Ik heb mijn abonnement die in januari 2023 zou aflopen in september 2022 met 2 jaar verlengd , en ook een nieuw toestel gehaald in de winkel.Na verlenging heb ik een nieuw nummer aangevraagd en mijn oude nummer naar prepaid omgezet. En nu moet ik opeens mijn toestel krediet in 1x betalen.
Eerst zegt klantenservice het is een fout en dat niet alles nog verwerkt is en dat ik alleen hoef af te wachten en dat er geen incasso kosten komen. Na een week weer contact nu weet klanten service niet wat er aan de hand is en word ik 2x doorverbonden. Ondertussen heb ik al 15 euro aanmaningskosten op mijn volgende rekening. En nu zegt klantenservice dat het mijn fout is omdat ik mijn abonnement heb opgezegd en een nieuwe heb aangevraagd. Wat niet waar is , ik heb mijn abonnement verlengd met een ander nummer dat is alles .
Laatste klantenservice kon opeens ook niet zien dat ik het toestel heb opgehaald in de winkel terwijl zijn collega's dat wel konden zien en hij bleef volhouden dat ik mijn abonnement heb opgezegd en dat ik een prepaid contract heb , terwijl dat niet zo is. Het contract heb ik bij de hand en dat is gewoon een verlenging van het vorige contract . Dus ik snap niet waarom iemand onzin uitkraamt van klantenservice alleen om gelijk te krijgen en om de schuld bij mij af te schuiven.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt anders ga ik naar de geschillencommissie.
Gelukkig neemt mijn telefoon alle gesprekken op voor onder andere trainings doeleinden. Elk gesprek staat op mijn telefoon opgeslagen dus ze hoeven niet te komen dat ze dingen niet gezegd hebben.
Voordat ik naar de geschillencommissie kan gaan moet ik eerst de provider zelf benaderen anders nemen ze mijn klacht niet in behandeling.
Dus bij deze