Skip to main content

Sinds bijna een half jaar ben ik overgestapt naar T-Mobile.

Iedere maand krijg ik nu een mailtje dat het factuurbedrag niet kon worden afgeschreven en ik dus het bedrag moet overmaken.

Na alles gecheckt te hebben (rekeningnummer e.d.) gebeld met de klantenservice.

Deze geeft te verstaan dat het opgelost wordt en alles vanaf volgende maand goed moet gaan.

Niet dus, helaas, met als gevolg dat bovenste zich iedere maand herhaald.

Zou het niet fijn zijn als T-Mobile ging zorgen voor kundig personeel op hun administratieve afdelingen?

Bestaat er ook een mogelijkheid dat ik mijn maandelijkse escapades kan declareren bij T-Mobile?

 

Hi @vilsteren62 

Ik wil graag met je meekijken naar de oorzaak hiervan en ook kijk ik graag naar een oplossing. Gaat het hier om een mobiele T-Mobile aansluiting? Zo ja, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee en als het nodig is zet ik dit ook intern door zodat je maandbedrag weer zorgeloos wordt afgeschreven. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!


Reageer