Skip to main content
  • 105 Topics
  • 1,957 Reacties
105 Topics
[Nieuws] Connect to Change
We stoppen niet tot iedereen verbonden is! Vandaag presenteren we ons Connect to Change plan waarin de sociaal maatschappelijke initiatieven van het afgelopen jaar samenkomen. T-Mobile is één van de grootste telecomproviders van Nederland. We vervullen een belangrijke rol in onze samenleving en voelen ons verantwoordelijk voor de wereld om ons heen. Daarom doen we er alles aan om duurzaam en verantwoord te ondernemen, vinden we dat iedereen gelijke kansen verdient en streven we ernaar dat iedereen toegang heeft tot de mogelijkheden die digitalisering ons biedt. Niemand mag daarin achterblijven of buitengesloten worden. Met ons ‘Connect to Change’ plan nemen we iedereen mee in de mogelijkheden van nu en de toekomst en leveren we een positieve bijdrage aan de maatschappij. Connect to Change Voor ‘Change’ is actie nodig en daarom richten we ons op 4 belangrijke thema’s om verandering te brengen. Met ons programma ‘Connect to Change’ richten we ons op: Duurzaamheid, Innovatie voor de Maatschappij, Digitale Inclusie en Diversiteit & Inclusie. Duurzaamheid We doen er alles aan om zo milieuvriendelijk en circulair mogelijk te werken. Van het streven naar 100% groene stroom tot de ambitie om volledig circulair te zijn door hardware en apparatuur van medewerkers én klanten te recyclen. Wat hebben we tot nu toe gedaan? We gebruiken al jaren 100% groene stroom. Door het Tele2-netwerk na de fusie uit te faseren, hebben we ook nog eens 36 ton aan CO2-uitstoot bespaard. Dat staat gelijk aan de uitstoot van ongeveer 19.000 huishoudens. Meer dan 85.000 klanten namen een mobiel abonnement af via de Recycle Deal, wat betekent dat hun telefoon gerecycled wordt als hun abonnement afloopt. Innovatie voor de Maatschappij Verbinden zit in onze DNA. Dat doen we dagelijks voor miljoenen mensen via ons netwerk en technologie. We willen door middel van technologie en connectiviteit bijdragen aan het welzijn van de mens en de maatschappij. Door samen te werken met sociale ondernemers faciliteren we innovaties op het snijvlak van zorg, educatie en slimme steden. Wat hebben we tot nu toe gedaan? In 2020 zijn we een pilot gestart met Virtual Reality (VR) pionier HorusVR. Samen met kennisinstellingen en zorgaanbieders zetten de organisaties VR in voor innovaties in zorg en onderwijs. Zoals VRiendje, een VR-oplossing die mensen op afstand in contact brengt met de buitenwereld. In de pilot wordt VRiendje om de tien weken bij een ander zorgcentrum ingezet. De organisaties onderzoeken onder meer hoe VRiendje bij kan dragen aan sneller herstel van kinderen die langdurig in het ziekenhuis verblijven en aan het verminderen van eenzaamheid onder ouderen. T-Mobile helpt met technische ondersteuning met als belangrijkste doel om VRiendje robuuster en slimmer te maken. Digitale Inclusie We streven naar verbinding, juist ook voor de mensen die nu buitengesloten zijn. We willen eenzaamheid en uitsluiting bestrijden. Het is daarom belangrijk dat iedereen toegang heeft tot de mogelijkheden die technologie en connectiviteit ons bieden en dat iedereen in staat is om mee te gaan in een snel digitaliserende samenleving. We stoppen pas als iedereen verbonden is met de digitale samenleving. Wat hebben we tot nu toe gedaan? In 2020 schoten we te hulp tijdens de eerste lockdown door de coronacrisis, zodat mensen met elkaar in contact konden blijven. We zagen dat vooral onderwijs- en zorginstellingen hulp konden gebruiken. Door gratis PrePaid simkaarten met 50GB data weg te geven aan onderwijsinstellingen, stelde T-Mobile kinderen die thuis geen internettoegang hadden toch in staat online hun lessen te volgen. Donatie van 25.000 simkaarten aan organisaties in de zorg en het onderwijs, zodat zij verbonden kunnen blijven tijdens de coronacrisis. Een smart workshop gegeven voor ouderen. Diversiteit & Inclusie Ook geloven we dat iedereen gelijk is. We vinden het belangrijk dat je 100% jezelf kan zijn als je bij ons werkt, want verschillende mensen versterken ons juist. We staan voor gelijke kansen voor iedereen. Er wordt extra aandacht besteed aan gelijke kansen voor vrouwen, mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, mensen met verschillende seksuele geaardheden, mensen met een niet-westerse culturele achtergrond en de verschillende generaties die bij de organisatie werken. Diversiteit en inclusiviteit horen in ons DNA. Alleen zo ben je met iedereen verbonden als organisatie and we won’t stop creating a brighter future for everyone! Wat hebben we tot nu toe gedaan? In 2020 zijn we gestart met het interne Diversiteit & Inclusie programma, onderwerpen die altijd al een belangrijke rol speelden bij de manier van werken van onze organisatie. Om meer specifiek te investeren in diversiteit en inclusie, hebben we een team van ambassadeurs en een speciaal projectteam opgericht. Zij bewaken en realiseren de ambities, coachen managers en zijn sparringpartner voor het recruitmentteam. Ook zijn er vier verschillende ‘Employee Resource Groups’ opgericht die de stand van zaken rondom gender, seksualiteit, etnisch erfgoed en handicap bespreken. Aan de hand daarvan worden speerpunten voor de verdere uitrol van het Diversiteit & Inclusie programma bepaald. Wil je meer lezen over andere resultaten van Connect to Change? En wat de belangrijkste doelen en ambities zijn voor 2021? Check dan het CSR report of onze website voor meer informatie.
[Nieuws] Simpel wordt onderdeel van T-Mobile Nederland
T-Mobile Nederland heeft haar voornemen bekendgemaakt om Simpel toe te voegen aan het bedrijf. Partijen hebben hierover vandaag overeenstemming bereikt en de handtekening onder de koopovereenkomst gezet. Jasper de Rooij, CEO van Simpel, is blij met de voorgenomen verkoop. “Wij maken al jaren gebruik van het netwerk van T-Mobile. We kennen elkaar vanuit deze samenwerking goed. Wij hebben een sterke groei in aantal klanten gerealiseerd en vonden dit een goed moment om te verkopen. Het is heel logisch dat we Simpel aan T-Mobile verkopen. Op deze manier garanderen wij onze klanten dat zij gebruik kunnen blijven maken van het snelste en beste netwerk van Nederland en kunnen blijven rekenen op een hoog niveau van dienstverlening tegen aantrekkelijke tarieven." Søren Abildgaard, CEO van T-Mobile Nederland: “De overname van Simpel stelt ons in staat om in een uitdagende mobile-only markt te blijven concurreren met KPN en Vodafone. We kunnen onze marktstrategie als uitdager hiermee ook op lange termijn continueren. Met de voorgenomen overname kunnen we dit in alle marktsegmenten doen en zo op alle fronten de strijd aangaan met KPN en Vodafone. En dat is goed nieuws voor al onze klanten dus ook voor die van Simpel, want voor hen is natuurlijk niet alleen prijs relevant maar zeker ook netwerkkwaliteit en klantenservice. Wij zetten als T-Mobile de klant voorop en verbeteren continue onze producten en diensten. Dit principe passen wij uiteraard ook toe op de klanten van Simpel." De voorgenomen toevoeging van Simpel aan T-Mobile heeft geen impact op de wholesale strategie van T-Mobile. Søren Abildgaard: ”We blijven ook in de toekomst openstaan voor nieuwe wholesaleklanten op ons mobiele netwerk en hebben daar ook de ruimte voor.” De voorgenomen overname moet nog door de ACM worden goedgekeurd. Over Simpel Simpel is in 2007 opgericht door CEO Jasper de Rooij en maakt sinds 2014 als Mobile Virtual Network Operator (MVNO) gebruik van het netwerk van T-Mobile. Simpel verkoopt via haar eigen website sim-only abonnementen en heeft op dit moment circa 1 miljoen klanten. Simpel telt circa 20 medewerkers. Mocht je hier vragen over hebben dan kun je die in dit topic stellen!
[Info] Maatregelen bij T-Mobile omtrent Coronavirus 18-3-2020
Net als iedereen in Nederland zijn bij T-Mobile ook de nodige maatregelen getroffen om het Coronavirus het hoofd te bieden. In dit topic willen we jullie informeren over de maatregelen die we hebben genomen, de impact hiervan en ook nog wat tips om jouw abonnement en telefoon optimaal te kunnen gebruiken. Daarnaast gebruiken we dit ook om nieuwe updates te plaatsen wanneer er nieuwe maatregelen worden getroffen of als we iets anders te delen hebben. Als je vragen hebt dan kun je die natuurlijk ook hier in dit topic aan ons stellen, dan komen we daar zo snel mogelijk bij je op terug! Update 28-04-2021 Vanaf 28 april zijn de winkels van T-Mobile weer open, uiteraard wel volgens de laatste richtlijnen van het RIVM. Je bent welkom voor persoonlijk advies en hulp bij al je vragen, met of zonder afspraak. UPDATE 1-5 // GRATIS BESCHIKBAAR: EXTRA TV-ZENDERS De extra gratis zenders in het basispakket zijn vanaf vandaag uitgezet. Met uitzondering van NPO Nieuws (kanaal 260) en NPO Politiek (kanaal 261). Deze blijven voorlopig nog beschikbaar in het basispakket. Ik wil T-Mobile TV. Heb je geen T-Mobile TV, maar wil je dit in deze periode wél graag aanzetten? Dat kan direct via My T-Mobile Thuis. Je ontvangt dan binnenkort een TV Box die je direct kunt aansluiten op het modem. Klantenservice We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen met al jouw vragen, maar het kan zijn dat het wat langer dan normaal duurt vanwege alle afgekondige maatregelen. Alle klantenservicemedewekers zijn gevraagd thuis te werken, maar niet iedereen is hiertoe in staat. Hierdoor is de bezetting op de lijn minder dan we hadden gepland en daardoor kan het voorkomen dat je dus langer in de wachtrij staat wanneer je met ons belt. Alvast onze excuses daarvoor, maar hopelijk kunnen we hierin ook op jullie geduld en begrip rekenen! Via onze Community kun je al enorm veel informatie vinden én staan andere leden ook dag en nacht klaar om elkaar te helpen. Vind je het antwoord op jouw vraag niet? Stel dan jouw vraag hier! Monteurs voor T-Mobile Thuis T-Mobile houdt zich strikt aan de RIVM-maatregelen. Dit geldt ook voor onze monteurs die bij onze klanten op bezoek gaan. Voor elk bezoek voor T-Mobile Thuis zal een Guidion monteur:1. Telefonisch contact opnemen en bespreken of het bezoek door kan gaan. Monteurs zullen vanzelfsprekend geen handen schudden en zich aan overige hygiëne richtlijnen houden. Monteurs die (neus)verkouden of milde klachten hebben die enigszins kunnen duiden op het Coronavirus moeten thuisblijven en mogen dus geen klanten bezoeken. In deze onzekere tijd hebben we als provider een belangrijke rol om mensen, onze klanten, verbonden te houden met elkaar. We vinden het belangrijk dat wij juist nu alle klanten kunnen blijven voorzien van werkend internet. Bezoeken van monteurs bij onze klanten vinden alleen plaats indien zowel de monteur als de klant instemmen met het bezoek. Indien een van beide partijen daar nu niet positief tegenover staat dan wordt de afspraak in goed overleg verzet. T-Mobile Winkels Vanaf 28 april zijn de winkels van T-Mobile weer open, uiteraard wel volgens de laatste richtlijnen van het RIVM. Je bent welkom voor persoonlijk advies en hulp bij al je vragen, met of zonder afspraak. Let op: de basisregels gelden nog altijd. Kom dus alleen naar de winkel, desinfecteer je handen, houd minstens 1,5 meter afstand en draag een mondkapje. Op deze manier draagt T-Mobile eraan bij dat juist in deze tijd mensen met elkaar verbonden kunnen blijven en bij ons terechtkunnen. Op deze pagina vind je een overzicht van de geopende winkels en bijbehorende openingstijden. Inzicht verbruik en bijstellen bundel Via My T-Mobile en de My T-Mobile App kun je eenvoudig, snel en 24/7 jouw verbruik inzien. Zo weet je altijd hoeveel belminuten en MB's je nog hebt. Daarnaast kun je ook maandelijks jouw bundel snel bijstellen om ervoor te zorgen dat je voldoende minuten en/of MB's hebt. Dit kan gemakkelijk en snel via deze pagina. Je kunt daarnaast ook jouw databundel altijd aanvullen, mocht je even wat extra MB's nodig hebben. Op deze pagina vind je een overzicht van de bundels die we aanbieden en deze zijn via My T-Mobile en de My T-Mobile App te activeren. Conference call opzetten of doorschakeling instellen Conference call via je mobiele telefoon Of je nu Windows, Android of iOS op je telefoon hebt, voor vrijwel alle besturingssystemen en telefoonmerken is de werkwijze voor het opzetten van een conference call hetzelfde. Stapsgewijs gaat dit als volgt: Eerste deelnemer bellen: leg telefonisch contact met de eerste deelnemerNog een deelnemer bellen: vervolgens zie je op je scherm een aantal opties zoals ‘add call’ of ‘nieuwe oproep’. Wanneer je hierop drukt, schiet de eerste deelnemer automatisch in de wacht en kun je de tweede deelnemer bellen. Gesprekken samenvoegen: heb je ook contact met de tweede deelnemer? Druk dan op de optie ‘merge’ of ‘samenvoegen’. Zo voeg je de gesprekken samen en heb je een conference call.Meer deelnemers toevoegen: wil je nog meer deelnemers toevoegen? Dat kan wederom met de optie ‘add call’ of ‘nieuwe oproep’. Zodra je aan het maximaal aantal deelnemers zit, wordt deze knop lichtgrijs of verdwijnt deze. Conference call via Webex en Microsoft Teams Er bestaan verschillende apps voor telefonisch vergaderen. Webex is verreweg de meest gebruikte, maar er is ook steeds meer mogelijk via Microsoft Teams (het vroegere Skype). Met Teams verzorg je niet alleen conference calls, maar werk je ook heel gemakkelijk met meerdere mensen tegelijk in word-documenten, Excel-sheets en andere documenten om deze vervolgens heel makkelijk te delen met je collega’s. Videobellen Andere opties om te videobellen zijn:Facetime (iOS)Duo (Android)WhatsappFacetime Messenger Oproepen doorschakelen Om inkomende gesprekken door te schakelen naar een ander telefoonnummer voer je een code in op je toestel. Hiervoor bestaan verschillende opties: Alle gesprekken: *21*telefoonnummer#Bij geen gehoor: *61*telefoonnummer#Bij geen bereik: *62*telefoonnummer#Bij in gesprek: *67*telefoonnummer#Alle doorschakelingen verwijderen: ##002# Toets één van bovenstaande codes in, vervolgens het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld en dan de ‘bel’-toets. Wil je bijvoorbeeld inkomende gesprekken doorschakelen naar 06 1234 5678 wanneer je zelf in gesprek bent? Dan toets je: *67*0612345678#. Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan gerust weten in dit topic!
T-Mobile introduceert Unlimited 5G ready abonnement in Nederland
T-Mobile introduceert een 5G ready abonnement in Nederland. Dit nieuwe abonnement is een uitbreiding van het zeer populaire Unlimited-abonnement. Naast direct toegang tot het 5G-netwerk zodra dit beschikbaar is, biedt dit abonnement niet alleen zorgeloos bellen in Nederland en in de EU maar ook naar de EU en veiliger internetten. Dit nieuwe uitgebreidere Unlimited abonnement is beschikbaar vanaf februari. De prijs is € 37,50 per maand. [Update 24 februari 2020: In dit topic vind je alle informatie over dit nieuwe abonnement! Daar kun je ook al jouw vragen stellen over dit nieuwe abonnement.] Inspelend op klantwensen T-Mobile speelt met dit nieuwe uitgebreidere abonnement in op de wensen van klanten en de ontwikkelingen in de markt. Met het huidige Unlimited abonnement kunnen klanten al onbeperkt bellen en internetten in Nederland. Om klanten een nog zorgelozer abonnement te bieden, voegt T-Mobile in dit nieuwe abonnement onbeperkt bellen vanuit Nederland naar de EU toe en extra veilig internet. Via ingebouwde antivirussoftware wordt onveilig dataverkeer van websites en apps direct geblokkeerd. Bovendien zijn klanten met dit uitgebreidere Unlimited abonnement klaar voor de toekomst: Met de in het eerste kwartaal verwachte introductie van de eerste 5G-toestellen op de Nederlandse markt, biedt T-Mobile klanten met zo’n toestel in combinatie met dit abonnement de zekerheid van toegang tot het 5G-netwerk zodra dit beschikbaar is. Tisha van Lammeren, Directeur Consumentenmarkt T-Mobile: “We liggen op schema om als eerste in Nederland een landelijk dekkend 5G-netwerk uit te rollen. We bieden daarom de klanten met een 5G-toestel in combinatie met dit uitgebreidere Unlimited abonnement nu al de zekerheid en de primeur om als eerste toegang te krijgen tot dit allernieuwste 5G-netwerk. Klanten weten nu al precies wat het allernieuwste 5G Unlimited abonnement gaat kosten en zijn klaar voor de volgende stap in telecom.” Eerste met 5G Voorafgaand aan de fusie met Tele2 beloofde T-Mobile dat zij als eerste met landelijk 5G zou komen. De introductie van dit uitgebreidere Unlimited abonnement onderstreept de ambities van T-Mobile en speelt in op het toekomstige 5G-netwerk. FAQ Wat krijg ik voor €37,50 bij dit abonnement? Voor €37,50 per maand krijg je: • Onbeperkt bellen in Nederland, naar Nederland en naar de EU • Onbeperkt bellen in de EU naar Nederland en naar andere EU-landen • Onbeperkt internet in Nederland • 18GB internet in de EU • Extra veilig internetten Daarnaast ben je met dit nieuwe abonnement ook klaar om het nieuwe 5G-netwerk te gaan gebruiken zodra dit beschikbaar is! In Nederland maak je nu al gebruik van het snelste en best geteste mobiele (4G/4G+) netwerk. Vanaf wanneer wordt dit abonnement beschikbaar? En kan ik tijdens mijn lopende contract op dit abonnement overstappen (ook als ik nog niet kan verlengen)? Dit abonnement gaan we in februari introduceren en vanaf dan kun je dit afsluiten bij de aanschaf van een nieuw abonnement of bij een verlenging. Als je een lopend contract hebt met Go 5.0 (abonnement afgesloten vanaf 09-09-2019), dan kun je je lopende abonnement wijzigen en overstappen naar dit nieuwe aanbod! Heb je wat meer informatie over 5G en wat ik daar dan mee kan doen? Jazeker! Op onze website vind je alle informatie over het 5G-netwerk! Wanneer komt een toestel dat geschikt is voor 5G? In het eerste kwartaal van 2020 komen de eerste smartphones op de markt die geschikt zijn voor 5G! Meer informatie over 5G ready toestellen plaatsen wij zodra die beschikbaar komen op onze website . Nog vragen voor ons? Laat het in een reactie weten!
[Sfeerimpressie] Lancering van de vernieuwde CommunityBlog
Hoi allemaal! Maanden zijn we achter de schermen bezig geweest met alles wat er komt kijken bij het vernieuwen van deze Community. Van de ontwikkeling van de nieuwe lay-out tot de verbetering van ranks en badges, van het bestellen van cupcakes om dit mooie moment te vieren tot het optimaliseren van de werking op mobiel… Er kwam heel wat bij kijken, maar dan heb je ook wat – al zeggen we het zelf! Op dinsdag 5 juni 2018 was het dan zover: rond twee uur zou de vernieuwde Community online komen. Een spannend moment, want zou alles direct goed werken en zouden jullie er als users niet teveel last van ondervinden? Rond half twee ging het oude platform offline en waren we ongeveer een half uur onbereikbaar. In spanning stonden wij klaar met onze champagneflessen, hopend op een goed werkend nieuw platform. Iets na tweeën was het dan zover: de nieuwe link (https://community.t-mobile.nl) werd gelanceerd en zo was onze vernieuwde Community een feit! De champagneflessen konden open en de speciaal voor de gelegenheid gemaakte cupcakes konden rondgedeeld worden. Verschillende collega’s van allerlei afdelingen kwamen langs om met ons Community-team de lancering van het vernieuwde platform te vieren. Een feestelijke fotosessie met de hashtag #TeamCommunity kon daarbij natuurlijk niet ontbreken. Hieronder vind je dan ook een gezellige sfeerimpressie! In het topic waarin de vernieuwing bekend werd gemaakt, kregen we van jullie direct ontzettend veel leuke reacties. Bedankt daarvoor! Schroom niet om nog véél vaker een bezoekje te brengen. Jullie zijn van harte welkom! Liefs, Het Community-team David, Issam, Hajar, Bas en Jaimy

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen