Skip to main content

Ik wil een factuur betalen voor een telefoon nummer wat jullie tijdelijk afgesloten hebben (omdat het te laat betaald was). Nu kan ik nergens inloggen, niet in de app, niet op de website en niet in andere omgevingen. Omdat jullie een authenticatie code willen sturen naar het nummer dat afgesloten is? 😂

Hoe kan ik het betalen dan? Je kunt nergens bij zonder dat account. Ik kan niet de enige zijn met dit probleem. Graag snel een oplossing, anders stap ik over. En met mij veel anderen.

In ieder geval bedankt voor de tijd om dit te lezen/op te lossen, je zult er persoonlijk niks aan kunnen doen.

Hallo @Tele2fan 

Weet je wat het openstaande bedrag is? Je kan de betaling ook handmatig betalen.

NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. Odido. Let op: vermeld in de omschrijving je Odido klantnummer.

De verwerking van je betaling kan tot 3 werkdagen duren.

Hallo @Tele2fan  Een telefoonnummer wordt niet zomaar afgesloten. Daar gaan waarschuwingen aan vooraf. Die praktijken zul je dus echt bij jezelf moeten zoeken.

Je aannames kloppen ook niet want de meeste klanten betalen gewoon op tijd en/of regelen het netjes! 
Hou er rekening mee dat het weekend is zelf overmaken duurt nu dus iets langer.

Uitleg Factuur betalen

Succes en fijn weekend

Bron #Odido

Als je niet op tijd betaalt, helpen we je herinneren met een sms, brief of e-mail. Na deze herinnering heb je nog eens 19 dagen om te betalen. Heb je daarna nog niet betaald, dan komt er € 15 bovenop je rekening. Dat zijn incassokosten. Als je dan nog steeds niet betaalt, sturen we je een eindfactuur. Dit betekent dat we je abonnement stopzetten. Voor de maanden die je nog moet betalen totdat je contract afloopt, betaal je de helft. Heb je ook een lening op je toestel, dan moet je die helemaal afbetalen.

Hallo @Tele2fan  Een telefoonnummer wordt niet zomaar afgesloten. Daar gaan waarschuwingen aan vooraf. Die praktijken zul je dus echt bij jezelf moeten zoeken.

Je aannames kloppen ook niet want de meeste klanten betalen gewoon op tijd en/of regelen het netjes! 
Hou er rekening mee dat het weekend is zelf overmaken duurt nu dus iets langer.

Uitleg Factuur betalen

Succes en fijn weekend

Bron #Odido

Als je niet op tijd betaalt, helpen we je herinneren met een sms, brief of e-mail. Na deze herinnering heb je nog eens 19 dagen om te betalen. Heb je daarna nog niet betaald, dan komt er € 15 bovenop je rekening. Dat zijn incassokosten. Als je dan nog steeds niet betaalt, sturen we je een eindfactuur. Dit betekent dat we je abonnement stopzetten. Voor de maanden die je nog moet betalen totdat je contract afloopt, betaal je de helft. Heb je ook een lening op je toestel, dan moet je die helemaal afbetalen.

Wat is dit voor een rare reactie man? Ga ik gelijk even melding van maken.

Slaat nergens op dat als je 5 dagen te laat betaald je nummer al wordt afgesloten, en daarna kun je niet eens betalen omdat je de authenticatie-SMS niet meer kunt opvangen (op het afgesloten nummer).

Komop man, je kunt ook gewoon een normaal antwoord geven zonder iemand de les te moeten lezen. Daar wordt je immers voor betaald (ik denk persoonlijk niet lang meer)

Reageer