Ik heb op 12 juli glasvezel aangevraagd van Odido.
omdat ik heel problemen heb met ziggo en goede stabiele verbinding belangrijk is voor ons werk wil ik graag snel over.
De monteur is bij ons geweest van Dutch openfiber en gaf aan op op 10 juli dat ik het gelijk zou kunnen aanvaarden en dat het zou weken.
Omdat ik zoveel problemen met ziggo heb gehad had om al een afspraak staan dat ik snel mocht opzeggen en ook gedaan per 7 augustus.Ik zou dan 4 augustus internet kunnen krijgen alleen heb ik het idee dat het aan mis gaat.
Zo bleek dat er in de wijkcentrale nog iets moet worden gepatched door terrado-networks. Alleen die geeft niet thuis en is onbereikbaar en reageer niet op mails van mij of van dutch open fiber.
Blijkbaar op vakantie maar ze waren zo enz niet bereikbaar want toen ik een brief kreeg voor de hoofdaansluiting voor 3 juli zijn ze nooit komen opdagen en stonden een week later ineens voor de deur
ik zit dus met de handen in het haar want na 7 augustus heb ik geen internet meer.
ik heb vorige week wel het apparatuur binnen gekregen en aangesloten maar ja wat nu…