Skip to main content

Sorry voor de rare titel, kon anders geen topic plaatsen. 
Betreft: Doorspoelen opnames. 
 

Het doorspoelen van mijn opnames gaat enorm haperend. Hij gaat bijvoorbeeld van 00:00:00 naar 02:30:00 enzovoort. Ik heb de modem al eens een keer van het stroom gehaald net zoals het kastje. Dit heeft echter niet het gewenste resultaat.

Het is erg vervelend omdat ik vaak weer terug moet spoelen omdat hij dan te ver is doorgespoeld in de serie. 
 

Wat kan ik hier nog meer aan doen?

Hoi @WendyR92, slim dat je het aangeeft, zo kunnen we er samen naar kijken. Ik heb meteen een lijnmeting uitgevoerd en zie geen afwijkingen in de verbinding. Wat ik echter wel zie, is dat de TV Box al 38 dagen online is en aanstaat, deze is nog niet herstart. Het modem is voor het laatst 16 dagen geleden van een herstart voorzien - zou je beide eens willen unpluggen (stroomloos houden) gedurende 20 seconden, alsjeblieft? Ik voer een aanpassing uit en weet vrij zeker dat het hierna weer naar behoren werkt.

 

P.s. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat je geen topic aan kunt maken met een specifieke titel - tenzij het natuurlijk om kwetsende uitingen gaat. Wat zag je precies toen je een andere titel probeerde?


Beste Jason,

 

Ik heb gedaan wat je vroeg, alleen nu heb ik geen tv meer. Het lampje op het kastje brand blauw maar geen beeld. Ik kan het kastje via de afstandsbediening ook niet meer uitzetten, gebeurd namelijk niets..

 

Als ik op plaatsen drukte kreeg ik 3 puntjes in een grijs balkje en daarna niets. Bleef op de zelfde pagina. 


Zojuist de kast nogmaals van het stoom gehaald. Ik heb weer beeld. Doorspoelen lijkt verbeterd. 


@WendyR92 Dat is heel fijn, goed gedaan! Houd het nog eventjes in de gaten en mocht het weer opspelen, laat het weten, dan onderneem ik direct actie zodat het verholpen wordt - we gaan er uiteraard niet van uit, maar hulp is altijd onderweg. Veel kijkplezier toegewenst! 😄