We zijn nu al ruim een maand verder sinds jullie mijn telefoon retour hebben gekregen en we zijn twee en een halve week verder sinds er een case is aangemaakt om mijn verlenging te annuleren en terug te zetten naar het oude abonnement en er blijft maar niets gebeuren. Het is om moedeloos van te worden jongens.
Mijn vraag: wanneer wordt mijn nieuwe abonnement nu eindelijk geannuleerd en teruggezet naar mijn oude abonnement? Hier hoort natuurlijk ook een correctie bij van de factuur van oktober!!
Even alles in perspectief plaatsen:
- 13 Sept bestelling geplaatst voor verlenging met Samsung S23 Ultra
- 19 Sept aangegeven verlenging te willen annuleren ivm ontevreden
- 20 Sept retourformulier ontvangen en pakket door mij verstuurd via PostNL (track and trace: )
- 22 Sept om 11:31 is het pakket bij jullie bezorgd en heb ik van jullie bevestiging gekregen via email
- Sindsdien is mijn abonnement nog steeds niet teruggezet en heb ik vaak jullie klantenservice moeten bellen
- 9 Okt heeft een medewerker een case aangemaakt bij ENM (??). Schijnbaar is het daar erg druk. Maar wat heb ik daarmee te maken? Ik ben klant van Odido. Er is mij gevraagd 2 weken te wachten
- 10 Okt heb ik de aanbetaling teruggekregen van de Samsung S23 Ultra, maar herstel van oude abonnement blijft uit
- 17 Okt status update gevraagd over de case, maar geen updates. Odido kan schijnbaar niets meer doen (wat absurd is).
- 25 Okt we zijn nu ruim 2 weken verder en mijn abonnement is nog steeds niet teruggezet.
Ik zie de bui wel hangen als ik bel dat mij gevraagd wordt langer te wachten, maar dit kan toch niet langer zo? In jullie reclames vertellen jullie hoe het anders kan en menselijker met jullie hippe kekke naam waar niemand om heeft gevraagd en vervolgens duurt het zo lang om een verlenging ongedaan te maken. Dit kan toch niet? Waarom kan niemand bij Odido mij helpen? Dit is dan ook de reden dat ik het hier plaats en hopelijk dat er iets gedaan kan worden.
Je hebt mijn toestemming om hiermee aan de slag te gaan, dus vraag mij niet om je een pb te sturen met mijn informatie - zie PostNL track & trace voor mijn adres/naam. Ik zal de link inactief maken zodra ik feedback van jullie heb. Daarnaast krijg je hieronder extra informatie van mij:
Geboortedatum: :verwijderd door moderator]
Laatste nummers mobiel: 06 - *** ** 561
Laatste vier cijfers IBAN: :verwijderd door moderator]
Klantnummer: :verwijderd door moderator]
Mijn email adres is voornaam + achternaam @gmail.com ;)
Retourformulier info
Bestelnummer: rverwijderd door moderator]
Case-nummer: everwijderd door moderator]
Note: Aanbetaling voor het toestel heb ik eindelijk teruggestort gekregen op 10 okt
Sorry als ik gefrustreerd over kom, maar ik mag verwachten dat wanneer ik mijn verplichtingen nakom en alles tijdig opstuur dat jullie dat ook doen.
Ik hoor graag en snel van jullie.