Skip to main content
  • 841 Topics
  • 9,287 Reacties
841 Topics
[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Plus
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Plus! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Plus Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Terugbetaling annulering en nieuwe bestelling status
Beste T-Mobile, Op 24 heeft uw collega voor mij een annulering gedaan en een nieuwe bestelling geplaatst bij een T-Mobile winkel. Uw collega’s vertelden mij allemaal dat mijn bedrag binnen 14 dagen teruggestort zou worden, dit is niet gedaan. Vandaag nam ik contact op met uw collega Rick, hij vertelde mij dat het 14 werkdagen betreft en dat ik nog langer moet wachten. Echter, dit is niet in uw algemene voorwaarden opgenomen en staat ook niet op uw site vermeld. U vermeldt 14 dagen, dat zijn geen werkdagen. Daarnaast wil ik u erop wijzen dat u wettelijk verplicht bent het bedrag binnen 14 dagen terug te storten, dat zijn geen werkdagen. Hoe is dit wettelijk geregeld?Volgens de wet moet u het aankoopbedrag terugbetalen binnen veertien dagen na het ontbinden van de overeenkomst. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/bedenktijd. Deze termijn is verstreken en niemand kan mij vertellen waar mijn geld is, of wanneer ik mijn geld terug krijg. Als ik een concreet antwoord vraag krijg ik terug dat ik maar gewoon geduld moet hebben tot een bepaalde datum, dat heb ik gehad. Daarop kom ik terug en vertellen je collega’s mij weer dat het helemaal geen 14 dagen zijn, maar 14 werkdagen. Daarnaast vertelde uw collega mij dat mijn plaats op de wachtrij gehouden zou blijven als hij de nieuwe bestelling plaatste voor mijn verlenging, dit is door meerdere collega’s ontkracht op een manier waarop ik voor gek werd verklaard want zoiets kan helemaal niet. Ik heb dit niet verzonnen maar zo word ik wel weggezet door alle medewerkers van de klantenservice. Tevens kan ik nog steeds niets inzien over mijn nieuwe bestelling, al uw collega’s vinden het vreemd dat ik zelf niet de status kan inzien van mijn nieuwe bestelling. De ene collega zegt dat het een storing is, de andere collega zegt dat het een fout in het systeem is. Al met al heb ik geen bevestiging van mijn bestelling en zeggen al uw collega’s dat ik er op moet vertrouwen dat het klopt wat ze zeggen, maar tot nu toe hebben ze mij allemaal onwaarheden verkondigd en als ik vraag om met iemand anders in contact te komen van het bedrijf wordt de boot afgehouden en word mij weer verzocht geduld te hebben en te vertrouwen dat het allemaal wel goed komt. Terwijl er tot nu toe nog helemaal niets goed is gegaan. Afgelopen weken heb ik meerdere malen telefoontjes en berichten ontvangen of ik misschien mijn contract wil verlengen, terwijl mijn contract al verlengd is! En dan moet ik iedere keer alle collega’s gaan uitleggen dat ik dus al een vernieuwd contract heb? Terwijl het nergens goed in de systemen staat en ik nergens de status kan opvragen. Is er iemand bij dit bedrijf die wel daadwerkelijk klanten helpt?
Slechte service
20 november bij de T-mobile winkel in Dordrecht geweest om te verlengen. Hadden de telefoon die ik wilde niet op voorraad en was nog niet leverbaar dus moest besteld worden, prima. Meneer in de winkel klikt rustig vanalles door zonder informatie te controleren. Bleek dus dat mijn oude adres nog stond ingevuld. Hier kom ik achter als de bestelling geplaatst is. Ik geef dit aan aan meneer, hij zegt: dat maakt niet uit, als je de track&trace krijgt kan je het leveradres aanpassen. Zonder dus überhaupt ook mijn gegevens meteen aan te passen in hun systeem. Krijg ik gister de track&trace, kan je dat adres dus helemaal niet aanpassen. Eerste mevrouw aan de telefoon van de klantenservice probeert me te helpen maar hangt halverwege opeens op. Tweede meneer van de klantenservice vond het niet zo'n probleem en ik moest maar afwachten. Met de boodschap: PostNL mag niet afleveren zonder jouw handtekening. Maar we kennen inmiddels allemaal PostNL wel, die bezorgers doen daar niet zo moeilijk over. Nou dat kon niet, zei meneer. Dat was het einde van dat gesprek. Persoon die op mijn oude adres woont is mijn ex waar ik nou niet bepaald goed mee ben, dus je kan begrijpen dat ik weinig zin heb om dit met hem te regelen. Dus nu moet ik maar afwachten wat PostNL straks met mijn dure nieuwe telefoon gaat doen en vervolgens ook maar weer afwachten hoe en wanneer ik dan wél mijn nieuwe telefoon ga krijgen.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen