbij ook aangeven om welke zenders / programma's het gaat en op welke datum en op welk tijdstip je dit hebt bekeken? Dan kan ik het verder voor je doorzetten!
Hi
20220605_140345 niet synchroon beeld en geluid
Groet, Gijs
Hi
Hoi, het is geen tweede link maar de naam van het filmpje met daarin de datum en tijd waarom je vroeg.
Kijk, helemaal super
Hi
Hoi Lisa,
Bedankt voor je reactie. Vreemd, ik weet het zeker maar nu begin ik ook te twijfelen. Misschien hebben ze het programma van zender verwisseld.. dat het eerst op BBC First was of zoiets..
Ik wacht geduldig op het oplossen van het niet-synchrone geluid.
Groet, Gijs
Hi
Hoi even een teken van leven omdat het probleem nog steeds voortduurt. Is er al zicht op wanneer het zal zijn opgelost? Een concrete tijds indicatie aub.
Groet, Gijs
Hi
Hoi Lisa,
Ik heb er niet echt op gelet maar dit ticket zit in mijn hoofd. Ik informeerde omdat ik maar niets hoorde. Jammer dat we via de TV app geen bericht hebben ontvangen dat het opgelost zou moeten zijn. Had ik er meteen op kunnen letten.
Ik zal er de komende dagen eens op letten en je volgende week iets laten weten.
Groet, Gijs
Hi
Helaas, het leek opgelost maar vanavond op ned 2. Ik heb een filmpje kunnen maken.
Ik begin wel het einde van mijn begrip te zien..
Groet, Gijs
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.