Alles over het mobiele netwerk van Odido!
Recent actief
today I bought a new sim card from the t-mobile network, after inserting it into the phone, I entered the pin code and that's it, the card registered in the network, unfortunately, you can't make calls, reject incoming calls, or write or receive messages, what to do?
Ik heb geprobeerd mijn esim in het buitenland te activeren, dit lukte niet dus wederom geprobeerd en nu is mijn tot op heden werkende simkaart ook gedeactiveerd.nu zit ik in Amerika zonder bereik oid. Ik moet naar de tmobile winkel met mijn id kaart maar dat is erg lastig vanuit hier. Wat nu?
Ik heb woensdag een betalingsregeling getroffen, alleen mijn sim is nog steeds geblokkeerd. Hoort dit zo of is er iets mis gegaan?
Goedemorgen. Ik heb een probleem. Het ziet er als volgt uit. Eergisteren heb ik een kaart gekregen met een abonnement, maar ik kan hem niet registreren in de app, want via idin laat hij me een geblokkeerde pagina zien, en via de app lukt het niet, want die zoekt niet in mijn netwerk, en ik moet de code invoeren die bij het nieuwe nummer moet komen. Ik heb het forum over dit onderwerp doorgelezen en blijf alleen met uw hulp zitten.
According to T-Mobile's website, VoWiFi is not supported while abroad. Is this an impediment only T-Mobile faces? Paying 1 euro/minute to receive a call or 2.29 euro/minute to make a call while this could go for free via WiFi seems to me to be ignorance on the matter, poor customer service focus or plain greediness. Is there any movements inside T-Mobile to change this in the near future? This has been happening for quite some time as I can see online... :(
HI, ik hoop dat iemand me kan helpen, al diverse topics over gelezen maar ik kom er niet uit..ik gebruik een dual sim poco f3, de 1e sim gebruik ik alleen om te bellen, de 2e sim alleen voor data. als ik aan het bellen ben valt mn internet uit, VoLTE en bellen over wifi staat uit maar toch valt internet op de 2e sim weg als ik via de 1e aan het bellen ben,iemand suggesties?
Hallo allemaal, ik wil een sms sturen naar kazachstan. Helaas lees ik op me gsm dat dit niet mogelijk is. bij blokkeringen stat alles op toegestaan. moet ik een speciale bundel aanvragen of aanzetten , en hoe doe ik dit dan. dank voor de antwoorden.
Ik wacht al meer dan 2 uur voor t opheffen van mijn blokkade. Ik heb met ideal betaald en chat is onbereikbaar
Ik heb geen internet en telefonisch bereik terwijl mijn abonnement al in is gegaan.
Ik heb eerder een opmerking: Gedurende een paar weken ging mijn telefoon na 3 keer over gaan in voice mail. Tot dat een klant mij erop wees dat er een boodschap te horen was dat bellen niet toegestaan was. Ik ga hier niet het hele verhaal hier neerzetten, ik heb het opgelost.Toen ik bij mijn instellingen bij Oproep Doorschakelen ging kijken, stond daar bij alle opties een voor mij vreemd nummer ingevuld, dus niet een nummer van mijn keuze, waarnaar een gesprek wordt doorgeschakeld als ik bv niet bereikbaar zou zijn.Dit nummer is: 020-8087125 en staat (nog) niet blacklisted. Als je dit nummer draait, krijg je een Engelstalige voice mail te horen dat het nummer nu niet bereikbaar is.Hebben meer mensen dit ervaren? Hoe komt dit 020 nummer in mijn instellingen? Iemand enig idee welke griezels dit doen en van wie het 020 nummer is?
Geen internet in Spanje net Travel & surf pas gekocht
Ik ben vanaf Nederland vertrokken met de auto richting Oostenrijk. Sinds ik in Duitsland ben kan ik geen verbinding maken met een netwerk provider. Ik heb geen betaalachterstanden of blokkades. Dataroaming staat aan, mobiele data staat aan. Vrienden hebben KPN & Vodafone, ik ben de enige met T-Mobile en dit probleem. M’n toestel is een iPhone 13 mini en Unlimited @ WorkIemand enige tips?
Hoi,Ik neem mijn ps5 dagelijks mee naar hotels vanwege werk op iets langere afstanden in Nederland en gebruik dus mijn tmobile abonnement en creëer een hotspot op mijn Samsung s22 zodat ik online kan spelen. Maar mijn probleem is dus nu dat deze verbinding mij een nat type 3(strict) geeft op de ps5 waardoor ik niet alle connectiviteit heb om multiplayer te spelen.De bedoeling is dat ik nat type 2 moet hebben en vandaar dat ik hier een topic gestart heb om te vragen hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik heb al naar de andere topics gekeken en alles gedaan wat daar stond, maar niets helpt. Van 5g naar 4g gegaan, een kopie gemaakt van de access point en de naam veranderd, settings van IPv4 naar IPv4/6 veranderd etc. Is er iets wat ik gemist heb? Ik begrijp dat het niet conventioneel is om met een hotspot van je telefoon op een console te spelen en dat niet veel mensen hier ervaring mee hebben, maar hoop echt dat er iemand is die dit voor mij kan oplossen.
Laat maar werkt al
Hallo ,Ik heb zojuist iemand van de klantenservice gesproken over de slechte dekking op mijn adres. Nu vroeg die persoon aan mij of ik daar een melding van wou maken zodat de technische dienst ernaar kan kijken, maar als ik mijn postcode invul en klik op meld een probleem dan staat er sorry deze pagina kan niet gevonden worden. Kan er ergens anders daar nog een melding van doen of is het afwachten tot de pagina het weer doet ? Mvgr, Soraya
Volgens https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/5gHoe snel is 5G?Voorlopig zijn de snelheden nog gelijk aan die van 4G. Maar dat gaat veranderen. 5G van T-Mobile bereikt in de toekomst snelheden die je niet voor mogelijk hield. Waarom zou ik bij T Mobile blijven wanneer ik voor 1 euro meer wel 5g-snelheden kan krijgen via Vodafone?
sinds enkele weken ontvang ik geen sms verificatie meer. van verschillende instellingen. dit is nu echt een flink probleem geworden, ik heb zo snel mogelijk een oplossing nodig. t-mobile is niet bereikbaar per telefoon / chat. ik sta nu al twee dagen in de wacht.
hello, why is the internet speed of 5g the same as 4g, 5g should be fast
Ik heb op Bali een simkaart gekocht om daar onbeperkt te kunnen bellen en te appen mat vriende die hier ook zijn. Nu werkt die sim perfect maar hij is er in gezet ala eerste sim. En hij werkte alleen goed op de eerste sim plek. Nu is de t-Mobiel sim op tweede sim plek gekomen? Maar daar is hij niet meer herkenbaar als t-Mobiel sim maar onder de zelfde naam als de gekochte sim? Vraag: werkt de t-Mobiel sim weer als ik in Nederland aankomt?Of moet ik hem weer op één laten zetten?
Goedenavond, Mysterieuze kwestie. Ik heb 2 prepaids tmobile. Bij de ene werken de toetscodes voor rinkeltijd en doorschakelen vlekkeloos. Bij de andere steeds foutmelding "verbinding of probleem mmi codes".Bij kruistoets blijkt dat het niet aan 1 van de 2 smartphones ligt, maar echt aan dit ene nummer. Alle overige instellingen in Mytmobile en in toestellen zijn identiek.Kan het te maken hebben met recente nummerportering op "problematische" prepaid?
Zijn er andere mensen die weleens een belangrijke NL alert niet hebben ontvangen? Volgens de website van de overheid gaat dit via je mobiele provider. Een uur geleden is er namelijk een extreem grote brand begonnen in mijn wijk (in Groningen), dit had ik pas na ongeveer een half uur door en heb toen meteen de ramen dicht gedaan omdat het rook precies over mijn huis ging. Ik vond het gek dat ik er nog niks over had gehoord, maar in de Facebook groep van de wijk wisten mensen wel wat ze moesten doen omdat ze een NL alert hadden gehad. Gelukkig heb ik toen ook meteen mijn ventilatieroosters dicht gedaan, maar eigenlijk veelste laat. Ik was ook blijkbaar niet de enige die er niet een had ontvangen. Dit kan toch niet zomaar?? Straks is er echt iets ergs aan de hand en weet ik niet eens wat er gaande is door nalatigheid van T-Mobile... Ter info, ik krijg wel altijd de testmeldingen van NL alert, en heb ook al sinds mijn 12de hetzelfde telefoonnummer.
Heb geen internet op mij mobiel
Mijn conectie valt regelmatig naar 3G. Op de storing kaart staat “We verwachten de verstoring op te lossen binnen: korte termijn” maar het duurt al 2 weken… Ik woon schuitendiep goringnen. En vraag me af vaneer ik verbetering kan verwachten en of ik een eventuele compenstie kan krijgen.
Ik heb T-Mobike gekozen omdat bij mijn vakantie zij een betere en snellere ontvangst zouden hebben als KPN. Maar ik heb mijn ernstigevtwijfels na een speedtest. Is hier ervaring aanwezig?
goedemorgen, sinds een aantal weken heb ik geen internet of soms wel maar erg zwak (H+, en het was altijd 4G). Antwoord alstublieft. Groetjes en een fijne dag verder.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.