Skip to main content
10000 Topics
Geen Internet/TV Huawei PON Knippert
Hallo, Ik ga het proberen netjes te houden. 1. Ik heb in Maart / April bijna een maand zonder functioneel internet gezeten. Dit heeft mij 3 weken lang telefoontjes en emailtjes gekost voordat ik eindelijk eens actie kreeg van een werknemer. ​​​​​​​​​​​​​​2. De nacht van 24-10 is er iets gebeurd in het netwerk tussen 02:00 en 03:00, hierdoor is mijn internet eruit gevallen, en sindsdien ben ik al offline. De Huawei ONT knippert op PON. 3.Maandag 28-10 een monteur van Guidion over de vloer gehad, deze man heeft verschillende dingen geprobeerd, is een aantal keer bij de centrale geweest en heeft een nieuwe ONT geprobeerd. Dit heeft niets geholpen ​​​​​​​4.KPN is vandaag 29-10 langs geweest, om de glaskabel te testen. Volgens de meneer van KPN is er met de kabel niks aan de hand en ligt de oplossing weer bij Odido. ​​​​​​​​​​​​​​5.Omdat ik al zo’n vaag voorgevoel had, mede door mijn eerdere ervaring met Odido. Heb ik gebeld met de helpdesk van Odido, deze gaf aan het ‘intern te gaan uitzoeken’ en mij uiterlijk morgenochtend terug te contacteren Ik heb ook gevraagd wat de volgende stappen zijn en wanneer ik weer internet kan hebben thuis, ook hier word vrijwel geen antwoord op gegeven.Ook heb ik meerdere malen aan een collega gevraagd of zij mij tijdelijk een 5G modem kunnen geven zodat ik toch online kan zijn, maar hier word aangegeven dat dit alleen in abonnementsvorm word aangeboden. Dit vind ik erg jammer, helemaal nu mijn vrouw haar uitgerekende datum nadert. En ja, die ‘unlimited’ is niet unlimited, dat is 20GB per dag. Het zou fijn zijn als jullie vanuit Odido duidelijk en transparant zijn naar de klant, desnoods een portaal waar wij kunnen zien wat de status is van onze serviceaanvragen. Ik tast nu in het duister, en moet dus maar hopen dat de collega's die ik aan de telefoon krijg ook doen wat ze zeggen. Dit is in het verleden wel gebleken dat dit niet zo gaat.
klantnummer HSO66696
Beste Demi, Je vroeg mij te reageren via de community. Wij hebben nu een jaar en 5 maanden een internet en tv abonnement bij Odido. Iedere twee maanden is er wel iets van een storing geweest. In eerste instantie word je geadviseerd om bepaalde handelingen uit te voeren. Lukt dat niet dan sturen ze een monteur. Dit kan tot 5 dagen duren. Gisteren gebeld daar het tv beeld regelmatig stilstond wat heel storend is. Na alle handelingen te hebben uitgevoerd, hadden we helemaal geen ontvangst meer. De tv kon de wifi verbinding niet vinden. Er zou er een monteur langskomen. Kon wel 5 dagen duren. Mijn buurvrouw met kennis van zaken kwam en ontdekte dat de tv wél met Google en Netflix kon verbinden maar niet met Odido. Er staat: ‘door een storing kan je Odido TV nu niet gebruiken. Ligt niet aan jou. Probeer je het later weer?’Vanmiddag opnieuw Odido gebeld en wat blijkt? Het verzoek om een monteur is gisteren afgewezen, zonder dat wij in kennis zijn gesteld. Voor hetzelfde geld wachtten wij 5 dagen en staan opnieuw onderaan in de wachtrij. Maar ….. de oorzaak ligt bij Odido, blijkt uit de tekst op de tv. Wij zijn ouder en tv is heel belangrijk voor ons. Wij zijn de dupe van deze slechte organisatie en hebben mogelijk meer dan een week geen tv. Is dat service? Datum van ervaring: 25 oktober 2024 Bewerk Antwoord van Odido 6 uur geleden Goedemorgen Jenny, onze oprechte excuses voor deze ervaring! Natuurlijk wil je zo snel mogelijk weer TV kunnen kijken en we doen er graag alles aan om dit voor je te regelen. Wil je ons een privébericht sturen via webcare over de situatie of een screenshot van jouw review op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland)? Stuur ons daar ook gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Dan kunnen we zo snel mogelijk voor je aan de slag! Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je klantnummer in je profiel. Als je ervoor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mailadres dat bij ons bekend is, komen wij hier z.s.m. bij je op terug! Groet, Demy van Odido.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen