Skip to main content
7979 Topics
Mobiel nummer bestaat niet
Ik heb momenteel een mobiel abonnement dat verlengd kan worden. Wanneer ik dit via de T-mobile website probeer te doen, kan ik zover komen als het selecteren van het toestel en het abonnement, maar wanneer ik naar de volgende stap ga om mijn gegevens te bevestigen, krijg ik een bericht waarin staat: Sorry! Er ging iets mis met je bestelling. Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens. Ik heb geprobeerd te upgraden via T-mobile chat en door te bellen naar het T-mobile verkoop nummer. Beide opties eindigen met de mededeling dat ze het contract niet kunnen verlengen. Het systeem zegt dat het nummer geen T-mobile nummer is. Nu even voor de zekerheid, ik heb dit nummer al 4 jaar en heb het eerder al eens verlengen etc. Het bestaat wel degelijk wanneer het tijd is om mijn rekening elke maand te betalen. Ik besloot toen naar een T-mobile winkel te gaan. De persoon die me daar hielp bevestigde ook dat het nummer in het systeem staat, en dat het inderdaad tijd is voor een verlenging, maar toen hij het nummer probeerde te verlengen, kreeg ook hij de foutmelding dat het nummer niet bestaat in het T-mobile systeem. Ik dacht eerst dat er iets vreemds was toen ik een maand geleden de verlengingscheck deed via Belsmipel, en zij terugkwamen met de mededeling dat ze mijn nummer niet konden vinden in het T-mobile systeem. Vanmorgen deed ik dezelfde verlengingscheck voor twee van mijn andere nummers, en ze kwamen allebei terug met de mededeling dat de nummers niet gevonden kunnen worden in het T-mobile systeem. Ik heb gisteren de klantenservice gebeld, ze probeerden een storing op het nummer te melden om te onderzoeken. Toen ze dat probeerden te doen, kregen ze ook een foutmelding dat het nummer niet bestaat. Ze stuurden uiteindelijk een e-mail naar support met de details, maar er is geen manier voor mij om dit te volgen, omdat het niet gekoppeld is aan mijn nummer in het systeem. Weet iemand wat ik kan doen of heeft iemand dit probleem eerder gehad?
Gehele toestel krediet in rekening gebracht na,verlenging
Ik heb mijn abonnement die in januari 2023 zou aflopen in september 2022 met 2 jaar verlengd , en ook een nieuw toestel gehaald in de winkel.Na verlenging heb ik een nieuw nummer aangevraagd en mijn oude nummer naar prepaid omgezet. En nu moet ik opeens mijn toestel krediet in 1x betalen. Eerst zegt klantenservice het is een fout en dat niet alles nog verwerkt is en dat ik alleen hoef af te wachten en dat er geen incasso kosten komen. Na een week weer contact nu weet klanten service niet wat er aan de hand is en word ik 2x doorverbonden. Ondertussen heb ik al 15 euro aanmaningskosten op mijn volgende rekening. En nu zegt klantenservice dat het mijn fout is omdat ik mijn abonnement heb opgezegd en een nieuwe heb aangevraagd. Wat niet waar is , ik heb mijn abonnement verlengd met een ander nummer dat is alles . Laatste klantenservice kon opeens ook niet zien dat ik het toestel heb opgehaald in de winkel terwijl zijn collega's dat wel konden zien en hij bleef volhouden dat ik mijn abonnement heb opgezegd en dat ik een prepaid contract heb , terwijl dat niet zo is. Het contract heb ik bij de hand en dat is gewoon een verlenging van het vorige contract . Dus ik snap niet waarom iemand onzin uitkraamt van klantenservice alleen om gelijk te krijgen en om de schuld bij mij af te schuiven. Ik hoop dat er snel een oplossing komt anders ga ik naar de geschillencommissie. Gelukkig neemt mijn telefoon alle gesprekken op voor onder andere trainings doeleinden. Elk gesprek staat op mijn telefoon opgeslagen dus ze hoeven niet te komen dat ze dingen niet gezegd hebben. Voordat ik naar de geschillencommissie kan gaan moet ik eerst de provider zelf benaderen anders nemen ze mijn klacht niet in behandeling. Dus bij deze
My T-Mobile App, Automatich inloggen via mobiel netwerk,
Hallo! 👋 Beste! T-Mobile Team, 😉 Nou.., 🤔 Mijn vraag of situatie is en gaat eingelijk helemaal over het My T-Mobile App natuurlijk, ⁉️ 🤨😒 1. Nou Ik had in het begin toen mijn voor het eerste nieuwe mobiel abonnement was geregeld bij Optie 1 met een sms controle zelfs van het telefoon nummerbehoud oud-nieuw simkaart activeren was het automatich inloggen via het netwerk gedaan, maar later toen ik me'n nieuwe telefon op een bepaalde tijd of moment moest resetten met die app erin nog zelfs werkte het later opgegeven moment niet meer zelfs toen ik die app al opnieuw had geinstalleerd-gedownload via play store ofzo, ? met die zonder invoeren van het inloggegevens via mijn mobiele netwerk automatich inloggen optie tuurlijk, 💁📱 2. Ik heb ook alle andere mogelijkheden al geprobeerd maar helaas en jammer genoeg zonder succes ? maar had later toen een nieuwe t-mobiel account gemaakt deze keer met een email adres, tja dus wilden ik hem dan verplaatsen naar mijn nieuwe account maar helaas geeft die wel aan dat die al gekoppelt is bij me'n huidige 06 mobiele nummer account, !? 🤷🙎 3. Uhmm..? ❔ Nou is mijn vraag natuurlijk of jullie hier ermee kunnen helpen of iets dergelijks anders aan wat kan doen, ⁉️ (A.U.B), 🙏 Grt! 🙋 H.U, 📝 ~~~~~En hier wilden ik ook gaan inloggen op mijn gekoppelden abonnement maar die ben ik helaas weer kwijt zo te zien ofzo, ? 🤷

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen