De thuisinstallatie van de tv aansluiting is een absolute carrousel bij T-mobile:
1.je krijgt een pakket thuisgestuurd met alle spulletjes en een brief erin die wel je klantnummer meldt, maar niet je pincode. Als je beide nodig hebt voor de tv aansluiting, waarom krijg je dan niet meteen gewoon beide op papier zodat je niet eerst online moet gaan, maar moet je daarvoor weer inloggen op My T-Mobile Thuis? Overigens wordt je ongevraagd weer een 2-stapsverificatie aangeboden (hoe lang nog voordat het wordt opgelegd?) - een aspect aan inloggen op sommige sites wat erg veel mensen erg irritant vinden en daarom niet klantvriendelijk.
2.Als niet al al je abonnementen gekoppeld zijn aan jouw persoonsgegevens (hoe lang nog voordat T-mobile wordt gehackt?), ben je reddeloos verloren. Zo had ik bij het registreren van mijn account mijn mobile abonnement gekoppeld aan mijn account, maar je kunt niet nóg een abonnement koppelen aan je account. Dan word je resoluut verwezen naar thuismy-t-mobile.nl want het is T mobile nog niet gelukt om dit technisch mogelijk te maken. Voor een digitale provider komt dit niet erg agile over, eerlijk gezegd. Tot overmaat van ergenis kun je eenmaal daar aanbeland, wéér niet 2 abonnementen koppelen - 1 ook niet.
3.als het je is gelukt om je tv aan te krijgen, beland je vervolgens in de carrousel dat het TV-klantnummer meteen al tig keer 8 toont, terwijl je nog niks had ingevoerd. Volgens de handleiding kun je invoer ongedaan maken door op pijltje terug te klikken. Ik heb inmiddels alle keuze-opties op de afstandsbediening waarop iets stond dat ook maar een beetje op een pijltje leek, geprobeerd, maar wees gerust; jullie achten zijn niet uit te wissen werkelijk! Zie bijgesloten foto. Om half 12 's avonds ben ik redelijk klaar met al dat klantonvriendelijke geneuzel, want dit zijn geen professionele instructies te noemen - laat staan handleiding.
Tot overmaat van ramp zit er nog een bug in de webpagina om een vraag te stellen. Je MOET een onderwerp invullen, maar het scroll down pijltje komt niet met categorieën. Pas als je de vraag (: Wat voor topic wil je starten?) beantwoordt met: Gesprek, in plaats van: Vraag, is het mogelijk een onderwerp uit te kiezen.