Hi @guywilliams, super dat je in dit topic aan de bel trekt! Ik kan me helemaal voorstellen dat dit niet prettig kijkt, dus ik help je met alle liefde verder. Kijk jij enkel via de PC of ook via de App? Bij zowel de App als via de browser is er een knop om een programma/film vanaf het begin te kijken. Mis jij deze knop of gebeurt er niks als je hierop klikt? Deze knop staat linksonder in beeld. Kan je daarnaast aangeven of jij dit bij bepaalde zenders ervaart of op elke zender? Ik hoor het graag van je, zodat ik je hier verder bij kan helpen. Ik wil namelijk dat je optimaal van TV Anywhere geniet!
links in het scherm zie ik wel wel rondje met pijl na links
op elke zender als ik op deze pijl klik gaat de film ook niet na begin film
de rose balk onderin reageert ook niet goed of helemaal niet bij de meeste zenders als ik hem na links wil schuiven
een aantal maanden geleden als ik met muis op het scherm klikte kwam er automatisch 2 pijlen en na links en 1 na recht toeik op links klikte ging de film wel terug vooruit deed het niet
deze optie komt niet meer op het scherm
het is gewoon veel handige als je op tv gids klikt
en je klikt op de film die je wil kijken
je gelijk de melding krijgt om te kiezen film starten bij begin of veder kijken
de optie dat je een film vooruit moet spoelen moet ook kunnen
stel je speelt een dvd af met film als die raakt in de war raakt
en je moet hem opnieuw starten
ga je ook niet de film weer vanaf het begin kijken
wat ook niet handig is dat je drie wachtwoorden moeten gebruiken
1 voor mobiel account om in te loggen en 1 voor t mobile thuis
en hier voor de
vodafone en ziggo zijn ook 2 verschillende afdelingen
daar is alles samen gevoegd en gekoppeld aan 1 account
als daar iets niet werk zoeken ze oplossing
zeggen ze niet is niet mogelijk wordhet ict aan het werk gezet
ik zat 20 jaar bij ziggo
alles wat ik hier tegen kom wat niet werk
is voor mij nieuw
maar spoel je vooruit waar je was gebleven
is een vergelijkbaar situatie
iedereen wil tegenwoordig dat alles zo makkelijk mogelijk word gemaakt en efficiënt mogelijk werkt
dat word wel van mensen op de werk vloer verwacht van kantoorpersoneel
de meeste mensen op kantoor willen zelf niet zo denken en omdat ze dan moeten werken zij moeten ook buiten hun hokjes gaan werken
ik gebruik geen app dat werk niet op een pc
ik gebruik alleen tv anyware
hoi lisa ik heb nog even langer de knop links onder in het scherm getest
dat werk toch wel om de film te laten starten op het begin
de film gelijk vanaf begin starten gaat sneller als je toch de film aan klikt als je hem toch moet starten
Hoi @guywilliams, bedankt voor je uitgebreide uitleg maar vooral voor de laatste update. Mag ik hieruit opmaken dat je de oplossing hebt gevonden en het probleem is opgelost? Of loop je nu toch nog tegen iets aan? Je tips neem ik sowieso mee!
dit moet ook nog verbeterd worden dat werk gewoon niet
de optie dat je een film vooruit moet spoelen moet ook kunnen
stel je speelt een dvd af met film als die raakt in de war raakt
en je moet hem opnieuw starten
ga je ook niet de film weer vanaf het begin kijken
maar spoel je vooruit waar je was gebleven
is een vergelijkbaar situatie
dat ze bij t mobile zeggen dat dit niet kan
dat het niet mogelijk is is onzin
dat het bij alle internet providers zo werkt
als meer ziggo klanten dit lezen geven me ook gelijk
zij hebben ook ervaren dat daar vooruit spoelen film mogelijk is
Hi @guywilliams, merci voor de aanvullingen! Ik zet met alle liefde jouw feedback door naar onze specialisten. Ik heb er even een resumé van gemaakt om het overzicht te bewaren. Heb ik het zo goed genoteerd?
- Graag aanpassen dat een film meteen start als je daar op klikt
- De optie dat je een film vooruit kan spoelen
Kan je aangeven of dit is wat je graag verbeterd ziet worden? Mocht je nog een puntje hebben, dan voeg ik die ook graag toe aan het lijstje. Fijn dat je zo met ons meedenkt!
- Graag aanpassen dat een film meteen start als je daar op klikt
- De optie dat je een film vooruit kan spoelen
- vooruit spoelen voor de hele film
- uitzondering tijdens reclames niet mogelijk
- daar heb ik geen probleem mee
ja zo is het goed vermeld
dan is alles denk ik opgelost
als dit ook goed werkt
ik zie dat als je nu op tv gids klikt en de film is begonnen
hij nu wel gelijkt opstart zonder eerst een melding te geven dat het niet mogelijk is
en je moet wachten tot film is afgelopen om hem dan te starten
dat is ook opgelost
Hi @guywilliams, dankjewel voor het aanvullen topper! Helemaal duidelijk zo. Ik ga dit voor je doorzetten naar onze specialisten, zodat deze punten hopelijk verbeterd kunnen worden in de toekomst.
Hi @guywilliams, ik wil je graag laten weten dat de tv-specialisten naar jouw feedback hebben gekeken! Mijn collega's geven aan dat het gewoon mogelijk is om een film vooruit te spoelen. Ervaar je dit inmiddels zelf ook of lukt dit nog steeds niet bij jou? Mocht het een film betreffen die live op tv wordt uitgezonden, dan is inderdaad het niet mogelijk om vooruit te spoelen. Ik hoor het graag van je!