Ik ben al jaren klant van T-mobile. Nou heb ik zoals altijd weer mijn abonnement verlengt. Daar ging wat mis met de koppeling van mijn Videoland. Kan gebeuren natuurlijk. Dit is uiteindelijk opgelost na mijn abonnement een paar keer aan en uit te zetten. Toen is Netfilx en door jullie en 2x door Netflix afgeschreven in 1 maand. Nou open ik net mijn bank app en zie ik dat T-mobile €75 heeft gerekend voor mijn nieuwe abonnement. Dit hoort ongeveer €44 te zijn. Na gebeld te hebben vernam ik dat dit vader gebeurt en dit verrekend word en blijkbaar mijn gegeven kortingen niet kloppen. Ik vind het echt niet kunnen dat je bijna dubbele kosten rekenend en dan zegt '’ doen we volgende maand '’. Volgens mij kan je niet in iemand anders zijn portemonnee kijken en voor zo'n groot bedrijf als T-mobile vind ik dit heel slordig. En nu nog maar eens zien of de juiste kortingen/ mijn afgesproken maandlasten ook echt veranderen en verrekend worden volgende maand. Voor mij kan dit een reden zijn op na dit abonnement over te stappen na al die jaren. Zonde
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.