Beantwoord

Betaalprobleem mobiele account

  • 17 May 2023
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

Er is mogelijk een betaalprobleem met je mobiele account. Neem contact op met je provider of voeg een nieuwe betaalmethode toe

 

Foto verwijderd omdat deze persoonsgegevens bevat.

icon

Beste antwoord door Cristien 17 May 2023, 21:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Fatema al Jasim Je screen staat vol met privé gegevens. Dit is een openbaar Community iedereen kan meelezen. Klik op de drie puntjes onder het bericht om de screen te verwijderen. 

Reputatie 7
Badge +14

@Fatema al Jasim Klik op ‘meer’in je account en kijk of je geen blokkade aan hebt staan.

Verder moet je wel met het juiste telefoonnummer betalen en kan je niet onbeperkt aankopen doen.

 Per maand zit er een limiet op van €200,- dacht ik)

 

 

[screenshot verwijderd door Moderator wegens persoonsgegevens[

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Fatema al Jasim  Je plaatst nu voor de 2 de x een screen met je naam en adres in een openbaar Community.
Niet meer doen voor je eigen veiligheid. De moderators hebben in je eerste post de screen al verwijderd.


je kan in bijna elke supermarkt in Nederland apple tegoed kopen misschien is dat voor nu de oplossing 

 

Reageer