Skip to main content

Ongeveer een half jaar geleden ben ik klant geworden bij T-Mobile, inclusief toestemming voor automatische incasso.

Iedere maand krijg ik een betalingsherinnering omdat de afschrijving niet lukt en iedere maand bel ik met de klantenservice die mij iedere maand beloofd dat het vanaf de volgende maand geregeld is...niet dus.

De klantenservice geeft wel toe dat de fout bij T-Mobile ligt.

Geen flauw idee wat ik verder nog kan doen om automatisch te mogen betalen.

Ik overweeg om de Consumentenbond in te schakelen ( ben tenslotte niet voor niets lid) of kan ik toch maar beter een andere provider zoeken die mijn geld wel wil hebben???

Hi @vilsteren62 

Wat vreemd dat je automatische incasso niet werkt. Weet je toevallig of er al een case is doorgezet naar de technische afdeling? Anders wil ik dat graag voor je doen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik er gelijk achteraan! 


Reageer