Beantwoord

Abonnement verlenging niet succesvol


Hi, Odido Community

 

Ik heb 2 dagen geleden mijn eSim abonnement verlengt via de Odido app hij zou dan moeten ingaan maar tot vandaag is er nog geen succes

icon

Beste antwoord door Burhand 11 April 2024, 20:58

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Burhand 

Bij het verlengen gaat je nieuwe contract in na de einddatum van je huidige contract, indien je al buiten je contractperiode zat dan moet hij direct ingaan 

Ik zat buiten mijn contract periode hij is nogsteeds niet in gegaan. 

  • Bestelnummer: 211393922
Reputatie 7
Badge +15

@Burhand 

Wat geeft de bestelstatus aan en welke startdatum heb je gekregen via email of zie je in je Odido account?

Er staat dat de bestelling is geregeld en zou moeten geactiveerd worden op 4 april.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Burhand, van harte welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb je account er meteen bijgepakt en ik zie dat mijn collega 3 uur geleden een 'code’ heeft verwijderd die in de weg stond. Ik zie de code nog wel staan, dus ik gok dat het nog iets langer de tijd nodig heeft om te verwerken. Of merk je inmiddels dat je je nieuwe abonnement al kan gebruiken? Hij staat namelijk wel actief. Laat het me maar weten, anders duik ik er graag verder in voor je! 😄

Hi,

 

Bedankt voor je reactie!

Ik kan nogsteeds geen gebruik maken van mijn nieuwe abonnement. Ook ben ik benieuwd wat een code inhoud?

Al een paar dagen verder en nogsteeds niks. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Burhand, geen dank! Niet fijn dat het nog niet is gelukt. Ik ben er direct opnieuw ingedoken en ik geef je graag meer informatie. De code die ik bedoelde stond voor migratie PrePaid. Als ik het goed begrijp was er een betalingsachterstand die inmiddels gedaan is. Mijn collega op had 8 april de code verwijderd, echter zag ik hem toen nog wel in het systeem staan. Vandaar dat ik zei dat deze nog verwerkt moest worden. Ik zie hem inmiddels niet meer staan, maar ik zag nog wel een blokkade op je account staan. Ik gok dat deze niet automatisch verwijderd is met de code. Deze heb ik dus direct zelf voor je opgeheven. Als het goed is moet alles nu werken! Laat je het me weten? 😊

Hi,

Zojuist weer geprobeerd alweer niks. 😫

Reputatie 7
Badge +9

Hi Burhand, wat apart dat het nog niet werkt! Ik zie dat er vanochtend een betaling is gedaan. Werkt het nu toevallig? Zo niet, wat zie je dan precies in je beeld. Krijg je foutmeldingen of maak je helemaal geen verbinding met het netwerk? Zie je wel je eSIM (actief) staan?

Hi Burhand, wat apart dat het nog niet werkt! Ik zie dat er vanochtend een betaling is gedaan. Werkt het nu toevallig? Zo niet, wat zie je dan precies in je beeld. Krijg je foutmeldingen of maak je helemaal geen verbinding met het netwerk? Zie je wel je eSIM (actief) staan?

 

Hi Marciano,

Bedankt voor alle hulp hij werkt eindelijk.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Burhand, ah gelukkig en superfijn dat het nu werkt! Ik wens je nog heel veel plezier met je abonnement en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 🙌🏻

Reageer