Skip to main content

Beste T-Mobile,

Jarenlang waren wij klant bij Ziggo en daar gebruikten we op onze Samsung TV de Ziggo televisie app. Nu hebben we de T-Mobile app. De eerste versie zo te zien. Daar valt wel het een en ander aan te verbeteren! Hierbij dus wat gratis tips waar je klanten blij mee maakt. 

  1. Vermeld er even bij dat als je de zender up/down knop indrukt op de One Remote, je in het app menu terecht komt. Dan hoef je geen uitgebreide afstandsbediening te gaan kopen! 
  2. Diverse mensen klagen op dit forum dat de app af en toe vraagt om opnieuw opgestart te worden. Dat is irritant en nergens voor nodig. Ik heb gezien dat er een fix aan zit te komen maar tot nu toe niets. Los dit even op!
  3. Als je bij de Ziggo App in het TV menu omhoog drukt krijg je, zoals dat op deze TV bij alle apps gebeurt, verschillende mogelijkheden, zoals de gids en opnemen. Voeg dat gerust even toe aan de T-Mobile app.
  4. Wij hebben een USB harddisk aan onze TV hangen. Bij Ziggo kun je daarmee alles wat je wilt opnemen. Ik heb wel gezien dat jullie een betaalde opnamefunctie hebben maar dat slaat in dit geval natuurlijk nergens op. Graag dus het opnemen op een lokale harde schijf activeren! 

Dan wordt de tweede versie van de app al een stuk acceptabeler. Scores tot nu toe: snelheid internet fantastisch. Stabiliteit internet: beter dan Ziggo maar nog niet honderd procent. Snelheid zappen op TV: veel beter dan Ziggo. Beschikbare zenders in HD: minder dan Ziggo. TV op andere devices: uitstekend. TV app voor Samsung: moet nog veel aan gebeuren.

Dank! 

Hi @HansVanBuuren, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Hartstikke bedankt dat jij via deze weg jouw feedback deelt, want dat waarderen wij altijd enorm. Ook super leuk om jouw enthousiasme terug te lezen over T-Mobile. Ik ga de feedback voor de Smart TV App doorzetten naar onze tv-specialisten. Mocht je nog op andere punten komen, laat het dan gerust weten. Dan zet ik die ook met alle liefde door. 


Dank je wel@Lisa ! 

 


Reageer