Skip to main content
Beantwoord

Klantenservice???

• September 25, 2025
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Oke, hier gaan we dan met de lange weg naar geen antwoord voor 1 vraag.

Twee dagen geleden heb ik gebeld met de odido klantenservice omdat mijn 2.4 ghz netwerk niet werkt, ik heb deze meerdere keren aangezet maar het lukt niet om hem op te slaan. Mijn 5 ghz netwerk werkte wel. De medewerkster logt in op mijn router, probeert het een en ander en krijgt het voor elkaar dat mijn router helemaal niet meer werkt. Dus geen wifi en geen tv meer. Ik zou een nieuwe router opgestuurd krijgen.

Ondertussen kan ik nog via mijn hotspot tv kijken. Maar sinds gisteren is er een storing bij odido die nog steeds niet is opgelost. Ik kan dus geen tv kijken en heb ook geen internet al zo'n 24 uur lang niks.

Ik bel hierover met de klantenservice en wordt doorverbonden naar iemand die weer inlogt in mijn router. Hij geeft aan dat er meerdere instellingen verkeerd zijn gezet en ook dat er iets mis is gegaan met het bestellen van de nieuwe router. Hij probeert mij te helpen maar na enige minuten wordt de verbinding verbroken. Ik word NIET teruggebeld.

Ik bel opnieuw met hetzelfde verhaal, ze gaan het uitzoeken. In de wacht wordt de verbinding verbroken. Ik word wederom NIET teruggebeld.

Ik bel nogmaals leg het verhaal uit, deze meneer snapt mijn frustratie en gaat het ook uitzoeken voor me. Hij zet me in de wacht, de verbinding word verbroken. Ik word eenmalig teruggebeld met excuus, weer in de wacht, weer verbinding verbroken. Ik word NIET teruggebeld.

De volgende die ik bel krijgt een tirade van frustratie over zich heen maar geeft een redelijke oplossing qua compensatie dus opgelost.

Ondertussen heb ik in deze gesprekken met meerdere mensen gesproken en minimaal 3x aangegeven dat er ook iets mis is met de bestelling van mijn router, zoals degene in het eerste gesprek zei. Ik kreeg telkens te horen dat deze is besteld en onderweg is. Om 21:30 krijg ik ineens een mail dat ik mijn apparatuur heb geannuleerd. Oftewel mijn router is niet onderweg. Ik heb niks geannuleerd.

Conclusie: Ik ben 1 uur en 40 minuten bezig geweest om jullie continu opnieuw te bereiken!!! Mijn bestelde router komt er nog steeds niet aan en ik ben 3x opgehangen zonder reactie!!! Hoe kan dit klantenservice zijn?

Morgen dus weer bellen wat betekent dat ik minimaal een week zonder internet en tv kan zitten. Dank je wel odido!!!!

Met vriendelijke groet,

Kevin Boor

Beste antwoord door Vahli

Ondertussen is het geregeld, ik heb mijn nieuwe modem binnen. Ik ben alleen niet blij met hoe het gelopen is. Een week zonder internet en tv is niet heel relaxed 😅.

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • September 29, 2025

Hey ​@Vahli, welkom op onze community.

Bedankt dat je hier zo uitgebreid je verhaal deelt. Ik kijk graag met je mee om dit netjes voor je op te lossen. Ik kan me goed voorstellen dat dit alles voor jou heel onhandig is geweest, dit moet opgelost worden! Om dat te kunnen doen heb ik alleen nog wat gegevens van je nodig. Zou je in je profiel hier op de community je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen invullen? Dan kan ik jouw abonnement erbij pakken en uitzoeken waar het precies misgaat met het modem en de bestelling daarvan. Zodra ik de gegevens heb, ga ik dit verder onderzoeken en ervoor zorgen dat er duidelijkheid komt over de status van jouw nieuwe modem en de verbinding. Kun je dat voor me aanvullen in je profiel? Als je mij dan hier een seintje geeft dan kijk ik met je mee!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Ondertussen is het geregeld, ik heb mijn nieuwe modem binnen. Ik ben alleen niet blij met hoe het gelopen is. Een week zonder internet en tv is niet heel relaxed 😅.