Skip to main content

Hallo,

Sinds 15 juli jl heb ik internet en tv van T-mobile. Tot mijn verbazing en schrik heb ik echter gemerkt dat opnemen van tv-programma’s niet mogelijk is. En dat terwijl dat wel degelijk als beschikbare functie aangegeven werd toendertijd (juni) en waardoor ik uiteindelijk toch besloot om over te stappen van provider. Deze functie gebruik ik namelijk erg vaak en wilde ik zeker niet missen. Vandaar ook mijn vraag en verzoek mbt een oplossing. Ik zie 2 mogelijkheden:

  1. ik zou graag een tv-box ontvangen waarmee ik wel kan opnemen.
  1. Mocht dit echter niet mogelijk zijn, dan wil ik graag alsnog gebruik maken van mijn herroepingsrecht en mijn abonnement (kostenloos) opzeggen. (NB. op de site staat dat herroeping alleen mogelijk is binnen 14 dagen na het ontvangen van de bevestigingsmail, maar dat vind ik niet kloppen. Ik ging er nl vanuit dat ik zou krijgen wat beloofd was, maar kon pas na ontvangst van de apparatuur daadwerkelijk weten of het product ook werkelijk voldoet)

Graag zie ik een reactie tegemoet.

Vriendelijke groet,

Joke

 

 

Je hebt net te vroeg besteld. Nieuwe bestellingen worden met een nieuw TV product geleverd. Bestaande klanten worden in de komende tijd omgezet.

Je moet ervoor wel een additioneel opname abonnement hebben besteld. En indien je dat nog niet gedaan hebt kan dat alsnog. 5 euro per maand voor alle aanwezige decoders.


Tv boxen met opnamefunctie worden dus ook niet meer geleverd helaas omdat je met het nieuwe tv platform kan opnemen in de cloud.


Zeer onbevredigend antwoord dit: “Je hebt net te vroeg besteld”  Dat kon ik toch totaal niet weten! Ik ben afgegaan op wat er op de website stond en wat er in het aanbod stond aangegeven. Nergens werd gerept over “ opnemen in de cloud” en dat dit nog wel even kon duren. Ook niet over het feit dat er geen tv-boxen meer geleverd zouden worden die wel konden opnemen.

Ik vind het niet kloppen dat ik nu moet wachten en straks ook nog eens extra moet gaan betalen voor iets wat al in de prijs opgenomen was (zoals op jullie website aangegeven stond)

En wat betreft het omzetten...wanneer is “in de loop van de tijd” in vredesnaam?! Wanneer kan ik opnemen?

Ik voel me bekocht en baal dat ik met t-mobile in zee ben gegaan! :(

 


Kijk even je bevestiging na, als het goed is staat daar opname niet in, TM had dit van de site af moeten halen toen de boxen niet meer leverbaar waren.

1 troost, bij de oude opname box betaal je 5 euro per box, die word nu niet gerekend, als je meerdere boxen had besteld word het straks goedkoper omdat je maar 1x 5 euro voor alle boxen betaald.


Helemaal mee eens. Waardeloos dat je niet kan opnemen en ook niet te horen krijgt wanneer het wel kan, enige wat je leest en hoort, we zijn er mee bezig. Zo jammer dat ik de overstap gemaakt heb.

Zo ben ik wel meer dingen tegengekomen waardoor ik, achteraf, spijt als haren op mijn hoofd heb dat ik ben overgestapt


Net verhuisd. Eerst had ik HDD TV box en kon ik wel Canvas opnemen,. Nu dus niet meer en ik betaal meer. Da’s natuurlijk niet de bedoeling, Vooral omdat dit mijn niet is verteld biij (gedwongen) abbonomentswissel en omdat bij de meeste andere providers wel opgnomen kan worden. (zie bv https://www.breedbandwinkel.nl/zenders/canvas)
Verder is de foutmelding “ZENDER ondersteund deze functie niet” misleidend, net alsof het aan canvas ligt . Echtr niet!. Het ligt niet aan de zender maar aan t-mobile. 
Dus. Los gewoon op en zorg dat Canvas wel opgenomen kan worden. Of moet ik toch wee op op zoek naar een ander provider? 

 


Je hebt net te vroeg besteld. Nieuwe bestellingen worden met een nieuw TV product geleverd. Bestaande klanten worden in de komende tijd omgezet.

Je moet ervoor wel een additioneel opname abonnement hebben besteld. En indien je dat nog niet gedaan hebt kan dat alsnog. 5 euro per maand voor alle aanwezige decoders.

Net verhuisd. Eerst had ik HDD TV box en kon ik wel Canvas opnemen,. Nu dus niet meer en ik betaal meer. Da’s natuurlijk niet de bedoeling, Vooral omdat dit mijn niet is verteld biij (gedwongen) abbonomentswissel en omdat bij de meeste andere providers wel opgnomen kan worden. (zie bv https://www.breedbandwinkel.nl/zenders/canvas)
Verder is de foutmelding “ZENDER ondersteund deze functie niet” misleidend, net alsof het aan canvas ligt . Echtr niet!. Het ligt niet aan de zender maar aan t-mobile. 
Dus. Los gewoon op en zorg dat Canvas wel opgenomen kan worden. Of moet ik toch wee op op zoek naar een ander provider? 


nou ja, dan maar dubbel. Blijkbaar is de community app ook niet helamal “intuitief “ 😀 net als de tv box UI


Beste 

Je hebt net te vroeg besteld. Nieuwe bestellingen worden met een nieuw TV product geleverd. Bestaande klanten worden in de komende tijd omgezet.

Je moet ervoor wel een additioneel opname abonnement hebben besteld. En indien je dat nog niet gedaan hebt kan dat alsnog. 5 euro per maand voor alle aanwezige decoders.

Net verhuisd. Eerst had ik HDD TV box en kon ik wel Canvas opnemen,. Nu dus niet meer en ik betaal meer. Da’s natuurlijk niet de bedoeling, Vooral omdat dit mijn niet is verteld biij (gedwongen) abbonomentswissel en omdat bij de meeste andere providers wel opgnomen kan worden. (zie bv https://www.breedbandwinkel.nl/zenders/canvas)
Verder is de foutmelding “ZENDER ondersteund deze functie niet” misleidend, net alsof het aan canvas ligt . Echtr niet!. Het ligt niet aan de zender maar aan t-mobile. 
Dus. Los gewoon op en zorg dat Canvas wel opgenomen kan worden. Of moet ik toch wee op op zoek naar een ander provider? 

Beste @EvertTMob  Dubbel,posten is niet de bedoeling en tegen de Community regels, de moderators reageren als je aan de beurt bent. Ondertussen kan je Hier precies zien wat je wel en niet kan opnemen.

Fijne dag nog 


Beste 

Je hebt net te vroeg besteld. Nieuwe bestellingen worden met een nieuw TV product geleverd. Bestaande klanten worden in de komende tijd omgezet.

Je moet ervoor wel een additioneel opname abonnement hebben besteld. En indien je dat nog niet gedaan hebt kan dat alsnog. 5 euro per maand voor alle aanwezige decoders.

Net verhuisd. Eerst had ik HDD TV box en kon ik wel Canvas opnemen,. Nu dus niet meer en ik betaal meer. Da’s natuurlijk niet de bedoeling, Vooral omdat dit mijn niet is verteld biij (gedwongen) abbonomentswissel en omdat bij de meeste andere providers wel opgnomen kan worden. (zie bv https://www.breedbandwinkel.nl/zenders/canvas)
Verder is de foutmelding “ZENDER ondersteund deze functie niet” misleidend, net alsof het aan canvas ligt . Echtr niet!. Het ligt niet aan de zender maar aan t-mobile. 
Dus. Los gewoon op en zorg dat Canvas wel opgenomen kan worden. Of moet ik toch wee op op zoek naar een ander provider? 

Beste @EvertTMob  Dubbel,posten is niet de bedoeling en tegen de Community regels, de moderators reageren als je aan de beurt bent. Ondertussen kan je Hier precies zien wat je wel en niet kan opnemen.

Fijne dag nog 

IDD was ook niet mijn bedoeling,. En dat is precies waar het om draait in mijn bericht: dat het niet de bedoleing is  ….. dat ik gedwongen wordt door T-mobile om meer te betalen voor minder. Mijn vraag gaat niet over wat ik wel en niet kan opnemen maar is eigenlik gewoon een klacht dat ik sommige zenders niet meer kan opnemen. Dacht dat dit wel duidelijk was maar aan je reactie te zien blijkbaar niet.  Dus nog maar eens verduidelijkt, niet met de bedoeling om eerder aan de beurt te zijn of zo

groet, fijne dag

Evert


Bij een verhuizing ga je een nieuw abonnement aan, in dit geval zonder HDD box, daar horen andere voorwaarden, prijzen en mogelijkheden bij. Bij cloud opnames kunnen zenders andere eisen stellen dan bij HDD box opnames.


Beste Eric
 

Ik vind het niet ok dat je weer (namens T-mobile) wijst naar de zender. Het is echt een keuze can T-Mobile om opnememen/terugkijken bij canvas niet te ondersteinen. Andere providers doen dit wel (zie eerder bercih of kijk eens bij de concurrentie). 

 

Vertel nou gewoon waarom T-mobile hierop bezuinigd. Of nog beter: wanneer gaat T-,mobile dit wel ondrsteiunen En verder: maak dit ook explicitiet duidelijk bij het  abbonoment, niet in de kleine lettertjes.  Denk dat ik dan een andere keuze had gemaakt bij mijn verhuizing.

Driewerf Gedver. 
Fijjne dag nog

Evert

 


Hi @EvertTMob,

Dank voor je bericht! In het Zenderoverzicht op onze website kan je precies zien welke zenders beschikbaar zijn voor Cloud Opnemen: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis. Zo kan je in één keer checken waar het misgaat. Voor de Belgische zenders is het momenteel niet mogelijk om Cloud op te nemen. Ik begrijp goed dat je het graag had gezien, maar momenteel zijn er nog geen plannen om Cloud Opnemen te ondersteunen voor deze zenders, daar wij de rechten daar niet voor hebben momenteel. 

Je reageert daarbij op een topic van twee jaar terug, waarbij je vraag niet aansluit op de vraag van de oorspronkelijke poster. Om dit in de toekomst te voorkomen, wil ik je vragen om de Huisregels door te nemen: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Alvast heel erg bedankt! 


Hallo Boris


Bedankt voor je duidelijke antwoord. Je reageert niet op mijn opmerking dat m.i. t-mobile mij had moeten melden dat met het, door t-mobile gedwongen, veranderen van abbonoment de mogelijkheid voor opname op somiige zenders verdwijnt. “dat had je dan op  het zenderoverzicht maar moeten opzoeken” is geen antwoord hierop. Waarom zou ik verwachten dat dit verandert, terwijl het nieuwe abboinoment duurder is ?

Maakt vedrder niet uit, Behalve dat ik dit wel een reden vind om per direct mijn abbonoment te mogen opzeggen.

Groet

Evert

 

 

 


Hi @EvertTMob, merci voor de aanvulling! Ik had ontzettend gehoopt dat je bij ons zou blijven, maar uiteraard respecteer ik jouw beslissing. Ik ga jouw feedback in ieder geval meenemen en bespreken met onze tv-specialisten. Excuses dat ik dit niet voor je kan veranderen! 


Reageer