Skip to main content

Goedendag,

 Wil graag een samsung smartwatch met 4g aanschaffen.

Kon het via de website niet afsluiten dus heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Afsluiten zou geen probleem zijn.  Besproken dat ik de geschikte watch ging uitzoeken en daarna weer contact zou opnemen. Vandaag weer gebeld en nu kan het blijkbaar toch niet. Als ik het goed begreep was de reden dat ik van tele2 naar odido ben overgegaan. Oude contracten hadden deze voorwaarden nog niet. Wat is nu het sluitende antwoord? 

Hoi, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je een Samsung Smartwatch wil aanschaffen. Ik had je graag beter nieuws gebracht, echter kun je met jouw abonnement inderdaad geen multisim nemen voor bij de Samsung Watch. Ik zie dat je eind juli je verlenging hebt aangevraagd en dat je huidige ('’Tele2'’) abonnement pas net van start is gegaan. Hiermee kun je geen multisim nemen. Pas wanneer je verlengd naar een nieuw Hello-abonnement van Odido.

Het duurt daarom nog wel een tijdje voordat dit kan. Als ik hard op mee mag denken; je zou kunnen afwegen of je het abonnement vervroegd wil afkopen, zodat je een nieuw Hello-abonnement van Odido kunt bestellen. Ik snap dat dit niet ideaal is, omdat je abonnement pas net gestart is, maar wellicht is het een optie voor je.

Ik hoop dat je hiermee wel meer duidelijkheid hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄


Reageer