Met 2 Aria 7x en TV Anywhere komt overal de favorietenlijst in de TV Gids achterstevoren.
Van alles geprobeerd (restart, opnieuw aanmaken, reset of andere gebruiker).
Dus bij de TVgids komt Ned1 onderaan te staan daarboven Ned2 etc., terwijl Ned1 als eerste favoriet is opgegeven en daarna Ned2 etc. Dit was de eerste maanden nog niet zo, toen was alles goed, maar sinds een paar weken krijg ik alles in de TV-gids dus achterste voren. Zeer lastig.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Ben Sleijster achterstevoren ondersteboven niet handig
Heb je al in je account van TV Anywhere gekeken? Klik op bewerken zet een vinkje bij de zender die je wilt verplaatsen en schuif hem naar de juiste plaats, klaar? Dan opslaan.
Succes!
Dank voor je reactie. Helaas had ik al ergens deze optie gelezen, maar kon dat bij mij niet. Ik krijg de keuze om individuele zenders te verwijderen of alles en daarna te voltooien. Er is geen optie om zenders te verplaatsen en daarna op te slaan. Erg onlogisch vind ik. Zoals je ziet staan de lokale en regiozenders bovenaan en de Publieke grote zenders helemaal onderaan.
Hi @Ben Sleijster, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Super dat @CrisTien jou ook al gelijk is gaan helpen. Ik had gehoopt dat dit ook bij jou werkte. Maar geen zorgen, ik ben gelijk gaan aankloppen bij één van onze tv-specialisten. Hij geeft aan dat je dit ook via de TV Box kunt regelen. Dit doe je als volgt:
Ga naar "mijn zenders" via "menu → account
Druk op de rode knop en kies voor "favoriete zenders"
Verplaats de zenders met de omhoog/omlaag knoppen die ernaast verschijnen
Dat zien er dan zo uit bij de laatste stap:
Is het jou op deze manier gelukt? Ik hoor het graag!
@Ben Sleijster
Ik had een vergelijkbaar iets.
Bij mij stond de favorieten lijst goed. (Philips Android tv)
Als ik met de afstandsbediening ging zappen gingen de zenders van hoog naar laag. terwijl ik omhoog zap.
Ik heb het opgelost door te wisselen van profiel. En weer terug naar huidig profiel.
Je kunt het proberen.
Wat ik wel erg jammer vindt is dat de nummering van de zenders niet mee veranderd in de eigen lijst.
Hi @peter-keetfm, super dat jij ook jouw tip hier deelt! Ik wil je graag laten weten dat ik jouw puntje van feedback door ga zetten naar onze tv-specialisten. Mocht je nog andere (verbeter)punten hebben, dan kun je die altijd aandragen.
@Lisa Ik vind het jammer dat in de lijst op TV geen eindtijd bij de programmering staat. Ik kijk via de TV- app
Dank u voor de warme aandacht
Hi @CrisTien, top dat je dit aangeeft! Ook dit punt gaat gelijk op mijn lijstje van feedback. Dit ga ik doorspelen naar onze specialisten. Maak er een top dag van!
Helaas dank voor alle adviezen, maar het blijft erg rommelig. Op de TV is de gids nu in orde na allerlei pogingen (account verwijderen, ander account etcetera.) Maar in TV Anywhere blijft de volgorde ondersteboven. Volgens sommige adviezen zou ik zender kunnen verplaatsen door in mijn account favoriete zenders aan te vinken en te verplaatsen. Maar de keuze is beperkt tot verwijderen of alles verwijderen. Keuze om te schuiven is er niet.
Hi @Ben Sleijster, heel fijn om te lezen dat het is gelukt met de TV-gids op de tv! Al had gehoopt dat je dit zonder al te veel moeite voor elkaar kon krijgen. Ik wil je graag laten weten dat we morgen tijdens de tv-meeting gaan bespreken hoe jij dit ook voor elkaar krijgt in TV Anywhere. Hier zal ik na het weekend bij jou op terugkomen, want ik wil je hier graag bij helpen.
Dank voor de reactie. Na weer wat proberen, blijkt dat op mijn smartphone (Android) het wel mogelijk te zijn om (bij het account - favoriete zender - bewerken) de zenders individueel te verplaatsen. Hetzelfde blijft niet werken op mijn netbook onder Windows 10.
Dus ergens zit er nog iets niet goed.
@Ben Sleijster Bedankt voor je terugkoppeling met update. Lisa zal na het weekend terugkomen met een kort verslag van de bespreking in de tv-meeting. Voor nu: een prachtig, zonnig weekend toegewenst!
Hi @Ben Sleijster, ik hoop dat je van dit zonnige weekend hebt genoten! Graag deel ik de uitkomsten van de meeting met je. Het aanpassen via de webversie van TV Anywhere is momenteel jammer genoeg niet mogelijk, vandaar dat dit niet werkt. Dit zal te allen tijde via de TV Box moeten. Mijn collega's hebben daarnaast aangegeven dat alles gesynchroniseerd zou moeten zijn. Als jij de favorietenlijst bewerkt op de TV Box, dan zou dit later ook te zien moeten zijn op TV Anywhere (zowel via desktop als via de App). Dat de browserversie bij jou dan ook niet meegaat met de bewerkingen, zou niet moeten. Ik wil je vragen of je even kunt uit-/inloggen. Heeft dit het probleem verholpen? Ik hoor het graag!
Hei, het lijkt de afgelopen dagen redelijk goed te gaan. De zenders blijven nu op de plek staan waar ik ze wil hebben. Maakt het nog uit op welke TV-Box je de zenders instelt?
Ik heb er twee: één in de slaapkamer dicht bij de T-mobile router en één verder weg in de woonkamer.
Hi @Ben Sleijster, super fijn om te lezen! Dat maakt in principe niet uit, zo lang het maar een TV Box is. Dus kies vooral degene die jij het handigste vindt. Veel kijk-plezier en maak er een mooie week van.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.