Ik ben sindskort de internet en TV naar Odido overgegaan. Ik wil graag mijn abonnement van internet en TV toevoegen aan bestaande mobiele abonnement van odido. Dit lukt mij nogsteeds niet toegevoegd. Nu blijkt dat mijn emailadres bij jullie in het systeem niet kloppen, waardoor ik geen email ontvangen voor de bevestiging code in te vullen. Ik heb van alles geprobeerd mijn email aan te passen. Helaas lukt het me niet.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Unyarat, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat jezowel een Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt! Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je Thuis-klantnummer en het e-mailadres waarmee je wil inloggen. Dan duik ik er voor je in en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld in Mijn Odido!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.