Status order/wanneer aansluiting/oplossing Internet
Beste, 16 juli heb ik een order aangemaakt voor glasvezel Internet. Want dit was volgens de website gewoon beschikbaar. Hier heb ik toen zeker een maand niks over gehoord en uiteindelijk (2x denk ik) gebeld waarom de order niet doorliep. Ik kreeg toen (na veel zoeken van de medewerkers) te horen dat het nog aangesloten moest worden. Meer dan 4 weken geleden kreeg ik een e-mail dat mijn aansluitdatum bekend was en kreeg ik het aansluitpakket opgestuurd. Maar ik kan werkelijk nergens vinden wat die aansluitdatum dan is op mijn account en wanneer ik nu eindelijk aan de slag kan. Ik ben met de hele gang van zaken niet heel erg content, aangezien ik nu al meer dan 2 maanden zonder Internet zit. Als ik dit van tevoren geweten had, dan had ik een jaar bij KPN afgesloten, aangezien de meeste buren via hen een ‘noodpakket’ hebben voor de te overbruggen tijd (4G modem). Ik moet nu al die tijd mijn Internet delen via mijn telefoon om te kunnen werken en meetings te kunnen hebben. Mijn Internet is dus binnen een week op en vanaf die dag moet ik iedere dag voor 3 euro Internet bijbestellen en bovendien moet ik eerst iedere dag naar een gratis WiFi punt om dit überhaupt te kunnen bestellen, aangezien de app ook niet werkt zonder Internet en via SMS geen code (gedeeld) is om de onbeperkte optie te bestellen. Al met al, dit is werkelijk geen doen. Kunt u mij vertellen wanneer dan nu eindelijk die aansluitdatum is en als die nog ver in de toekomst ligt, is er dan werkelijk geen andere oplossing om dit dagelijks terugkerende issue te verhelpen?