Skip to main content
10000 Topics
Negatieve review op Trustpilot
N.a.v. een negatieve review van mij op Trustpilot is mij door Cheyenne van Odido verzocht dit toe te lichten zodat het misschien alsnog opgelost kan worden. Dit is mijn review: Ontevreden 1 review 3 dagen geleden gepubliceerd Alle afspraken genegeerd door Odido Heb op 31.07.2024 met ODIDO een goedkoper abonnement afgesloten. Mondeling JA was voldoende, werd er gezegd. Alles zou met terugwerkende kracht geregeld worden. Het is nu 24.10 en er is niets veranderd. Ik ben inmiddels 5 telefoontjes verder. Bleek te gaan om het feit dat ik mijn vaste lijn wil aanhouden. Het nummer dat ik al jaren heb wil ik gewoon houden. Men belt mij voortdurend overdag terwijl 5x duidelijk is aangegeven dat ik dan niet bereikbaar ben. Nu krijg ik mail dat ik n nieuw vast telefoonnummer krijg!!! Dat wil ik niet. Hoe vaak moet je hen dat duidelijk maken? Datum van ervaring: 24 oktober 2024 Uitbreiding op bovenstaande: Op vrijdag 25 oktober heb ik, nadat ik ontdekt had dat mijn vaste lijn was afgesloten, wederom contact gehad met Odido. Nu toch maar overdag (terwijl dat voor mij bijzonder vervelend is, omdat ik tijdens werktijd moet bellen en ik net een nieuwe baan heb). Er werd mij verzekerd dat mijn vaste lijn weer geactiveerd zou worden en dat ik binnen 48 u weer gebruik zou kunnen maken van mijn vaste lijn met mijn oude vertrouwde nummer, dat door de dame ook nog eens ter controle genoemd werd. Ook kwam er een mail met de volgende tekst: ‘Goed nieuws! Het verzoek om je nummer te behouden is gelukt. Vanaf nu kan je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt! Het is nu ruim 48 uur later maar nog steeds is er geen signaal op mijn vaste huislijn. Wat moet ik in vredesnaam doen om bij Odido op een juiste manier geholpen te worden????? Tot overmaat van ramp waren 's avonds ook al mijn opgenomen tv-programma's ineens verdwenen.
Abinnement 1,5 week te vreg beeindigd.
Ik heb mijn glasvezel abonnement 25-9 opgezegd bij Odido .Netjes een bevestiging gehad dat het in gang wordt gezet. De overstap De voorlopige datum voor het stopzetten van het abonnement is 04-11-2024. Deze datum kan nog wijzigen. Maak je gebruik van de Overstapservice? Dan houden we rekening met de einddatum van je huidige abonnement. Je ontvangt hierover bericht van je nieuwe provider. Heb je vragen over deze datum? Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van je nieuwe provider. En mijn vrouw heeft weer een nieuw abonnement aangevraagd welke op 4 november ingaat. Het is bijna zoverHet is bijna zover, op 04-11-2024 komt de Guidion monteur bij je langs voor de installatie. Benieuwd wat de monteur gaat doen? Bekijk de video op onze website Installatie door de monteur. Ik heb vorige week gebeld naar Odido om te vragen of dat helemaal goed gaat, want normaal gesproken eindigt je abonnement 1 maand na opzeggen.Maar de mevrouw van Odido stelde ons gerust dat het oude signaal eraf gaat op 04-11-2024 en het nieuwe er weer op gaat op 04-11-2024.Daarna weer een mail van Odido dat mijn huidige abonnement doorloopt to 04-11-2024.Tot zo ver alles perfect. Nieuwe apparatuur al ontvangen, helemaal goed. Vandaag 25-10-2024 ….. weg internet.Ik heb zojuist naar Odido gebeld en 4 verschillende mensen aan de lijn gehad.Conclusie: de lijn is uitgezet en daar kunnen we niks meer aan doen.Het nieuwe abonnement gaat op weer op 04-11-2024 in. Dat kunnen we niet voor u oplossen.Oh ja….U kunt eventueel wel een klacht indienen online. Oftewel: zak maar een kilometer de blubber in en zoek het maar uit. Wij kunnen/willen niks voor u oplossen. Succes met je 3 pubers in huis. Wat is dat nu voor service ?Is de bureaucratie binnen Odido zo groot dat niemand het (oude of nieuwe) signaal weer aan kan zetten ?Wie binnen Odido kan dit oplossen ???
Te veel records gevonden bij toevoegen abonnement aan account
Hallo, Vorige week heb ik een internet abonnement bij jullie afgenomen. Deze wil ik toevoegen aan mijn account, echter loopt ik tegen het probleem aan dat er 'te veel records' gevonden zijn. Ik zal de situatie uitschetsen:Momenteel heb ik een 06-abonnement bij jullie, met mijn hele gezin (4 man in totaal) wat mijn ouders beheren en betalen. Echter, ga ik uit huis en neem ik daar een glasvezel abonnement van jullie; mijn ouders gaven aan mijn 06 wel te willen blijven beheren, ook ivm de korting die dat met zich meebrengt. Om internet in mijn nieuwe huis te hebben, heb ik dus bij jullie dus een internetabonnement afgesloten.Na dit abonnement te hebben afgesloten, kreeg ik de dag daarna een belletje; er was een technische storing geweest, en dus was de vraag of ik nog even opnieuw mijn abonnement kon bevestigen. Dat heb ik netjes gedaan (en toen ontving ik een mailtje dat mijn bestelling van Odido voor thuis is geannuleerd), en daarna wilde ik mijn abonnement aan mijn account hangen - dit ook om zeker te weten dat alles goed/gereed staat, ivm de eerdere storing. Hier kwam ik vast te lopen met de Te Veel Records fout. Chatbot + Telefonisch geprobeerd, maar ik ben nog niet veel verder. Telefonisch hebben we wel een 2e account aangemaakt, maar dat mocht helaas niet baten. Het advies was om even te wachten (48 uur) tot de website mogelijk zou verversen - dat heb ik nu gedaan, maar het heeft helaas niet geholpen. Kunnen jullie mij hier mee helpen? Zoals ik het probleem begrijp is mijn rekeningnummer meerdere keren gevonden, kan dat te maken hebben met de storing van vorige week?
Odido BackOffice reageert na 1 week geleden toegezegd te hebben mij terug te bellen
Odido reageert telefonisch na een week in het geheel niet, terwijl dit wel is toegezegd door de klantenservice. Na 1 week krijg ik nu van de klantenservice te horen, dat mijn klacht niet wordt geaccepteerd, omdat ik een eigen FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router gebruik. Mijn probleen ligt niet aan mijn FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router. Mijn eigen VoIP telfoonnummer, wordt niet meer geregistreerd in de FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router. Ik heb dat VoIP telefoonnummer al meer dan 10 jaar in gebruik en het heeft altijd gewerkt in mijn eigen FRITZ.Box modem/routers. Nadat ik in augustus vorig jaar Odido glasvezel heb gekregen wordt mijn eigen VoIP telfoonnummer, niet meer geregistreerd in mijn FRITZ!Box Modem/Routers. Ik heb dit zowel bij een KPN glasvezel internet verbinding gecontroleerd en daar wordt mijn eigen VoIP telefoonnumer wel in de Fritz!Box geregistreerd. Dat is ook het geval bij een Ziggo kabel internet verbinding. Mijn eigen Gigaset NP510 IP base Station dioet het ook met mijn eigen VoIP telefoonnummer wat vis WiFi is aangesloten op mijn WiFi van mijn FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router. Het probleem wordt niet veroorzaakt door mijn FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router, maar ligt bij Ododo. Het afvies om het mt het Odido Zyxel T50 te proberen, kan helemaal niet. Ik kan daar geen eigen eigen VoIP telefoonnummers in aanbrengen. Waardeloze service van Odido, hetgeen ik ga melden bij de ACM, Radar en Kassa.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen