Skip to main content
  • 6,689 Topics
  • 52,337 Reacties
6689 Topics
Blokkerig beeld in de avonduren
We hebben blokkerig beeld ! Altijd in de avonduren na half acht zodat TV kijken niet leuk is Op internet blijkt dat we niet de enigste zijn en alle adviezen die gevonden zijn opgevolgd, box en modem resetten , kabels nalopen boden geen oplossing Afgelopen weken diverse malen gebeld met klantenservice , met wachttijden van 48 tot 84 minuten vriendelijk zijn ze dat wel en vanuit hun positie ook de modem nog maar eens gereset , steeds zonder resultaat Ze stuurden een monteur van Cuidion die gisteren is geweest en doodleuk vertelde dat hij niets kon doen nl het signaal in onze wijk is niet sterk genoeg ! Buren bij o,a ziggo en kpn kijken tv zonder blokbeelden dus t-mobile heeft zijn techniek niet goed voor elkaar, Conclussie T-mobile is niet in staat om hun contract afspraken na te komen door stabiele tv te leveren en blijft daardoor in gebreke! De oplossing is er door het signaal in onze wijk versterken voor mij en duizenden anderen klanten met hetzelfde probleem Maar dat kost geld dus T-mobile wil zijn winst verhogen door een slecht product te blijven leveren Een ruime compensatie voor gedupeerde zou op zijn plaats zijn in afwachting van verbetering Ik wacht nog 4 weken op verbetering als ik dan nog geen goed beeld heb bel ik nog één keer naar de klantenservice OM MIJN ABONNEMENT OP TE ZEGGEN ! Alle gedupeerden zouden hetzelfde moeten doen als T=mobile duizenden klanten kwijtraakt doe ze misschien iets en hoeft de klantenservice geen leugentjess meer te vertellen van oh dat moet u even de box opnieuw opstarten !!!!!! t-mobile DOE ER WAT AAN !
Entone tv-unit geeft zwart beeld.
Vorige maand ben ik verhuist naar een andere woning 50 meter van mijn vorige woning. Ook mijn T-mobile glasvezel abonnement is verhuist. Helaas ging dat minder soepel dan de fysieke verhuizing. Wij waren bijna 3 weken verstoken van Internet door een domme fout van T-Mobile. Daarna bleek onze Vodafone Entone TV-unit alleen een zwart beeld te genereren, terwijl toch het hele bootprocoes werd doorlopen, na vele belsessies met T-mobile en een bezoek van een monteur van guidion kreeg ik als oplossing een andere (zelfde) ontvanger toegestuurd. Ik had een hard hoofd in of dit de oplossing zou zijn. Na het aansluiten van de ontvanger kreeg ik een aantal software-updates binnen, werd de harddisk geïnitialiseerd en een aantal keren herstart om .......... ook een zwart beeld te genereren. zucht ZUCHT. Ik heb geen vertrouwen in dat T-Mobile dit probleem wil of kan oplossen. dus verder gekeken. Daar ik een ubiquiti netwerk heb liggen kwam ik op dit artikel, (https://medium.com/@bjarn/how-to-set-up-a-home-network-with-ubiquiti-devices-and-t-mobile-thuis-2d286887009b) met bruikbare informatie het probleem zit waarschijnlijk in de vlan's. Op de Zyxel router zie ik geen enkele mogelijkheid om vlan's te configureren. De oude Draytek router heeft geen UTP WAN poort zodat ik het daarop ook niet kon testen. Vandaag de Ubiquiti USG besteld, die stond toch al op mijn verlanglijstje en hoop ik morgen binnen te krijgen. Maar het zou toch met de setup van T-Mobile moeten werken. Iemand nog tips?
blokkerig TV beeld switch?
Goedemiddag, nu wil ik het hier eens proberen aan de telefoon kom ik helaas niet verder in een oplossing. Zij willen graag helpen maar ik kom niet verder. Wellicht dat iemand hier me kan informeren. Mijn probleem is al twee maanden, na een uur kijken, blokken in beeld. Het modem en de tv kastjes zijn vervangen, helaas zonder resultaat. Heb IPTV aansluiting 3 en 4 op verzoek gewisseld geen verbetering. In mijn laatste gesprek zegt men mij dat er twee apparaten in mijn netwerk zitten die de problemen veroorzaken? De eerste is mijn NAS met een vast IP en die doet alles naar wens en heeft de laatste firmware. De ander kan ik niet traceren in mijn netwerk maar ik vermoed een printer die ook gewoon normaal functioneert. Ook vast ip adres. Nu had ik een splitter van de meterkast naar de tv, ik maakte van 1 kabel zeg maar twee kabels, zodat mijn tv ook op de kabel zat om te internetten. T-Mobile heeft nu een switch gestuurd maar kon mij niet precies zeggen waarvoor ik deze moest toepassen. Echt ze doen hun best maar ik loop nu vast. Eerst zeiden ze dat KPN de glasvezel moest nakijken, tevens dus tv kastjes vernieuwd, daarna het modem. Mijn probleem met die blokken blijft. Nu is er niets meer van de KPN te lezen in de geschiedenis en heb ik twee items in mijn netwerk die storen, toevallig ook twee statische adressen. zoals gezegd 1 NAS en de ander kan ik niet terug vinden. Is iemand bekend met dit probleem of kan iemand mij helpen dit op te lossen? Heb nu de splitter weg gehaald tv draadloos en tv kastje op port 4. meer niet maar nog steeds de blokken. Nu al twee maanden aan het rommelen en ik wil het graag opgelost hebben. Is echt irritant. En iedere keer eerst 20 - 30 min. in de wacht is ook niet leuk. Hoor graag van iemand aub. Duco PS op modem geen fouten in de logboeken.

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen