Skip to main content

Probleem mobiel

  • 20 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 407 Bekeken

Hallo sinds ik heb opgezegd mijn abbonnement bij t mobile per 29-11 -2023 krijg ik vaak de melding niet aangemeld bij netwerk en ongeldige simkaart bij smartphone willen jullie er iets aan repareren en nakijken dat het weer goed werkt kom aub met een goede oplossing als jullie mij gewoon behandelen kom ik misschien in de toekomst nog een keer met alles van tv internet vaste telefoon en mobiel met alles bij jullie het probleem betreft mobiel bellen

2 reacties

yalerta
Forum|alt.badge.img+5
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1377 reacties
  • 20 augustus 2023

Waarschijnlijk toeval dat de slechte verbinding en de opzegging samen lopen.

Probeer de SIM kaart eens uit en opnieuw in het toestel te doen.

Telefoon aanbieders zijn niet zo kinderachtig dat ze met jouw verbinding liggen te klooien als je opzegt.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • 20 augustus 2023

Hallo @Tony980 

Het lijkt erop alsof je telefoon de simkaart soms niet goed kan lezen. Wat je kan proberen :

Test de simkaart eens in een andere toestel of in de andere simslot, hierdoor weet je of het aan je telefoon ligt of dat de simkaart misschien niet meer goed werkt.

In My T-Mobile kan je een nieuwe simkaart bestellen voor €5,09.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen