Skip to main content

Hallo ,

Vandaag  aangekomen in Turkiye. Wat ik al hebben gecheckt;

-We hebben beiden geen blokkade vanwege betaalachterstand

-We hebben beiden geprobeerd handmatig een netwerk uit te kiezen (Orange, Movistar o.i.d.), dit werkt niet

-We hebben de toestellen opnieuw opgestart, dit werkt niet

-Dataroaming staat gewoon aan

 

Als ik ga chatten met de chatbot, kan ik uiteindelijk geholpen worden door een medewerker, welke wij zelf moeten bellen. Maar dit kan dus niet want we hebben geen bereik!! Kortom geen bereik te krijgen met de klantenservice!

 

 

Hi @Aysegul-duplicated 

Ben je inmiddels al verder geholpen en heb je nu weer bereik? Anders help ik je graag verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik controleren of er blokkades actief zijn. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen.


Reageer