Alles over je factuur!
Recent actief
Sinds bijna een half jaar ben ik overgestapt naar T-Mobile.Iedere maand krijg ik nu een mailtje dat het factuurbedrag niet kon worden afgeschreven en ik dus het bedrag moet overmaken.Na alles gecheckt te hebben (rekeningnummer e.d.) gebeld met de klantenservice.Deze geeft te verstaan dat het opgelost wordt en alles vanaf volgende maand goed moet gaan.Niet dus, helaas, met als gevolg dat bovenste zich iedere maand herhaald.Zou het niet fijn zijn als T-Mobile ging zorgen voor kundig personeel op hun administratieve afdelingen?Bestaat er ook een mogelijkheid dat ik mijn maandelijkse escapades kan declareren bij T-Mobile?
Goedenavond, Ik hab een abonnement met 10 gb data. De afgelopen maanden was dit niet voldoende dus heb ik meerdere Mb-aanvullers gekocht. Hierdoor waren de facturen dusdanig hoog dat het veel voordeliger was geweest om mijn abonnement te verhogen naar onbeperkt data. Ik ben al jaren een tevreden klant van T-Mobile maar had toch gehoopt dat ik bij zoiets een melding o.i.d. had ontvangen zodat ik niet veel te veel betaal voor iets wat veel goedkoper had gekund door middel van een simpele aanpassing in het abonnement. Ondertussen heb ik mijn abonnement aangepast naar onbeperkt data en betaal ik hiervoor een X-bedrag per maand. De maanden hiervoor heb ik veel meer betaald dan dit X-bedrag, kan ik dit geld terugkrijgen? Met vriendelijke groet, Een hoopvolle klant
Hi,Vanmorgen vroeg heb ik mijn openstaande facturen betaald, dit is inclusief een betaalregeling. (+/- 04:00)Helaas heb ik nog steeds geen internet en kan ik niet bellen, zodoende probeer ik het via hier. Ik zie dat het bedrag is afgeschreven, maar het is niet verwerkt in My T-Mobile, het komt vrij rot uit want ik moet de komende dagen een hoop telefoontjes plegen. Kan iemand me hiermee helpen?
Hello, I want to ask why I pay more money every month for subscription when my monthly expenses are around €19. And I Pay almost double price.Thank You
Hallo,Ik had mijn Afschrijvingsdatum gewijzigd vorige maand naar de 25e van de maand. Per sms een bevestiging gehad deze zou vanaf deze maand in gaan. Maar ik zie bij mijn factuur staan dat het rond de 16e wordt afgeschreven en bij de bank staat het als opdracht voor de 20e. Hoe kan dit? Ik zou graag hier een antwoord op willen en eventueel dit toch kloppend maken. (Net gecontroleerd en de 23e aangevinkt, maar heb het idee dat ook dit dus volgende maand niet gaat gebeuren)
Voor een wat hoog uitgevallen factuur heb ik een regeling getroffen om het in 2x te betalen. Maar hoe wordt dit omschreven in de afschrijving op je bankrekening? Iemand een idee. Gr
Hallo, per 9 maart heb ik weer een jaarabonnement genomen , met lagere maandkosten en korting in de eerste maanden tot gevolg. Wanneer wordt dit verwerkt in de factuur? Ik heb net, een week na de wijziging, een nieuwe factuur gekregen die nog gebaseerd is op de oude abonnementsprijs.
Graag wil ik weten wat die ideal betaling factuur van 0 euro js?? Ik heb alles betaald snap het niet
Goedemorgen, In mei heb ik een factuur gekregen met ongeveer 20 eur extra aan diensten die zijn afgenomen. Nou dacht ik gelijk dat klopt niet en gelijk gebeld met klantenservice van T-Mobile. Het blijkt dus dat er een dienst van subway surfers is afgenomen en daarvoor betaal ik. Ik een formulier invullen, na drie en een halve week blijkt dat er dus akkoord voor het spel gegeven is en de kosten mijn verantwoordelijkheid zijn. ik vraag me af hoe een kind van 3 jaar akkoord kan geven voor een spel dat niet eens op de telefoon staat en gespeeld word door middel van op de reclame te drukken. Nou zegt T-Mobile zelf dat zulke games vaak geniepig zijn, waarom werkt T mobile met zulke games? Hoe kan het dat T-Mobile zulke diensten door laat factureren of geen waarschuwing geeft na een week? Waarom is T-mobile wel coulant tegen bepaalde klanten en waarom niet tegen iedereen. Hoort dit niet op een bepaalde manier te stoppen, de provider hoort je ook te beschermen vind ik? Nou moet ik 45 eur extr
Hallo, ik heb een herinnering van Incassobureau Intrum ontvangen over ern factuur van 1 januari 2009. Volgens mij zijn er geen openstaande posten voor mijn telefoonnummer.
Beste, Ik heb de betaling gedaan zouden jullie de blokkade kunnen opheffen voor mij aub?Er staat binnen 1 uur maar als ik daar op wacht duurt het de vorige x bijna een dag, dat zou ik graag willen voorkomen! Graag bedankt!
Afgelopen week kwam ik er toch mijn grote schrik achter dat ik via T-Mobile een negatieve BKR registratie heb.Ik heb direct de betaling gedaan en contact gehad met T-Mobile. Nu staat er een H codering die 5 jaar blijft staan. Dit blijft gezien worden als een negatieve BKR registratie voor veel bedrijven en ik wil graag in contact komen met T-Mobile want volgens BKR is de kredietverstrekker de enige die dit ongedaan kan maken. Het betreft hier een incident die mij de komende 5 jaar gaat achtervolgen.Het betreft een klein bedrag met grote gevolgen en ik ben het eens dat ik beter op had moeten letten. Graag contact met T-Mobile hierover
Ik heb mijn abonnement die in januari 2023 zou aflopen in september 2022 met 2 jaar verlengd , en ook een nieuw toestel gehaald in de winkel.Na verlenging heb ik een nieuw nummer aangevraagd en mijn oude nummer naar prepaid omgezet. En nu moet ik opeens mijn toestel krediet in 1x betalen. Eerst zegt klantenservice het is een fout en dat niet alles nog verwerkt is en dat ik alleen hoef af te wachten en dat er geen incasso kosten komen. Na een week weer contact nu weet klanten service niet wat er aan de hand is en word ik 2x doorverbonden. Ondertussen heb ik al 15 euro aanmaningskosten op mijn volgende rekening. En nu zegt klantenservice dat het mijn fout is omdat ik mijn abonnement heb opgezegd en een nieuwe heb aangevraagd. Wat niet waar is , ik heb mijn abonnement verlengd met een ander nummer dat is alles .Laatste klantenservice kon opeens ook niet zien dat ik het toestel heb opgehaald in de winkel terwijl zijn collega's dat wel konden zien en hij bleef volhouden dat ik mijn abo
Een aantal dagen geleden heb ik mijn telefoonabonnement bij jullie verlengd. Hierbij heb ik een nieuw toestel aangeschaft. Het gaat om de Oppo A74 128 GB. De prijs van dit toestel is €168,-.Ik koos voor een abonnement met 10GB + onbeperkt bellen, met een looptijd van 2 jaar. Volgens de berekeningstool op de site van t-mobile, zouden de maandelijkse vaste kosten in totaal €25,50 zijn. In het bestellingsoverzicht dat ik via de mail heb ontvangen staat dit bedrag ook vermeld. Vandaag kreeg ik echter mijn eerste factuur toegestuurd en daarin staat dat begin maart een bedrag van €55,24 van mijn rekening afgeschreven gaat worden. Daarnaast wordt in het factuuroverzicht gesproken over Unlimited GB en Deezer premium terwijl ik hier niet voor heb gekozen met mijn nieuwe abonnement. Ik vroeg mij af hoe dit bedrag is berekend, want ik heb het idee dat er iets niet klopt. - Samuel
Hi,
Beste. Ik heb op 23 januari mijn openstaand factuur betaald via iDeal. Echter blijft deze open staan. Alhoewel het bedrag allang op jullie rekening is bijgeschreven. Kan iemand uitzoeken wat er mis is. Het is namelijk betaald. Dus ga niet nogmaals betalen
Hallo,In de maand november ben ik overgestapt op een nieuw telefoonabonnement. Wat blijkt, dat ik een factuur heb gekregen van mijn oude abonnement voor de betaling voor de maand november. Dit is onterecht aangezien het einde contract tot eind oktober verliep en dus niet meer kon gebruiken. Ik ben hier meerdere malen contact wezen zoeken per email en per telefoon. Per telefoon werd er duidelijk gezegd dat inderdaad het factuur onterecht is en dit verrekend zal worden voor de maand januari. Is niet gebeurd. Ik ben nu inmiddels 2 maanden lang bezig om contact met jullie op te zoeken om hiermee mij te kunnen helpen. Ik hoop dat ik via deze weg geholpen kan worden.
Na meerdere herrinderingen (per ongeluk over het hoofd gezien, vanwege privé redenen thuis) stond er 144,92 open. Het bedrag is opgemaakt uit het maandelijkse termijn (toestel + abbonement) en een betalingsregeling. Nu is mijn abbonement geblokkeerd, ik kan niet meer bellen (sms) en geen internet buiten de wifi. Ik heb de betaling voldaan. En na een uur kan ik nog steeds niks. Hoe kan dat? Ik heb betaald via de link wat ik kreeg in de sms van T-mobile.
Ik heb met iPhone Shortcuts automatisch berichten gestuurd en ben daardoor snel geblokkeerd ondanks het feit dat jullie unlimited sms binnen nederland en eu beloven. Oke ik snap dat jullie oplichters zijn maar ik heb wel dienst nodig dus deblokkeer mn nummer ik zal niet meer automatisch berichten sturen.[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]
ik heb eerder deze maand verlengd en een iPhone besteld en betaald. De iPhone wordt volgend jaar geleverd en, aldus de klantenservice, is de factuurdatum op de toestelfactuur gelijk aan de leverdatum en dus (pas) in 2023. Voor belasting en BTW doeleinden heb ik in 2022 een factuur nodig, met een factuurdatum in 2022. Hoe kan ik een factuur krijgen met de voor mij juiste datum? Kan ik evt. een BTW bon obv de betaling ontvangen?
Ik probeer al een week het klantvoordeel voor mijn thuis en mobiel abonnement te activeren. Ik krijg steeds een foutmelding dat ik het later nog eens moet proberen. Kan iemand mij helpen om dit handmatig te activeren?Als u meer informatie nodig heeft kunt u mij bereiken
Laat mijn vraag maar….jullie zijn snel. Kan het topic ook niet sluiten. ;)
Hello,I was recently abroad for a few weeks (Africa) and I have sent a few SMS from there (2-3). However I checked my costs now and those SMS are doubled or even tripled, therefore so are the costs for them. Support is not available, any ideas? Thanks!Aleksandra.
De link factuur downloaden werkt niet. Ik heb dit op verschillende devices en met verschillende internetbrowsers geprobeerd
Beste T-mobile,Per 8 november ben ik overgestapt van KPN naar T-Mobile. Jullie gaven aan dat jullie alles zouden regelen qua overstap met KPN. Ik heb eind november nog KPN betaald 33,34 euro en 9 dec is mijn contract bij t mobile officieel ingegaan. T-Mobile heb ik inmiddels ook betaald 50 euro met overstapkosten. Nu heb ik vandaag 22 december ineens een factuur gekregen van KPN van 50 euro (wat teveel is aangezien ik 33,34 euro betaal normaal) en heb ik dus 2 keer mobiel factuur moeten betalen alleen al voor december. 100 euro dus. Met overstappen wilde ik kosten besparen en nu heb ik dubbel zoveel kosten gemaakt. :OEr is iets fout gegaan denk ik met het doorgeven van de overstap? Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen aangezien ik via geen andere weg contact op kan nemen. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen van KPN? Zij geven aan dat dit de verantwoordelijkheid is van T-Mobile. Er is denk ik iets fout gegaan met de overstap.Ik hoor het super graag,Christiane
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.