Skip to main content
118 Topics
FAQ Nothing Phone (2)
Nothing introduceert de gloednieuwe Phone (2)! De Nothing Phone (2) komt met geweldige specificaties, features en een compleet redesign. Deze wil je niet missen! Om het nog beter te maken geven wij jou de kans om één van de 75 unieke toestellen in Nederland te bemachtigen. In dit topic lees je alles wat je moet weten over de gloednieuwe Phone (2). Nothing Phone (2) The birth of an icon De Nothing Phone (1) had al een award-winning design. Nu is er de Nothing Phone (2) met een nóg beter ontwerp! De Phone (2) komt namelijk met een gloednieuw Glyph Interface. De lampjes aan de achterkant van het toestel lichten op in unieke patronen, zodat jij precies kunt zien wie jou belt, welke notificatie je ontvangt en meer. Naast dit toffe design komt de Phone (2) met Nothing OS 2.0. Hiermee geniet je o.a. van een unieke user interface en het Nothing widget systeem. De Nothing Phone (2) is vanaf vrijdag 21 juli 2023 te bestellen in onze webshop en dit toestel is direct leverbaar! 75 unieke toestellen + winactie Op vrijdag 21 juli 2023 verkopen wij 75 unieke Nothing Phone (2) modellen in onze T-Shop in Rotterdam (Lijnbaan). Ben jij een van de 75 klanten die de Phone (2) in deze T-Shop als eerste koopt? Dan verlaat jij de winkel direct met een uniek genummerd toestel. Let op: deze unieke toestellen zijn alleen deze eerste dag beschikbaar! Dat is nog niet alles. Onder de eerste kopers verloten we ook nog eens 5x de bijhorende Ear (2)! Noteer het in je agenda, want dit event wil je niet missen! Dit mag je van jouw Nothing Phone (2) verwachten Glyph Interface – verfijnd ontwerp met timer en notificatiesysteem Nothing OS 2.0 – uniek design met Nothing widget systeem Camera achter - 50MP Camera voor – 32MP Snapdragon® 8+ Gen 1 – 12GB RAM + 256/512 GB ROM Nothing Phone (2) - Wit - Nothing OS 2.0 Specificaties | Nothing Phone (2) Display – 6.7’’ flexible OLED display (LTPO) Camera achter – Dubbele 50MP camera Camera voor – 32MP camera Processor – Snapdragon® 8+ Gen 1 Batterij – 4700 mAh Intern- en werkgeheugen – 12 GB RAM + 256/512 GB ROM OS – Nothing OS 2.0 USB – USB-C SIM – Dual Sim Face-ID In-display vingerafdrukscanner Benieuwd naar alle specificaties? Bekijk ze allemaal op deze pagina! Kleuren en modellen De Nothing Phone (2) is beschikbaar in 2 varianten en in 2 kleuren: 12GB RAM, 256GB 12GB RAM, 512GB Kleuren Dark Grey (Donkergrijs) White (Wit) Nothing Phone (2) - Wit FAQ Hoe kan ik mijn Nothing Phone (2) bestellen? Vanaf vrijdag 21 juli 2023 kun je jouw Nothing Phone (2) heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Phone (2) te bestellen! Bestelling en levering Bezorging via AMP: Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling. Bezorging via PostNL: Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen. .Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. Ik heb een Phone (2) besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling Heb je vragen over de Nothing Phone (2)? Stel ze hieronder of start gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!
Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2023News
Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Dit heet prijsinflatie. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij elk jaar de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie. In januari 2023 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 8,6%. Dit zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2023 krijgt. FAQ Waarom een inflatiecorrectie? Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. Hoe hoog is de inflatiecorrectie? De inflatiecorrectie voor dit jaar (2023) is vastgesteld op 8,6%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog. Hoe is het inflatiepercentage bepaald? Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij, net zoals alle voorgaande jaren, op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 8,6% in juni 2022. Hoe ben/word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie? Deze inflatiecorrectie is in lijn met onze beloften en de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december en daarnaast zien alle klanten de inflatiecorrectie toegepast op de rekening in januari, met een verwijzing naar meer informatie op de website. Daarnaast kun je natuurlijk al jouw vragen hier op onze Community stellen. Wanneer gaat de correctie in? Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Contracten die op of na 1 oktober 2022 zijn afgesloten of verlengd, zullen pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage. Abonnement Mag ik mijn contract hierdoor opzeggen? Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie - voor het einde van de contracttermijn - op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene voorwaarden van T-Mobile. Je bent dus hieraan gebonden. Hoe kan het dat ik geen verhoging zie op mijn factuur? Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd op of na 1 oktober 2022, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement. Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen? Voor mobiele abonnementen geldt: heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd. Maar is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2022 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor T-Mobile Thuis klanten geldt: is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2022 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor zakelijke abonnementen geldt dat de inflatiecorrectie niet van toepassing is op het Corporate Rateplan en het T-Mobile Zakelijk Internet prijsplan. Ik heb een mobiel abonnement, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag (de vaste afgesproken kosten) van je mobiele abonnement inclusief de kortingen op het maandbedrag. We berekenen geen inflatiecorrectie over: aanvullende mobiele diensten zoals Deezer en Videoland, de maandelijkse betaling voor je toestel, kosten buiten de mobiele bundel zoals bellen naar servicenummers, eenmalige tarieven zoals aansluitkosten of het bestellen van een nieuwe simkaart, kortingen die je krijgt over aanvullende diensten via T-Mobile Samen of T-Mobile Klantvoordeel. Ik heb T-Mobile voor thuis, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag van je internet abonnement inclusief permanente kortingen* op het maandbedrag en inclusief Klantvoordeel Meer snelheid. Het maandbedrag van je televisie abonnement inclusief eventueel Mobiel+Thuis voordeel. Het maandbedrag van je Vast Bellen abonnement. *(internet 80, Postcodekorting, Glasvezel internet 750). We berekenen geen inflatiecorrectie over: extra TV pakketten zoals Thema pakketten, ESPN en Film1, beltarieven voor vast bellen, tijdelijke kortingen zoals actiekortingen van T-Mobile voor thuis, eenmalige tarieven zoals activatiekosten. Welke Zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van inflatiecorrectie? Het Zakelijk Internet prijsplan en het Corporate Rateplan zijn beide uitgesloten van de inflatiecorrectie in 2023. Mocht je hier nog andere vragen over hebben laat het dan gerust weten in de comments onder dit bericht!
GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Wil jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Geniet van 5G met de superscherp geprijsde OPPO Find X5 en betaal geen aansluitkosten t.w.v € 25 ! Ga je liever voor de Samsung Galaxy Z Flip4? Dan krijg je gratis een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. € 349 cadeau! Wie wil dat nou niet? Wij starten vandaag op 22 augustus weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S22 serie, de OPPO Find X5, de Xiaomi 12 of een ander prachtig toestel? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop . Stap over op Thuis van T-Mobile Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile ? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t.w.v. €30). Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €75). Dat zijn superscherpe deals toch? En we maken het nog mooier! Want we bieden nu Internet en TV de eerste 6 maanden voor maar € 30 euro per maand aan. Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Bij eigen glasvezelgebied geldt nog altijd; Gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105) en de eerste 8 maanden voor maar €30 per maand. En daarbij krijg je een prachtig cadeau namelijk nu 1 jaar gratis wifi plus. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Welke promotie acties zijn er? Samsung Galaxy Z Flip4 | Samsung Galaxy Z Fold4 Bij aankoop van de Samsung Galaxy Z Flip4 (of Z Fold4) krijg je gratis een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. €349 cadeau.​ Deze actie loopt van 10 augustus tot en met 2 oktober 2022​. Je kan het cadeau claimen via deze pagina tot en met 31 oktober 2022​. Actie geldt alleen voor directe aankoop bij T-Mobile. ​ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij een van de bovenstaande toestellen gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van het toestel. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Oppo of Samsung. Neem daarom goed de actievoorwaarden door. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
[Update 18-04-2023] FluBot SMS Malware
[Update 18-04-2023] We ontvangen weer meldingen dat er een nieuwe reeks van deze SMS’jes wordt verzonden over het hebben ontvangen van een voicemailbericht of gemiste oproep. Dit geldt voor een kleine groep T-Mobile, Tele2 en Ben klanten. Houd er dus rekening mee wanneer je een SMS ontvangt dat je goed controleert of deze van T-Mobile afkomstig is en klik nooit op de link in de SMS! Voorbeeld: Het is weer raak omtrent deze SMS’jes. Er worden berichten verstuurd dat je een voicemailbericht of gemiste oproep hebt. Klik niet op de link in de SMS! Hieronder zie je een voorbeeld van een dergelijke SMS: Update 16-07-2021 Er is een nieuwe variant gespot. Hierbij ontvang je een sms-bericht dat er een voicemail achter is gelaten. Zie je een link in deze sms? Klik hier dan niet op. In dit artikel op de website van de politie vind je meer informatie. Update: 21-05-2021 Als organisatie zetten wij ons blijvend in om onze klanten te beschermen tegen criminelen. Om je veiligheid te garanderen, blokkeren we bij verdachte situaties je simkaart zodat criminelen geen ongestoorde toegang meer hebben tot het mobiele netwerk. Om de malware van je telefoon te verwijderen en de blokkade van je simkaart ongedaan te maken, dien je je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Om belangrijke gegevens te behouden raden we je aan om een back-up te maken van de bestanden op je telefoon. Let op! Als je ná de infectie een back-up maakt en terugzet, loop je het risico dat je de malware simpelweg weer terugzet op jouw telefoon. Gebruik dus een back-up van vóór de infectie. Via de 'My-T-Mobile'-app kan je vervolgens de blokkade van je Simkaart ongedaan maken. Dit kan je doen door te navigeren naar ‘Meer’ en vervolgens te klikken op ‘Simkaart’. Heb je geen toegang tot je My T-Mobile (app) of kom je er niet uit? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice. Dit kan hier via de community of via Facebook, Twitter of chat. Je kan ook telefonisch contact opnemen of een T-Shop bezoeken. We begrijpen dat het wellicht niet ideaal is (om je toestel te moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen), echter prevaleert in dezen de veiligheid van onze klanten boven de gevraagde inspanning. Als er aanvullende vragen zijn, laat het ook dan gerust weten. We krijgen meerdere meldingen binnen van klanten die onderstaande SMS ontvangen. Deze SMS is gerelateerd aan de FluBot SMS Malware campagne. Wanneer je op de link klikt en een Android telefoon hebt, is de kans heel groot dat deze geïnfecteerd raakt met malware. De enige optie om deze te verwijderen is door de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. TIP: NEGEER DIE LINK Op het T-Mobile netwerk hebben we maatregelen genomen waardoor je geen verbinding kunt maken, maar dit geldt niet wanneer je bijvoorbeeld op de Wifi van T-Mobile Thuis zit. TIP: NEGEER DIE LINK Onze verwachting is dat deze campagne nu ook in Nederland gaat plaatsvinden (we krijgen al meldingen) en daarom willen wij jullie graag waarschuwen en aangeven dat het hier om malware gaat. TIP: NEGEER DIE LINK Lees ook alsjeblieft deze pagina zorgvuldig door en behoed jezelf voor deze malware actie: https://www.security.nl/posting/693126/Android-bankmalware+besmet+60_000+telefoons+via+malafide+sms%27jes. LEES BOVENSTAANDE INFORMATIE ZEER GRONDIG Heb je vragen? Stel ze gerust, we willen graag dat iedereen zo goed en veilig mogelijk ingelicht wordt. De SMS: TIP: Op de website van Samsung staat een zeer informatieve pagina die ondersteuning biedt met betrekking tot software- en security-updates. Neem de pagina heel grondig door alsjeblieft: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/software-ondersteuning-samsung/
[Nieuws] T-Mobile geeft gas met supersnel glas
T-Mobile schudt de telecommarkt opnieuw op, door minstens 1 miljoen adressen snel glasvezel aan te bieden voor een redelijke en lage prijs. T-Mobile gaat in samenwerking met het nieuwe glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber snel internet beschikbaar maken in overwegend stedelijke gebieden. In vijf jaar tijd krijgen 1 miljoen adressen toegang tot supersnel glasvezel tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Op deze manier levert T-Mobile een substantiële bijdrage aan de verdere digitalisering van Nederland. Binnenkort start Open Dutch Fiber met de aanleg van het eerste deel van het glasvezelnetwerk, waarvan T-Mobile de eerste huurder wordt. Het wordt een open netwerk waarop ook andere partijen de mogelijkheid krijgen om diensten aan te bieden. Met het project is een investering gemoeid van tenminste 700 miljoen euro. T-Mobile, Open Dutch Fiber en haar investeerders zien mogelijkheden om deze ambitie binnen enkele jaren nog verder uit te breiden. Open Dutch Fiber is 100% eigendom en een gezamenlijke investering van KKR Infrastructure en Deutsche Telekom Capital Partners. In de afgelopen anderhalf jaar kondigde T-Mobile samen met Primevest al glasvezel aan voor 130.000 huishoudens in Den Haag, Eindhoven en Rotterdam, waarvan ruim de helft inmiddels al beschikbaar is. T-Mobile en Open Dutch Fiber hebben nu een overeenkomst getekend die resulteert in een vertienvoudiging van deze eerste uitrol, waardoor flink gas wordt gegeven op het verglazen van Nederland. Via een open-access model stelt Open Dutch Fiber het glasvezelnetwerk, waar T-Mobile eerste huurder van is, open voor alle providers tegen uiterst scherpe voorwaarden. T-Mobile roept andere aanbieders van glasvezel ook te kiezen voor dit open netwerk model en redelijke tarieven te rekenen in het voordeel van bedrijven en consumenten. Søren Abildgaard, CEO van T-Mobile Nederland: “We komen de belofte die we aan de Nederlandse consument deden bij de fusie met Tele2 na: iedereen in Nederland heeft recht op razendsnel internet. We waren al begonnen maar versnellen nu, door als eerste huurder op het glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber, toegang te bieden aan nog eens minstens 1 miljoen adressen. Wat mij betreft zou Open Dutch Fiber het daar niet bij moeten laten. Als er geschikte projecten voorbij komen, kan dit aantal zeker veel hoger uitkomen. Zo kunnen we de digitale achterstand die we in Nederland hebben ten opzichte van andere Europese landen inlopen. Wij kiezen voor het open-access model, omdat dit de klant keuzevrijheid biedt en de meest redelijke prijs oplevert. Naast deze elementen is er nog een zeer belangrijk aspect. Wij hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Daarom zijn we dan ook overeengekomen dat we ook met dit nieuwe glasvezelnetwerk bijdragen aan een klimaatvriendelijke samenleving door het stroomverbruik tot een minimum te beperken en gebruik te maken van hernieuwbare energiebronnen." Uniek in Nederland: supersnel internet tegen een lage prijs Daar waar dit beschikbaar is, geeft T-Mobile aan inwoners van Nederland toegang tot ongekend snel internet met een snelheden van minimaal 1 tot 10 Gigabit per seconde (Gbps) In combinatie met een Unlimited mobiel abonnement van T-Mobile betalen klanten slechts 25 euro per maand voor supersnel internet thuis. T-Mobile is de eerste aanbieder in Nederland die deze snelheden tegen een zeer lage prijs kan aanbieden en daagt hiermee de gevestigde orde, die standaard hoge tarieven rekent, uit. Tisha van Lammeren, commercieel directeur consumentenmarkt T-Mobile: “Het is onvoorstelbaar dat Nederland de beste mobiele netwerken van de wereld heeft, maar nog de wereld te winnen heeft aan glasvezel. Er wordt nu eindelijk op grote schaal uitgerold en wij jagen het tempo graag aan. Glasvezel biedt in de toekomst ongekende mogelijkheden voor consumenten. Wij gaan voor razendsnel vast internet voor een scherpe prijs. Alleen zo wordt Nederland weer de overall digitale koploper.” T-Mobile vertrouwt op ervaring in bijzondere constructie Voor de aanleg van dit nieuwe glasvezelnetwerk wordt dezelfde constructie gebruikt als bij de realisatie van eerdere succesvolle projecten waarin T-Mobile samenwerkte. Open Dutch Fiber is de eigenaar van het netwerk en T-Mobile is de eerste huurder en gebruiker. KKR Infrastructure en Deutsche Telekom Capital Partners zijn de financiers en aandeelhouders van Open Dutch Fiber. Beide zijn grote partijen in deze branche met veel financiële slagkracht en ervaring op het gebied van glasvezelaanleg in Europa. Open Dutch Fiber zal worden geleid door Jordi Nieuwenhuis en Uwe Nickl. Jordi en Uwe hebben een bewezen staat van dienst als het gaat om het leveren van snelle, kwalitatief hoogwaardige en kosteneffectieve programma's voor de uitrol van glasvezelnetwerken. Meest recentelijk waren zij co-CEO's van Deutsche Glasfaser in Duitsland, waar zij de uitrol van glasvezel naar meer dan 1 miljoen huishoudens en 6000 bedrijven realiseerden. Voorafgaand aan zijn rol bij Deutsche Glasfaser was Jordi medeoprichter van Reggefiber in Nederland. Zij zullen bij Open Dutch Fiber worden vergezeld door Michael Griffioen als CEO, die verantwoordelijk zal zijn voor de dagelijkse activiteiten van Open Dutch Fiber. Jordi Nieuwenhuis, mede-oprichter van Open Dutch Fiber, zegt: "Hoogwaardige en betrouwbare glasvezelverbindingen zijn essentieel voor Nederland. Die behoefte is alleen maar vergroot en versneld doordat ons leven compleet is veranderd door Corona. Wij bouwen aan een glasvezelnetwerk met open toegang voor alle telecomoperators, om te zorgen voor een efficiënte en snelle inzet van kapitaal en om kapitaalvernietiging door overbouw te voorkomen. We kijken ernaar uit om een belangrijke bijdrage te leveren aan de digitalisering van Nederland ten gunste van consumenten en bedrijven." Alleen op plekken waar nog geen glasvezel ligt Open Dutch Fiber legt alleen glasvezel aan op plekken waar nu nog geen glasvezel ligt. Søren Abildgaard is daar blij mee: “Het nut van het aanleggen van een glasvezelnetwerk waar andere partijen dat al hebben gedaan of nog aan het doen zijn, ontgaat mij. Ik onderschrijf de conclusie van de Autoriteit Consument & Markt (ACM), dat dit alleen maar leidt tot vertraging van de digitalisering van Nederland en verspilling van geld van investeerders en telecomproviders. Ik vind dat telecomproviders geld moeten verdienen met het leveren van goede verbindingen en niet door hoge tarieven te hanteren voor toegang tot de digitale snelweg. Het is de gezamenlijke plicht van alle providers om supersnel internet tegen een scherpe prijs aan te bieden.“ FAQ Waar of wanneer gaan jullie beginnen met graven? De bouwcapaciteit bij Open Dutch Fiber is vastgelegd, dus ze zullen en kunnen binnenkort gaan graven en dan laten we natuurlijk weten waar dit gaat gebeuren. Blijven jullie de snelheid van 1 Gigabit aanbieden voor €25,-? Daar is op dit moment nog niets over te zeggen, maar ons doel blijft om meer mensen internet op hoge snelheid aan te bieden en, zoals je in ons bericht kunt lezen, blijven we dit doen met mooie aanbiedingen en prijzen. Er is een glasvezelstrijd gaande in Den Haag Segbroek. Verwachten jullie dat dit nu klaar is? Dit verwachten we wel, want dit is niet het beste voor onze klanten. We hebben als doel om particuliere en zakelijke klanten toegang te bieden tot glasvezel van hoge kwaliteit, met hoge snelheden en goede voorwaarden. Jullie geven aan je te focussen op stedelijke gebieden, kunnen jullie dit iets specifieker maken? We zullen snel onze mededelingen doen, dus houd je lokale media goed in de gaten! Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag in dit topic!
GOGOGO DEALS 2023: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Is het tijd om je mobiele abonnement te verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer de beste deals voor superscherpe prijzen voor je klaarliggen! Geniet van 5G met de superscherp geprijsde toestellen en betaal geen aansluitkosten t.w.v € 25! ​Ga jij voor de Google Pixel 7 Pro? Ontvang dan bij aankoop een Chromecast 4K met Google TV t.w.v. €69,99- cadeau! Ben jij eerder een Samsung Galaxy S23 Ultra fan? Dan krijg je bij aankoop een gratis Galaxy Watch5 LTE 40 mm zwart t.w.v. €269 cadeau​! Wij starten vandaag op 20 februari weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk gratis aansluiten t.w.v. € 25 bij een nieuw abonnement! Ook bieden wij de beste Glasvezel + TV deal ooit! A ls ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 14, Samsung Galaxy S23 Ultra 512 GB, OPPO Reno8 Pro of Google Pixel 7 Pro ? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop . Gratis aansluiten + keuze uit twee superdeals! Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile ? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t.w.v. €30). Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105). Dat zijn superscherpe deals en daarnaast hebben we nog twee geweldige promotie acties. Speciaal voor jou een superdeal! We maken het nog mooier! Naast gratis aansluiten, kun je tijdelijk kiezen uit twee superdeals bij het aansluiten van een nieuw abonnement voor thuis. We bieden nu Internet en TV de eerste 8 maanden voor maar € 30 euro per maand aan. Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Kies je TV bij je abonnement dan krijg je de eerste 8 maanden TV cadeau. Voor alle TV abonnementen hebben we speciaal voor sportfans de eerste 12 maanden gratis Viaplay + ESPN compleet. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Welke promotie acties zijn er? Samsung Galaxy S23 Ultra Krijg bij aankoop van een Samsung Galaxy S23 Ultra een Galaxy Watch5 LTE 40 mm zwart t.w.v. €269 cadeau​. Deze actie loopt van 1 februari t/m 2 april. Je kan je registreren voor deze actie tot en met 2 mei via deze link . Google Pixel 7 Pro Krijg bij aankoop van een Google Pixel 7 Pro​ een Chromecast 4K met Google TV t.w.v. €69,99- cadeau. Deze actie loopt van 1 februari t/m 2 april. Je kan je registreren voor deze actie tot en met 2 mei via deze link. Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij een van de bovenstaande toestellen gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van het toestel. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Samsung en Google. Neem daarom goed de actievoorwaarden door. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
Demi van Odido
Moderator
Black Friday Deals - GRATIS Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99
Van 21 november tot en met 28 november zijn er weer de Black Friday deals bij T-Mobile. Dit betekent 8 dagen lang superscherpe prijzen op Mobiel en Glasvezel + TV én gratis aansluiten. Ook krijg je tijdens deze Black Friday Deals de Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99 cadeau bij jouw thuis bestelling of wanneer je bij een mobiel abonnement één van onze geselecteerde toestellen bestelt! Mobiel Bij een nieuw mobiel abonnement icm één van onze geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) ontvang je een Google Nest Cam. We hebben ook een mooie korting op onze 3GB, 10GB en 20GB bundels. De korting op de bundels geldt voor alle toestellen. Glasvezel + TV Bij een nieuw T-Mobile voor thuis abonnement, krijg je naast de Google Nest Cam de eerste 6 maanden Glasvezel + TV voor € 30/mnd én gratis aansluiten (ook voor Internet Only). Google Nest Cam Wired Klanten ontvangen bij aanschaf van Mobiel op geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) en Thuis een Google Nest Cam Wired t.w.v. €99,99*. *Actieperiode duurt t/m 28 november 2022. Claimen is mogelijk t/m 12 december 2022 via promoties.t-mobile.nl ​ Wat is en wat kun je met een Google Nest Cam? De Nest Cam heeft ingebouwde intelligente meldingen die je relevante informatie geven. Hij kent het verschil tussen een mens, een huisdier en een voertuig en geeft je alleen meldingen over wat belangrijk voor je is. Met dag en nacht videobeelden in 1080p HD kun je wanneer je maar wilt kijken wat er thuis gebeurt.1 HDR geeft zelfs in fel zonlicht met veel contrast belangrijke details duidelijk weer en Nachtzicht zorgt dat je zelfs bij weinig licht of in het donker een helder beeld hebt. Ook kun je met de ingebouwde speaker en microfoon communiceren met mensen in je huis. Bestelproces Mobiel aanvraag Google Nest Cam Je registreert je aankoop via: promoties.t-mobile.nl/ blackfriday mobiel , waarbij een upload wordt gedaan van: ​1. kassabon (ontvangen in T-Mobile winkel), of​ 2. contract, per e-mail ontvangen ​ ​ Binnen 2 werkdagen wordt de registratie gecontroleerd door 10XCREW. Hierbij heb je ingevuld:​ Voornaam​ Achternaam​ E-mailadres ​ Postcode en huisnummer (adresgegevens worden aangevuld vanuit postcode api)​ Telefoonnummer (controle met contract en aankoopbon)​ Gekocht toestel (controle of het een van de actietoestellen is)​ Imeinummer (soft validatie 1 registratie per imeinummer)​ Kanaal van aankoop (controle DS kanaal)​ Aankoopdatum (binnen actieperiode)​ ​ De Google Nest Cam wordt binnen 8 weken na ontvangst afgeleverd, eerste registraties worden op 21 november verwacht, wat betekent dat uiterlijk 14 januari de eerste producten moeten worden afgeleverd.​ Thuis aanvraag Google Nest Cam Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement afgesloten tussen 21 November t/m 28 November dan kun je aanspraak maken op een Google Nest Cam Wired t.w.v. €99,99. Je kunt hiervoor een aanvraag doen op de volgende manier:​ Je ontvangt de orderbevestiging van de bestelling van T-Mobile voor thuis met daarin een:​Verwijzing naar de Google Nest Cam Wired actie.​ Doe de aanvraag voor 12 December 23:59, 2022 via ​ promoties.t-mobile.nl/ blackfridaythuis​ Je komt dan uit op de redemptie pagina en vult de gevraagde invulvelden in​ Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van jouw aanvraag ​ Je ontvangt binnen 8 weken na aanvraag de Google Nest Cam Wired thuis gestuurd. ​ Heb je vragen over het aanvragen van de voucher? ​Dan kun je contact opnemen met 10XCREW door een e-mail te sturen naar ​​​​ ​ t-mobile@activationboxx.com ​ Annuleren aankoop/aanvraag Indien een aankoop wordt geannuleerd, vervalt het recht op de Google Nest Cam Wired.​ ​Proces annuleringen:​ Door T-Mobile wordt op 29 november een download van alle registraties gemaakt welke via het campagne platform zijn ontvangen.​ T-Mobile controleert welke registraties de aansluiting hebben geannuleerd waardoor recht op de Google Nest Cam Wired vervalt.​ T-Mobile communiceert naar 10XCREW de display ID van de registraties welke geannuleerd moeten worden.​ 10XCREW annuleert de registraties welke geen recht hebben op de Google Nest Cam Wired, o.b.v. de ontvangen display ID's en informeert de klant hierover.​ De niet geannuleerde registraties worden door 10XCREW overgedragen aan fulfillment voor verzending van de Google Nest Cam Wired naar de klant. ​ Zodra de Google Nest Cam Wired is verzonden, wordt de klant daar per e-mail (incl. track & trace code) over geïnformeerd.​
[Belangrijk!] Phishing of spamberichten in omloop
Volgens mij heb ik een phishing mail ontvangen, wat kan ik hier aan doen? Belangrijk! Klik nergens in de mail op een knop of op een link, ook niet om te kijken wat er dan zou gebeuren! Stuur daarnaast ook geen persoonlijke informatie door! Klikken op links in de mail kan zogeheten malware binnenhalen en soms omzeilt deze malware ook nog je firewall. Het kan gebeuren dat de ransomware bestanden vergrendelt, waarna er "losgeld" wordt geëist om de bestanden vrij te laten geven. Het is ook niet zeker of het na het betalen dan daadwerkelijk vrijgegeven wordt. Van tijd tot tijd ontvangen we berichten over zogenaamde phishing e-mails. Dit zijn e-mails van fraudeurs die zich voordoen als een bedrijf. In deze berichten wordt dan vaak aangegeven dat er nog een betaling openstaat en dat deze voldaan moet worden om vervolgstappen te voorkomen. Hoe kun je valse e-mails herkennen? ► Links in een officiële e-mail van Odido verwijzen alleen naar URL's met daarin odido.nl► Odido vraagt je nooit om te betalen in bitcoins► De e-mailadressen zijn in veel gevallen ook al een signaal van phishing. In de mail-headers (of berichtkop) kun je het werkelijke e-mailadres van de afzender zien. Daar kun je dubbelchecken waar de e-mail vandaan komt.► De inhoud van de e-mails is vaak slordig geschreven, er staan bijvoorbeeld veel spel- en grammaticale fouten in de tekst. Fraude met je simkaart? Lees snel verder hoe je dit voorkomt: Spear phishing: Phishing via WhatsApp Er is ook een nieuwere vorm van phishing actief en dit noemen we 'Spear phishing'. Iemand doet zich voor als een bekende van je en komt met een verhaal dat hij/zij iets moet betalen. Met vage antwoorden en reacties probeert deze fraudeur je te overtuigen om geld over te maken naar een rekeningnummer. In dit topic plaatsen we updates over actieve phishing mails en als je twijfelt of een bericht van ons afkomstig is kun je hier ook een bericht achterlaten! We kunnen dan kijken of het echt of phishing is!
Best of 2022 - de beste deals van 2022 voor 6 weken lang!
We gaan het jaar afsluiten met een knaller; namelijk een geweldige actie waarbij de beste deals van 2022 terugkomen voor wel 6 weken lang! Van 29 november 2022 t/m 8 januari 2023 kun jij gebruik maken van de beste prijzen op Mobiel + Internet voor Thuis én gratis aansluiten! We bieden tijdelijk ook hoge kortingen op de 3GB, 10GB and 20GB databundels. Dus mis deze actie niet! Mobiel Bij een nieuw mobiel abonnement i.c.m. één van onze geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) ontvang je korting op onze 3GB, 10GB en 20GB databundels. De korting op de bundels geldt voor alle toestellen en Sim Only abonnementen. Toestel deals Dit zijn de prijzen per maand: Sim Only 24mnd 10 GB + 120 min/sms voor maar € 16,- iPhone 14 128GB 24mnd met 10GB + 120 min/sms voor maar €54,50 Samsung Galaxy S22 128GB 24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar €42,- OPPO Reno 8 24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar € 36,- Google Pixel 7 Pro 24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar € 40- OPPO Reno8 Product Plus Koop je een OPPO Reno8 tussen 1 november 2022 en 1 januari 2023? Dan ontvang je gratis Enco Air2 t.w.v. € 69! Je kunt deze heel gemakkelijk claimen tot en met 14 januari 2023 via deze pagina. Samsung S22 Cashback Ga je liever voor een Samsung S22 Series of Z Flip4/Z Fold4? Bestel jouw toestel dan tussen 14 november en 4 december 2022 en ontvang tot wel € 150 cashback! Je kunt de cashback claimen tussen 14 november en 6 februari 2023 via deze pagina. Glasvezel + TV Bij een nieuw T-Mobile voor thuis abonnement krijg je de eerste 6 maanden Glasvezel + TV voor € 30* per maand én gratis aansluiten en installatie t.w.v. € 105. Ook voor Internet Only. *Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis en geniet van: Supersnel internet tot 1 Gbit/s​ TV kijken waar en wanneer je wil, met of zonder TV-Box​ Gratis sportzender ESPN​​ Combineer je abonnementen en krijg korting op beide FAQ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij de OPPO Reno8 gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van OPPO . Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via OPPO . Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
[Info] Onderhoud TV in de nacht van 12-07 op 13-07
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op de TV diensten. Het onderhoud vindt ’s nachts van 12-07 op 13-07 plaats, tussen 00:00 uur en 06:00 uur. Het onderhoud wordt uitgevoerd op verschillende zenders door de leverancier. Wanneer? Het onderhoud vindt plaats in de nacht van 12-07 op 13-07 tussen 00.00 en 06.00 uur 's nachts. Welke zenders? Het onderhoud wordt uitgevoerd op de volgende zenders: 1LIVE 24 Kitchen HD 24 Kitchen SD 24H 2M Monde 3sat HD Al Jazeera Arabic SD Al Jazeera English HD Animal Planet Europe HD Arte France HD Arte Germany HD Baby TV BBC Entertainment Europe BBC Four / CBeebies HD BBC Four / CBeebies SD BBC One HD BBC One SD BBC R1 BBC R2 BBC R3 BBC R4 FM BBC R5L BBC Two HD BBC Two SD BBC World News Europe HD BBC World News BBC World Service Radio Bloomberg Europe TV Bloomberg HD Brazzers HD BVN CANAL SUR A. CBBC HD CBBC SD Cbeebies SD CBS Reality EMEA 1 CCTV 4E CGTN Documentary CGTN HD CGTN CNBC HD CNEWS CNN HD CNN TÜRK CNN SD Comedy Central NL HD Das Erste HD Das Erste DAYSTAR HD DLF Dorcel TV HD E! Entertainment Europe Eurochannel HD Euronews English HD Euronews SD Extreme Sports FashionTV HD FashionTV L'Original France 24 (en Francais) HD France 24 (in English) HD Hillsong Insight Europe UHD Insight HD NL Insight International HD kabel eins KiKA HD Love Nature 4K Luxe TV M6 Suisse HD M6 Suisse Mediaset Italia Mezzo Live HD MTV Live HD myZen.tv HD NDR FS NDS NDR Info NDS NDR Kultur Nick Jr ONE HD ProSieben Radio Exterior Rai 1 RTL Lounge SD RTL Television RTL2 RTVi SAT.1 Sky News International SD Sonlife Broadcasting Network Stingray Classica HD Stingray iConcerts tagesschau24 HD TRT World HD TVE Internacional VH1 VRT Radio 1 WDR 2 Rheinland WDR 3 WDR 4 WDR ZDF HD ZDF zdf_neo HD Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Heb je vragen over het onderhoud? Laat het dan weten in het topic!
GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Wil jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Zo krijg je bij aanschaf van een Xiaomi 12 een gratis Watch S1 Active t.w.v. € 199! [Update 20-06-2022] Goed nieuws! De GOGOGO DEALs zijn v erlengd t/m zondag 26 juni. Profiteer nu van de superscherpe prijzen! Vandaag 16 mei starten we weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S22 serie, de OPPO Find X5, de Xiaomi 12 of een ander prachtig toestel? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop. Sta p over op Thuis van T-Mobile Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile ? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t . w . v . €30) . Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105). Dat zijn superscherpe deals toch? En we maken het nog mooier! Want we bieden nu Internet en TV niet de eerste 4, maar zelfs de eerste 6 maanden voor maar € 30 euro per maand aan (dit geldt ook voor Internet Only). Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Bij eigen glasvezelgebied geldt nog altijd; Gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105) en de eerste 8 maanden voor maar €30 per maand. En daarbij krijg je een prachtig cadeau namelijk nu 1 jaar gratis wifi plus. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij de Xiaomi 12 gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van Xiaomi . Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Xiaomi. Neem daarom goed de actievoorwaarden door. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim
Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 7 Cellular en over T-Mobile Multisim. De Apple Watch Series 7 Cellular is nu beschikbaar bij T-Mobile. De Apple Watch Series 7 Cellular is bij T-Mobile ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. T-Mobile Multisim is een nieuwe dienst waarmee klanten met een Apple Watch Cellular via 4G kunnen bellen en internetten zonder iPhone op zak. Multisim abonnementen zijn vanaf nu in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 7 te bestellen voor klanten met een Go-abonnement. Klanten die al in het bezit zijn van een Apple Watch Cellular model, kunnen vanaf nu ook een Multisim abonnement afsluiten. Een Multisim abonnement kost 5 Euro per maand. Actuele levertijden Apple Watch Series 7 Cellular Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Apple Watch SE 40mm Aluminium Case Apple Watch S7 41mm Aluminium Case Apple Watch SE 44mm Aluminium Case Apple Watch S7 45mm Aluminium Case Wanneer is de Apple Watch Cellular te koop bij T-Mobile? De Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) en Apple Watch SE (GPS + Cellular) zijn nu te bestellen en beschikbaar vanaf 5 november 2021. Heeft T-Mobile een abonnement voor de Apple Watch Cellular? T-Mobile introduceert een nieuwe dienst: Multisim. Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) of Apple Watch SE (GPS + Cellular) via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 7. Beschikbaar vanaf 5 november 2021. De nieuwe dienst koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​ Komt de Apple Watch Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland? De Apple Watch Series 7 Cellular is nu te bestellen bij T-Mobile en vanaf 5 november 2021 beschikbaar. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden. Ik heb een Apple Watch Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn T-Mobile abonnement? Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7 en SE. Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het T-Mobile netwerk, kun je navragen bij Apple. Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular? Met de nieuwe dienst Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen? De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij T-Mobile. De Apple Watch Series 7 Cellular is nu te bestellen bij T-Mobile en vanaf 5 november 2021 beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze nieuwe dienst Multisim.​ Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit? T-Mobile klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement. Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement? De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund. Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
Demi van Odido
Moderator
Nieuw portfolio 2022: T-Mobile voor thuis
T-Mobile breidt 1Gbit/s glasvezelaanbod uit naar 3.3 miljoen huishoudens De toepassingen van internet en nieuwe technologieën zijn eindeloos. Maar als je ongelimiteerd wilt spelen met de mogelijkheden van vandaag en samen met je familie en vrienden nieuwe dingen wilt blijven ontdekken, vraagt dit om steeds beter en sneller internet. T-Mobile wil graag dat iedereen zorgeloos kan genieten van supersnel en betaalbaar internet. Vanaf vandaag breidt T-Mobile in het 1Gbit/s aanbod uit voor iedereen met Glasvezel. Deze klanten kunnen vanaf 24 januari kiezen uit abonnementen van 100 Mbit/s, 400 Mbit/s en 1 Gbit/s. Voor DSL is er een internetbundel en leveren we altijd de maximaal haalbare snelheid op het adres tot 100 Mbit/s. Klanten die al een mobiel abonnement hebben bij T-Mobile of Tele2 en deze combineren met een abonnement voor thuis, ontvangen iedere maand extra voordelen op beide abonnementen. Wat de exacte wijzigingen zijn, lees je in dit topic! Let op! Het nieuwe aanbod geldt voor alle klanten die vanaf 24 januari 2022 een nieuwe aanvraag hebben gedaan. Voor huidige klanten blijft het bestaande portfolio en prijsplan van kracht. Na wijziging in snelheid, verhuizing of bij een verlenging gaan ook bestaande klanten over naar het nieuwe portfolio. Snelheid Nieuwe abonnementen Glasvezel Wij willen dat iedereen kan genieten van superhoge snelheden van Glasvezel. Het instappunt van 50 Mbit/s verdwijnt en het nieuwe instappunt wordt 100 Mbit/s. We introduceren een nieuwe snelheid van 400 Mbit/s én we maken de snelheid van 1Gbit/s mogelijk voor alle glasvezeltechnologieën. Dus ook voor alle huishoudens waar we Glasvezel aanbieden via een andere netwerkbeheerder. Zo krijgen ook deze klanten de mogelijkheid om 10x sneller internet bij ons af te nemen dan voorheen. DSL Voor de klanten die nog DSL hebben en nog niet aangesloten kunnen worden op Glasvezel, leveren we altijd de maximaal haalbare snelheid op het adres tot 100 Mbit/s. Er komt hiervoor één bundel van een maximale snelheid tot 100 Mbit/s. Prijzen Glasvezel 100 Mbit/s → vanaf € 35 400 Mbit/s → vanaf € 40 1 Gbit/s → vanaf € 45 * Wanneer we Glasvezel aanbieden via een andere netwerkbeheerder, kunnen bovenstaande prijzen afwijken door de hoge inkooptarieven waarmee we te maken hebben. Prijzen DSL 100 Mbit/s → € 35 * Er komt één bundel voor DSL, je ontvangt de maximale snelheid die op jouw adres mogelijk is tot 100 Mbit/s voor € 35. Klantvoordeel Altijd € 5/mnd korting Combineer je vanaf nu een mobiel abonnement van T-Mobile of Tele2 met Internet voor thuis? Dan ontvang je altijd € 5/ mnd extra korting op je internetabonnement, ongeacht de hoogte van de bundel van je mobiele abonnement. De voordelen voor mobiele abonnementen blijven ongewijzigd. Als bestaande klanten vanaf nu hun internetabonnement voor thuis aanmelden voor Klantvoordeel, wordt automatisch de korting verwerkt. Voor bestaande klanten die hun internetabonnement voor thuis al hadden aangemeld voor Klantvoordeel wijzigt er niets, zolang het internetabonnement niet wordt gewijzigd of de snelheid wordt aangepast. In My T-Mobile Thuis zie je welke voordelen van Klantvoordeel je ontvangt. Contractduur Maandelijks opzegbaar na afloop termijn Combineer je Internet met T-Mobile TV en/of Vast Bellen? Dan worden deze diensten aan de contractduur van het internetabonnement gekoppeld. Dit is alleen voor abonnementen die zijn afgesloten vanaf 24 januari. Zodra die termijn is afgelopen, zijn alle diensten maandelijks opzegbaar. Dit betekent dat TV en Vast Bellen niet meer maandelijks opzegbaar zijn in het eerste jaar. Na het eerste jaar zijn alle diensten wél weer maandelijks opzegbaar. Het is mogelijk om later alsnog voor TV en/of Vast Bellen te kiezen. Kies je na bijvoorbeeld 6 maanden voor TV, dan wordt deze gekoppeld aan de resterende 6 maanden van je internetabonnement. Daarna kun je TV, net als je internetabonnement, maandelijks opzeggen. Dit geldt ook voor Vast Bellen.
Inflatiecorrectie 2022: gaan mijn maandkosten omhoog?Info
Hi allemaal, Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland. Dit wordt prijsinflatie genoemd. In dit topic lees je meer over de prijsinflatie en prijscorrectie en wat voor effect dit heeft op jouw abonnement. Elk jaar verhogen wij de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie. In januari 2022 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 2,0%. Dit zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2022 krijgt. FAQ Waarom een inflatiecorrectie? Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. Hoe hoog is de inflatiecorrectie? De inflatiecorrectie voor dit jaar (2022) is vastgesteld op 2,0%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog. Hoe is het inflatiepercentage bepaald? Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 2,0% in juni 2021. Hoe ben / word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie? Deze inflatiecorrectie is in lijn met onze beloften en de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december. Alle klanten zien de inflatiecorrectie toegepast op de rekening in januari, met een verwijzing naar meer informatie op de website. Wanneer gaat de correctie in? Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Is jouw contract na 1 oktober 2021 afgesloten of verlengd? Dan zal het contract pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage. Abonnement Mag ik mijn contract opzeggen? Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie –voor het einde van de contracttermijn– op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene Voorwaarden van T-Mobile. Je bent dus hieraan gebonden. Hoe kan het dat ik geen verhoging zie op mijn factuur? Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd sinds 1 oktober 2021, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement. Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen? Voor mobiele abonnementen geldt:Heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd.Maar is je huidige abonnement na 1 oktober 2021 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor T-Mobile Thuis abonnementen geldt:Is je huidige abonnement na 1 oktober 2021 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Ik heb een mobiel abonnement, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag (de vaste afgesproken kosten) van je mobiele abonnement inclusief de kortingen op het maandbedrag We berekenen geen inflatiecorrectie over: aanvullende mobiele diensten zoals Deezer en Videoland de maandelijkse betaling voor je toestel kosten buiten je mobiele bundel zoals bellen naar servicenummers eenmalige tarieven zoals aansluitkosten of het bestellen van een nieuwe simkaart kortingen die je krijgt over aanvullende diensten, via T-Mobile Samen of T-Mobile Klantvoordeel Ik heb T-Mobile Thuis, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag van je internet abonnement inclusief permanente kortingen* op het maandbedrag en inclusief Klantvoordeel Meer snelheid het maandbedrag van je televisie abonnement inclusief eventueel Mobiel+Thuis voordeel het maandbedrag van je Vast Bellen abonnement *(Internet 80, Postcodekorting, Glasvezel Internet 750) We berekenen geen inflatiecorrectie over: extra TV pakketten zoals Themapakketten, ESPN en Film1 beltarieven voor vast Bellen tijdelijke kortingen zoals actiekortingen van T-Mobile Thuis eenmalige tarieven zoals activatiekosten Heb jij hier nog vragen over? Stel ze gerust hieronder!
[Info] Levertijden Apple Watch S7 45mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch 7 45mm Aluminium case Deze levertijden zijn aangepast op 3 november 2021 om 10:48 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] Levertijden Apple Watch S7 41mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch 7 41mm Aluminium case Deze levertijden zijn aangepast op 3 december 2021 om 10:46 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
T-Mobile, KPN en VodafoneZiggo: alle waardevolle smartphones uit Nederlandse winkelsNieuws
Afgelopen week hebben we maatregelen genomen vanwege de overvallen in de verschillende winkels. Zo is ook te lezen in dit topic. Naar aanleiding van meer incidenten is besloten om verdere maatregelen te treffen. Hieronder lees je ons persbericht en vind je ook een FAQ met antwoorden op jouw vragen. De telecombedrijven KPN, VodafoneZiggo en T-Mobile hebben alle waardevolle smartphones uit hun voorraad in alle telefoonwinkels gehaald in heel Nederland. Aanleiding hiervoor zijn de reeks van overvallen in de afgelopen weken in Amsterdam en omgeving, waarbij gewapende overvallers medewerkers in telefoonwinkels dwongen tot het afgeven van smartphones. De drie telecombedrijven hebben dit besluit genomen omdat zij de veiligheid en welzijn van medewerkers en klanten vooropstellen. De mentale en fysieke impact van een dergelijke overval op betrokkenen is immers enorm. Dit besluit komt bovenop de eerdere maatregelen die afgelopen donderdag werden afgekondigd, waarbij de telecombedrijven smartphone voorraden verwijderden in gebieden met een verhoogd overvalrisico. In een eerder stadium werden er door de drie aanbieders al een groot aantal zichtbare en onzichtbare maatregelen getroffen om de winkels veilig te houden. Gezien de aanhoudende dreiging hebben KPN, VodafoneZiggo en T-Mobile besloten de waardevolle smartphones nu overal uit de voorraad te halen. De telecombedrijven maken zich grote zorgen over de ontstane situatie en doen er alles aan om overvallen te voorkomen. Hierbij wordt nauw samengewerkt met de politie en overheidsinstanties. Gezien de aanhoudende dreiging en de verschuiving van het overvalrisico naar andere telefoonwinkels hebben KPN, VodafoneZiggo en T-Mobile besloten de waardevolle smartphones overal uit de voorraad te halen. Criminelen beperken zich niet tot het overvallen van telefoonwinkels in winkelcentra. Zo dwongen overvallers in Amsterdam op vrijdagavond 29 oktober een medewerker van VodafoneZiggo die op weg naar huis was de sleutels van de winkel en de code van de kluis af te geven. VodafoneZiggo trof in samenwerking met de politie direct maatregelen om de beroving van de winkel te voorkomen. De medewerker is na het voorval opgevangen en maakt het naar omstandigheden goed. Thuisbezorging Klanten kunnen nog wel de winkels bezoeken om daar beveiligde demonstratieversies van smartphones te proberen. De telecombedrijven bezorgen waardevolle smartphones echter alleen thuis. De drie telecombedrijven willen benadrukken dat het stelen van telefoons niet loont voor criminelen, omdat alle telefoons te traceren zijn. Veelgestelde vragen Ik had een bestelling geplaatst en zou mijn bestelling ophalen in de winkel, wat gebeurt hier nu mee? Deze bestellingen zullen worden omgezet naar een levering bij je thuis. Hier zal zo spoedig mogelijk contact met je over worden opgenomen. Kan ik nog steeds in de winkel terecht voor vragen, accessoires, Recycle Deal, reparaties en andere services? Jazeker! Onze deuren staan nog altijd open voor je, dus kom gerust langs of stel je vraag hier op de Community. Zijn er nog wel demotoestellen in jullie winkel die ik kan bekijken en kan testen? Ja, die hebben we nog steeds liggen in onze winkels. Je kunt de telefoons gewoon bekijken, testen en je vragen stellen bij onze winkelmedewerker. Als je besluit om over te gaan tot koop, dan regelen we dit in de winkel voor je en zal het toestel naar je worden opgestuurd. Staat jouw vraag hier niet tussen? Laat het hieronder in een reactie gerust weten, dan komen we zo snel mogelijk bij je terug!
[Info] Levertijden Apple Watch SE 44mm Aluminium CaseNews
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden Apple Watch SE 44mm Aluminium Case Deze levertijden zijn aangepast op 3 december 2021 om 10:47 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. [Update 5 november 2021] Hi allemaal, Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald. We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip! Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic . Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen