Skip to main content
7998 Topics
Contacten overzetten van iOS naar Android
Je hebt een nieuwe telefoon, gefeliciteerd! Maar je wil natuurlijk je contacten in je (oude) telefoon behouden. Omdat we jou de tijd willen besparen om alles handmatig over te zetten hebben we 2 opties voor je op een rijtje gezet! Om ook de contacten van de SIM-kaart over te zetten, moeten deze eerst geïmporteerd worden. Op je iPhone, ga naar Instellingen > Contacten > Importeer simcontacten. De contacten worden nu overgezet naar het interne geheugen van de iPhone. Om de contacten over te zetten naar je Google-account, ga naar Instellingen > Wachtwoorden en accounts > Nieuwe account > Anders en kies vervolgens onder het kopje Contacten voor Voeg CardDAV-account toe. Bij Server, voer google.com in. Voer nu je e-mailadres en wachtwoord in. Voer nu een beschrijving in, bijvoorbeeld Google, en kies Volgende. Kies Bewaar op iPhone. Alle contacten worden nu gesynchroniseerd met het account. Als dit voltooid is, heb je succesvol je contacten gekoppeld aan je Gmail-adres. Om de contacten over te zetten naar je nieuwe Android, ga op dit toestel naar Instellingen > Algemeen > Accounts en synchronisatie. Kies Account toevoegen > Google. Kies vervolgens Bestaand. Voer nu je e-mailadres en wachtwoord in en kies het rechter pijl-symbool. Volg de verdere stappen totdat je teruggekeerd bent in het menu Accounts en synchronisatie. Kies Google en kies vervolgens het zojuist ingestelde account. Zorg ervoor dat de optie voor synchronisatie van contacten ingeschakeld is. Alle contacten zijn nu beschikbaar op je nieuwe toestel. Indien gewenst, pas de lijst van gegevens verder aan naar welke je wel en niet wilt synchroniseren.
[Info] Verkrijgbaar bij T-Mobile: Fairphone 4, het duurzame alternatief
Een schitterende smartphone met geweldige specs en tegelijkertijd duurzaam bezig zijn? Dat is mogelijk met de Fairphone 4! Fairphone 4 De Fairphone 4 zijn duurzame telefoons van een Nederlandse onderneming en zijn bedoeld om langer mee te gaan. Dit wordt bewerkstelligd door modulaire telefoons aan te bieden. Dit houdt in dat je snel en eenvoudig defecte onderdelen kunt vervangen, gewoon aan de keukentafel thuis. Daarnaast biedt Fairphone ook nog eens vijf jaar garantie op jouw groene telefoon! Deze garantie kun je activeren op de website van Fairphone. Doe dit binnen negentig dagen na je aankoop en uiterlijk voor 31 december 2022, zodat je volop gebruik kan maken van deze garantie. Een ander mooi feitje is dat de Fairphone 4 e-waste neutraal is. Voor elke verkochte Fairphone 4 wordt een ander apparaat gerecyclet of refurbished. De Fairphone 4 is geschikt voor ons 5G-netwerk, heeft een dual sim-functionaliteit en is beschikbaar in de kleuren grijs en groen. Deze toestellen zijn beschikbaar met 6 GB werkgeheugen plus 128 GB opslag en met 8 GB werkgeheugen en 256 GB opslagruimte. Voor welke Fairphone 4 kies jij? Je kunt de Fairphone 4 vanaf maandag 11 oktober bij T-Mobile bestellen in onze webshop of bij een winkel bij jou in de buurt. Well, what do you say? Will it be a Fairphone 4 you? [Update 11 oktober: De Fairphone 4 is nu te bestellen in de webshop of een T-Shop bij jou in de buurt!]
EufySecurity livestream vertraagd
Beste, wij hebben sinds 18 september 3 camera’s en een homebase van EufySecurity. Via de WiFi kan ik een perfecte livestream kijken via mijn iPhone, maar op mobiele data geeft hij een foutmelding met de homebase. Volgens EufySecurity zou dit liggen aan bepaalde instellingen van je router of mobiele telefoon. EufySecurity is Engels, heeft hierbij ook een e-mail gestuurd, maar ik kom niet uit de volgende stappen. Hoe verander je de volgende instellingen op zowel je router als je iPhone? zie bericht hieronder: We are sorry that you are not able to stream the camera when using mobile data. As this is an unusual case, sorry to have to ask this, but please confirm the following information: 1. Please let us know if your router has some Access control and firewall settings? If yes, please turn it off. (With regards to the requirements of the network for our home base, we use TCP port 80 and 443 and UDP 0~65535 port) 2. Please go to the SIM card/network settings on your mobile phone and see if you have set the IPV6? You can check it in the phone settings>SIM card information>Access Port name(APN)> APN Protocol. Please be noted that currently, our system only supports IPV4. If possible, please try to turn off the IPV6 to see if anything different. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan aanpassen? Op mijn telefoon kan ik geen IPV6 of IPV 4 vinden. En via t-mobile ingelogd op mijn modem , maar geen instellingen te vinden over bovengenoemde punt.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen