Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel niet verrekend

  • 7 november 2023
  • 7 reacties
  • 175 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Na het verlengen van mijn abonnement is mijn 7,50 euro klantvoordeel op mijn mobiele abo niet verrekend. Zou iemand mee kunnen helpen om dit goed te maken, maar ook om te kijken of dit in de toekomst nu wel goed staat ingesteld? Alvast bedankt!

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Pewima 

We ervaarde de afgelopen dagen een technische issues met klantvoordeel maar dit is inmiddels opgelost. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21122 reacties
  • 7 november 2023

Hallo @Pewima 

Je hebt recht op klantvoordeel wanneer er 2 of meer Odido abonnementen op je adres staan geregistreerd. Kijk in je Odido account bij meer > klantvoordeel of je bent aangemeld.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 november 2023

Yes, aangemeld voor 7,50 euro korting op mijn mobiele abo en 5 euro korting op mijn internet - maar toch is deze voor mijn mobiele abo niet verrekend. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21122 reacties
  • 7 november 2023

@Pewima 

In de app als je op je abonnement drukt > abonnement > vaste kosten, dan zie je de klantvoodeel niet?

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 november 2023

Het gaat om het mobiele abonnement, niet het vaste - en dat scherm ziet er wat anders uit. Maar bij het overzicht van mijn abonnementen staat de korting wel genoemd, hij is alleen niet verrekend deze maand. Zie foto


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21122 reacties
  • 8 november 2023

@Pewima 

Op mijn screenshot is mobiel zichtbaar en je moet boven op je mobiele abonnement drukken, dan linksboven op abonnement en dan op vaste kosten om de pagina die ik zie te krijgen.

Het ziet er wel goed uit en ik snap niet waarom het niet wordt verrekend terwijl je recht hebt op klantvoordeel en de voordelen staan er.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 november 2023

Hier helaas niet. Is er iets wat er gedaan kan worden om alsnog deze 7,50 te ontvangen zonder een uur bij odido in de wacht te staan?

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 9 november 2023

Hi @Pewima 

We ervaarde de afgelopen dagen een technische issues met klantvoordeel maar dit is inmiddels opgelost. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen