Skip to main content
10000 Topics
onbetrouwbaar, regelmatig meerdere dagen zonder internet - Trustpilot
We zitten sinds november 2023 bij Odido, 1Gbit/s glasvezel abonnement. Jaarcontract. We hebben sindsdien al 5x een periode van steeds meerdere dagen geen internet, tv en telefoon gehad. Het gebeurt steeds plotseling en onverwacht. Eerst bel je klantenservice (die mijn ingesproken postcode nooit herkent, hoe netjes ik het ook probeer), meestal overdag wel iemand aan de lijn te krijgen, dan moet je na een tijd, bijv volgende dag, een afspraak gaan inplannen met een monteur van Gideon via hun website, dan word je gebeld door iemand van KPN netwerk, die dan na een aantal dagen een onderaannemer sturen. Timeslot van 4 uur waarvoor je thuis moet blijven. Meestal is het dezelfde man. Ik heb zijn mobiele nummer intussen, zo ver zijn we al gezonken. De oorzaak is vaak dat iemand anders (geen idee wie) in de wijkcentrale onze glasvezelkabel eruit trekt. Ik begin intussen opzet te vermoeden, maar heb natuurlijk geen enkel bewijs. Al met al zijn we steeds minstens 5 dagen verder voor het ineens allemaal weer werkt, maar voor hoe lang, dat weet je nooit. We hebben er al heel veel hinder van ondervonden. Steeds 3 balende pubers in huis, thuiswerken gaat niet, kinderen die voor examens leren hebben hinder, domotica in huis werkt niet, vaste telefoon onbereikbaar, geen tv of series, je merkt ineens hoe afhankelijk we in 2024 van internet zijn. De financiële compensatie die Odido aanbiedt is voor ons geen bruikbare oplossing: omdat we mobiel geen abonnement bij Odido hebben, doen de aangeboden vouchers het bij ons niet. Ik heb dus steeds 3 balende pubers. Bovendien wil ik helemaal geen geld als compensatie, maar gewoon betrouwbaar internet. Ik was hiervoor ruim 10 jaar klant bij Ziggo, daar ging wel eens wat mis met de snelheid, maar dat waren problemen van een heel ander niveau. Dit bij Odido heb ik nog nooit meegemaakt. Echt ongekend slechte betrouwbaarheid. We zeggen direct op zodra het kan. Datum van ervaring: 13 augustus 2024 Antwoord van Odido Een dag geleden Hoi Twan, dank voor deze uitgebreide review. Het spijt me oprecht dat dit jouw ervaring met ons is. Dit klinkt verre van prettig en vooral als je thuiswerkt of er examens op de planning staan. Je wilt op ons internet kunnen bouwen en ik wil ook niks minder voor jou en je gezin. Ik begrijp dat deze situatie vaker speelt. Het lijkt me dan ook goed wat dieper te checken wat er speelt met mogelijk het issue in de wijkcentrale van KPN Netwerk. Namens het webcareteam kom ik daarom graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido
Glasvezelaansluiting
Sinds 15 juli verhuisd en sindsdien aan het proberen om glasvezel en tv aangesloten te krijgen. Op 29 juli zou er een monteur van Guidion komen. Na een dag wachten gebeld. Kreeg te horen dat de monteur niet in de wijkkast kon. Zou doorgegeven worden aan KPN. 5 augustus zou er een monteur komen, maar die was verhinderd. 6 augustus hetzelfde verhaal. 7 augustus monteur kan niet in de wijnkast. Doorgegeven aan KPN, die van geen andere melding hadden gehoord. Odido zou er werk van maken. 13 augustus krijg ik een mail dat ik een nieuwe afspraak kan maken. Voor de zekerheid Odido gebeld of het probleem met de wijkkast is opgelost. Ja hoor. Vandaag monteur kan de wijkkast niet in. WTF? 2 deuren verder was een monteur van KPN aan het werk die mij vertelde dat alleen monteurs van KPN de kast in kunnen. Odido gebeld. Zegt de telefoniste: ja dat klopt. Monteurs van Guidion kunnen niet in de wijkkast. Ik heb nu weer een afspraak met Guidion, voor 20 augustus, kon niet eerder. Gelukkig hoeven ze nu alleen mijn modem aan te sluiten want de monteur van KPN is zo vriendelijk geweest mijn aansluiting te activeren. Dus hopelijk voor het einde van de maand TV en internet. En 1 advies aan Odido en Guidion, stuur niet meteen een formulier om alles te beoordelen want je denkt toch niet dat ik op dit moment iets positiefs kan zeggen. Sorry voor het lange verhaal, maar moest het echt even kwijt
abonnement afgesloten via Euroclix
Ik ben al ruim 20 jaar aangesloten bij Euroclix. Op deze site kun je clix verdienen door op emails te klikken, abonnementen af te sluiten, aankopen te doen op websites aangesloten bij Euroclix en diverse winacties. Ik heb diverse malen een aardig bedrag laten uitkeren die ik heb verdient middels deze acties. Zo heb ik een abonnement bij Odido afgesloten via Euroclix. Zij staan op de site met een mooie actie waarbij je veel clix kunt verdienen bij het afsluiten van een abonnement. Inmiddels heb ik dit gedaan, maar Odido zegt geen claims in behandeling te nemen. Ergens onderaan de aanbieding staat dat beschreven. Dus eerst een mooie aanbieding dat je vele clix kunt verdienen om daaronder te vermelden dat ze geen claims in behandeling nemen. Dat is pure misleiding. Ik heb een mail gestuurd naar Odido en als reactie kreeg ik een mail over de onbetrouwbaarheid van Euroclix uit het jaar 2015. Een enkele reactie is daar uitgehaald van iemand die ontevreden was over Euroclix. Alle reacties daaronder laten zien dat euroclix wel degelijk betrouwbaar is. Overal gaat het weleens mis, zo ook bij Odido, dat is duidelijk. Mijn vraag is waarom ik de clix niet krijg uitgekeerd terwijl het letterlijk op de site staat dat ik deze kan verdienen bij het af van een abonnement via Euroclix. Ik heb zo vele abonnementen en aanbiedingen afgesloten en aangenomen en is altijd zoals beloofd uitgekeerd. Odido wil hier niet aan meewerken terwijl ze tot op heden nog steeds op de site van Euroclix pronken met de aanbieding. Alle bewijs opgestuurd, screenshots gemaakt, maar na de laatste mail geen reactie meer. Misschien op deze manier?

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen