Per 1 augustus 2021 verandert het ESPN pakket, we zetten de wijzigingen graag voor je op een rij!
-
Er blijft één gratis ESPN kanaal daar worden nu ook internationale voetbalwedstrijden uitgezonden, te zien op kanaal 150
-
ESPN Eredivisie vervalt voor nieuwe klanten
-
ESPN Compleet krijgt vier kanalen waar Nederlandse en internationale sportevenementen worden uitgezonden (Nederlandse voetbal competities, National Football League, National Hockey League, Mayor League Baseball)
-
De prijs van ESPN Compleet wordt verlaagd van € 12,50 per maand naar € 10 per maand
-
ESPN kanaal 5 en kanaal 6 komen te vervallen
Ik heb ESPN Eredivisie. Wat verandert er voor mij?
Verberg inhoudToon inhoud
Als je nu ESPN Eredivisie gratis ontvangt, blijft het abonnement hetzelfde. Je ontvangt ESPN 1, 2 en 3 voor € 7,50 per maand. Je behoud dit pakket zolang ESPN Eredivisie actief blijft. Zet je ESPN Eredivisie uit, dan kun je in de toekomst alleen nog maar het ESPN Compleet pakket afsluiten.
Ik heb ESPN Compleet. Wat verandert er voor mij?
Als je nu ESPN Compleet hebt, veranderen er een paar dingen. Kanaal 5 en kanaal 6 komen te vervallen en de prijs wordt verlaagd van € 12,50 per maand naar € 10 per maand.
Ik heb Klantvoordeel waarbij ik ESPN Eredivisie gratis ontvang. Wat gebeurt er met mijn korting?
Als je nu ESPN Eredivisie gratis ontvangt met de TV voucher, blijft het abonnement hetzelfde. Je ontvangt ESPN 1, 2 en 3 ter waarde van de TV voucher van € 7,50. Je behoud dit pakket zolang ESPN Eredivisie actief blijft. Zet je ESPN Eredivisie uit, dan kun je in de toekomst alleen nog maar het ESPN Compleet pakket afsluiten.
Ik heb Klantvoordeel waarbij ik ESPN Compleet ontvang voor € 5 per maand. Wat gebeurt er met mijn korting?
Als je nu ESPN Compleet voor € 5 per maand ontvangt met de TV voucher ter waarde van € 7,50, zul je vanaf nu nog maar € 2,50 per maand voor het ESPN Compleet pakket hoeven te betalen.
Ik wil graag ESPN Compleet toevoegen aan mijn TV abonnement, hoe doe ik dit?
Je kunt ESPN Compleet gemakkelijk zelf toevoegen aan het TV abonnement via de My T-Mobile Thuis pagina!