Skip to main content
10000 Topics
Wat een waardeloos bedrijven, Odido en Guidion
Al 3 maanden bezig omdat mijn glasvezel internet heel slecht werkt. Eerst van afstand wat aangepast, werd nog slechter. Daarna de modem swap vervangen, daarna een extra versterker in de woonkamer geplaatst. Er zaten natuurlijk elke keer 2 weken tussen. 1.5 maand later heb ik te horen gekregen dat ze het probleem hebben gevonden. ONT kastje was het probleem en die zou vervangen worden. Sinds 1.5 maand hang ik elke week aan de telefoon om het voor elkaar te krijgen. Eerst was de monteur ziek, kan gebeuren. In de zelfde week gelijk weer een afspraak gekregen. Voordat de monteur kwam is de afspraak geannuleerd omdat de monteur geen juiste kastje bij hem had en ik moest op een nieuwe afspraak wachten. 1 week later belde ik weer zelf. Ticket was afgesloten door Guidion, er moest weer er een aangemaakt worden. Weer ging 1 week er over heen en ik werd gebeld voor een afspraak over 1 week. Weer viel de monteur uit door de ziekte. Gelijk de volgende dag kwam een monteur aan de deur met een modem swap ipv een ONT. Omdat ik begon te huilen belde hij met collega monteurs, niemand had het kastje. Hij ging direct met Guidion regelen dat ik het kastje zo snel mogelijk thuis zou ontvangen. Omdat ik het niet vertrouwde belden we samen met Odido. Ticket was inderdaad aangemaakt en ik zou het kastje ontvangen(8-10). 11-10 belde ik weer met Odido, het kastje was naar mij opgestuurd, zou nu bij warehouse zijn en binnen een paar dagen bij mij. Vdg weer gebeld en guess wat, ticket is weer afgesloten omdat Guidion geen kastjes meer heeft en het was helemaal niet de bedoeling dat ik het kastje zou ontvangen. Niet bekend wanneer de kastjes zullen komen. Ik moet weer wachten. Vorige week werd mij gezegd dat ik op de prioriteitenlijst sta omdat ik al zo lang wacht (bullshit, waarschijnlijk bestaat het niet). Ik word al 3 maanden van kastje naar muur gestuurd. Mijn verzoek om mijn abo op te zeggen wordt niet geaccepteerd. Ik werk thuis maar afgelopen 3 maanden was een hel met slecht werkend internet. Nog erger, mijn 2 dochters kunnen niet aan hun huiswerk/schoolopdrachten werken en zitten te huilen omdat ze bijna niks kunnen. Tv/Netflix kijken onmogelijk. Odido heeft het recht niet om mij dit te doen! Ik lijd al 3 maanden hieronder en hulp en oplossing komt maar niet. Ik zou een goede casus zijn voor Kassa. Wat moet ik doen? Ik ben echt radeloos. Niemand helpt mij. Ik kan niet meer normaal bellen met Odido want ik begin elke keer weer te huilen omdat ik het niet meer weet.
geen internet en tv
Aan Teresa, Glasvezel storing Odido VS kpn Heb nu drie maanden een abonnement bij Odido. In die drie maanden heb ik waaronder nu een storing met de verbinding naar glasvezel. Odido gebeld. De procedure is dat de call uitgezet wordt naar en mamma technische afdeling. Na een werkdag wordt er dan contant met je opgenomen voor een afspraak met de kpn. Want Odido mag niet in de centrale. Dit is het incident. Het probleem is dat er dus iemand bewust of onbewust in de centra Alleen montle zit te klooien.eurs van kpn mogen dat doen. Schijnbaar zitten ze daarnet slapen bij Odido. Ik ga weg bij Odido en wordt lid, je raad het al bij kpn. Zij lossen dit in een werkdag op. Datum van ervaring: 07 oktober 2024 Antwoord van teresa van Odido 3 dagen geleden Hi Rob, dank je wel voor het plaatsen van jouw review en mijn excuses voor deze ervaring. Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk weer online bent. Ik kijk graag met je mee wat de status precies is. Ik wil ook dat jij weer kan genieten van onze diensten! Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen! Groetjes, Teresa van Odido Hallo, Hier reageer ik op jouw reactie op Trustpilot. Het verhaal wordt alleen maar mooier. Omdat ik nu al voor de derde keer geen internet/tv had in twee maanden bij Odido ben ik overgestapt naar KPN. Echter pas op 2-1-2025!!!! Inmiddels ben ik erachter gekomen dat iemand van KPN drie keer in de centrale bezig is geweest waardoor ik geen glasvezelverbinding had. Dit vertelde de monteur van Guidion mij. Hij kon dit vrij snel oplossen. Eureka dachten wij. Echter nog steeds geen internet. Na uitzoeken is Odido erachter gekomen dat KPN mijn aansluiting heeft afgesloten per 8-10-2024!!! Omdat ik zou hebben opgezegd. Dit is pas op 2-01-2025! HOE KAN DIT!? Odido zou contact opnemen met KPN om de verbinding te herstellen. Dit was woensdag. Donderdag ook gebeld en kreeg ik hetzelfde verhaal. Wij zijn er mee bezig. Maar nog geen antwoord. Om 15.30 vandaag weer gebeld. Nu blijkt mijn hele account bij ODIDO te zijn verwijderd. Omdat er in mijn gegevens staat dat ik per 8-10-2024 heb opgezegd. Dit klopt niet dit zou moeten zijn 2-01-2025. Echter na dit verhaal heb ik de bestelling ook bij KPN gecanceld. Omdat het probleem bij hun ligt en niet bij ODIDO. Echter hoe en wie ik ook heb als provider. IK HEB NU NIKS. En niemand bij ODIDO kan mij vertellen wanneer ik weer tv/internet heb. En wat de status nu is van deze case/problem. Leuk vind ik dit al lang niet meer. Heb ook niet echt vertrouwen dat dit snel is opgelost. Hoop van jou snel iets positiefs te horen. Gr, Rob Barnhoorn
retouneren 2 wifi punten
Ik heb op 28 september mijn contract verlengd telefonisch voor 2 jaar. ik ben een dag later in mijn odido gaan kijken en tot mijn schrik staat er in dat ik 2 wifi punten moet terugsturen? Ik nam contact op met een medewerker en die zei dat ik een nieuw contract heb gekregen en dat ik alles nieuw krijg met een installeur die alles gaat regelen. Ik was best geïrriteerd want daar heb ik niet om gevraagd maar dacht ach ik hoef zelf niks te doen dus laat maar. Later op de dag begon de twijfel toch weer te komen en besloot ik om het te annuleren en het bestaande contract te behouden (ben heel tevreden) Dus ik weer bellen zegt deze medewerker o nee hoor je kan het niet annuleren want het is een contract verlenging en die kan niet geannuleerd worden. Je zult de 2 wifiverstekers terug moeten sturen en dan kan je ze weer aanvragen. Pfffff ik leg uit dat ik niet zonder het internet kan want ik en mijn zoon werken veel thuis. En dat het mij ook niet verteld is tijdens het eerste gesprek van verlenging want dan zou ik nooit akkoord zijn gegaan. Het enigste wat ik nog kon doen zei ze is een klachten formulier invullen. Ik heb online het contact formulier ingevuld en kreeg als antwoord terug zodra we de 2 wifipunten hebben ontvangen kan je ze weer aanvragen. Dus ik verleng mijn contract met 2 jaar als blije klant en word nu zo in de kou gezet dat het mij en mijn zoon met het werk inkomsten gaat kosten. Waar hebben we het over Odido.! Ik moet 2 wifipunten terugsturen om ze vervolgens weer te kunnen aanvragen. Zouden jullie mij alsjeblieft tegemoet kunnen komen. Een wanhopige klant

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen