Skip to main content
  • 876 Topics
  • 9,427 Reacties
876 Topics
Bestelling niet geleverd een groot drama
Heb eind oktober m'n contract verlengd. Ben al jaren klant. Dit keer heb ik weer een telefoon besteld, maar deze keer loopt het echt in de soep. 29 oktober zou de telefoon geleverd worden, maar je raad het al. Dat gebeurde niet. Ik heb tot maandag gewacht om te kijken of er wat in de status veranderd. T mobile gebeld en daar kreeg ik te horen dat ik zelf maar even contact met postnl moest zoeken. Dat leverde natuurlijk niks op want de verzendende partij moet een onderzoek instellen en dat kan pas nadat de status bij postnl 5 dagen niet veranderd en omdat postnl zelf de status aangepast had in fout in de bezorging kon ik dus vanaf maandag opnieuw gaan tellen. Vervolgens maandag 7 november contact met de klantenservice voor een onderzoek. Direct akkoord met de mail gegaan voor onderzoek en binnen 7 dagen dien je reactie te krijgen. Dus ik weer bellen met de klantenservice en deze medewerker kon de case niet vinden en wilde me niet langer aan de lijn houden en zou het gaan uitzoeken. En je raad het al.... Niks meer van gehoord dus ik weer bellen met de klantenservice de volgende avond. Ik kreeg daarbij een aardige dame die wel erg begaan was met de situatie en het wil gaan uitzoeken, maar plotseling had ik ineens een vriendelijke meneer aan de telefoon van de afdeling verkoop. Die hoorde m'n verhaal aan en kon niks voor mij betekenen, maar zou me wel doorverbinden. Toen ik de volgende aan de lijn kreeg was het ineens stil. Ja hoor weg gedrukt. Dus ik weer terug bellen de ook zo vriendelijke meneer kon me eigenlijk ook niets melden en zei me morgen af te wachten. Natuurlijk geen bericht! Dus vandaag gebeld met de klantenservice. Deze medewerkster ging het voor me uitzoeken en zet me 16 minuten in de wacht!!!!!!!! OM VERVOLGENS DE VERBINDING TE VERBREKEN!!!! Al die tijd ben ik netjes gebleven maar nu ben ik echt over de zeik. Dus weer terug gebeld met de mededeling dat ik graag mijn verlenging wil annuleren. Ja meneer dat kan niet want dan moet de telefoon terug. Nou dat is jullie probleem, want ik heb hem niet. Jullie zoeken het maar uit met postnl... Was mijn reactie. Na mijn ongenoegen te hebben geuit blijkt er maar een ding op te zitten en dat is opnieuw het onderzoek formulier te versturen met akkoord, want ze kunnen het niet vinden. Ik heb bewijs in mijn verzonden items staat het uitgaande mailtje met bijlage verstuurd om 10:03. Wat een ongelooflijke bende is dat bij T-Mobile. De mensen aan de telefoon zijn allemaal super vriendelijk en begaan met de situatie, maar van een oplossing komt het niet. Ik ben dus gewoon 4x weg gedrukt, verbinding verbroken of doorgeschakeld. Niet terug gebeld, case onvindbaar.... Sinds die glasvezel kabel voor m'n deur ligt kunnen ze me wel vinden en dood spammen om maar over te gaan op hun glasvezel netwerk, maar met een oplossing komen voor een trouwe klant die z'n bestelling niet ontvangen heeft is te veel gevraagd. Ik denk dat mij vrouw en ik maar een andere provider gaan zoeken, want wat de uitkomst ook mogen wezen wij zijn klaar met T-Mobile ​
[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina . Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] Levertijden Apple iPhone 14
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro Max De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Duncan Elfrinkheeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    rvk01heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen