Sinds vandaag werkt Mobiel internet niet meer (regio amsterdam), daarnaast kan ik wel sms sturen maar ik ontvang sms niet van anderen. En ook nu? migratie naar odido.
Als ik inlog op mijn email adres dan kan ik alleen nog mijn tv/internet zien maar wel klantvoordeel.
Voor tele 2 moest ik vaak dan inloggen met mijn nummer. Maar die mogelijkheid is er niet meer, en ik dacht dat ik vorige keer die twee accounts onderhand ook wel met 1 inlog kon zien.
Als ik mijn accounts wil koppelen (dus in mijn tv account inloggen met email en dan tel nr toevoegen) zei hij eerst “dit account is al een ander account gekoppeld, ontkoppel die eerst”.
Maar ik zie dus geen manier om nog in dat andere account in te loggen.
Nu kan ik wel doorgaan maar bij het invullen van verificatiecode zegt hij “er is een error opgetreden”.
Waarschijnlijk ongeveer zelfde issue als wat anderen al hebben gepost, maar ik heb dus ook geen mobiel internet op dit moment.
Bladzijde 1 / 1
Zit op een oneplus 7. Zag dat een andere poster ook (toevallig? of niet) oneplus had.
Ik heb de OnePlus Nord en sinds gisteren ook geen mobiel internet meer (regio Amsterdam)
Miss zijn netwerk update settings niet gepushed ofzo toen ze naar odido switchten.
Miss zijn netwerk update settings niet gepushed ofzo toen ze naar odido switchten.
Deze tip hier heeft het voor mij gefixt:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.