Skip to main content

Welke omschrijving op bankrekening

  • 17 maart 2023
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Voor een wat hoog uitgevallen factuur heb ik een regeling getroffen om het in 2x te betalen. 

Maar hoe wordt dit omschreven in de afschrijving op je bankrekening?  Iemand een idee.

 

Gr

Uitgelichte reactie

17 maart 2023

Hallo @carola1988  Ik heb geen flauw idee maar vermoed net als altijd met uitleg.

Op de bank Bedrag en datum van/tot  incasso  (denk ik) 

Zelf heb ik dit nog nooit bij de hand gehad.


En in mail Iets in de trant van.

Beste …..

We hebben een factuur voor je klaarstaan in My T-Mobile Thuis. Het totaalbedrag van €….schrijven we rond datum af van het bij ons bekende rekeningnummer. 

Opbouw van je rekening
Je factuur bestaat uit meerdere pagina's. Op de eerste pagina vind je het totale bedrag en op de andere pagina's kun je de specificaties bekijken. Op deze online pagina leggen we uit hoe je factuur is opgebouwd.  


Heb je nog vragen over je rekening?
Op T-Mobile Thuis Klantenservice vind je antwoord op veel vragen. Of vraag het aan onze Specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

1 reactie

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8012 reacties
  • 17 maart 2023

Hallo @carola1988  Ik heb geen flauw idee maar vermoed net als altijd met uitleg.

Op de bank Bedrag en datum van/tot  incasso  (denk ik) 

Zelf heb ik dit nog nooit bij de hand gehad.


En in mail Iets in de trant van.

Beste …..

We hebben een factuur voor je klaarstaan in My T-Mobile Thuis. Het totaalbedrag van €….schrijven we rond datum af van het bij ons bekende rekeningnummer. 

Opbouw van je rekening
Je factuur bestaat uit meerdere pagina's. Op de eerste pagina vind je het totale bedrag en op de andere pagina's kun je de specificaties bekijken. Op deze online pagina leggen we uit hoe je factuur is opgebouwd.  


Heb je nog vragen over je rekening?
Op T-Mobile Thuis Klantenservice vind je antwoord op veel vragen. Of vraag het aan onze Specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen