Beantwoord

Bezorging nog niet ingepland

  • 30 November 2023
  • 17 reacties
  • 251 Bekeken

Ik heb op zondag 27 november gebruik gemaakt van de black friday aanbieding Samsung S23 met een galaxy smartwatch 6. Ik heb een bevestingsmail gekregen en ook de betaling is gelukt. Echter is er nog steeds geen mail gekomen voor de bezorgafspraak. Ik heb reeds 2 keer gebeld met de klantenservice en die zeggen dat de S23 zwart 128gb gewoon op voorraad is. Izzi zegt: 

Ik moet wel vermelden dat de betaling moeizaam verliep. De website voor betaling liep vast. Toch is betaling op 27 november gelukt. Izzi zegt ook: 

Ik heb zo'n gevoel dat iets niet goed gaat.

icon

Beste antwoord door Peter1966 21 December 2023, 14:53

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Peter, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de Samsung Galaxy S23 bent gegaan! Dit toestel zou inderdaad op voorraad moeten zijn. Heb je je ordernummer voor me? Dan kijk ik graag direct met je mee! 😄

Bedankt voor het oppakken van mijn topic.

Ik heb inmiddels via de chat ook al dit probleem aangekaart. En het blijkt dat mijn bestelling is blijven hangen tijdens de betaling via de bevestigingsmail. Het geld is gewoon overgemaakt en staat dus ook op de afschriften. Ordernummer 204399636.

Men zou het doorzetten van de financiële afdeling. Maar ik hoop gewoon dat de besteldatum gewoon 26 november wordt omdat ik dan aanspraak kan maken op de Samsung Galaxy Watch 6.

Zoniet, zou dat natuurlijk zeer teleurstellend zijn omdat ik graag gebruik zou willen maken van de Black Friday Actie.

Ik heb hetzelfde probleem de s23 besteld met verlening afgerekend de thuus kopi heffing naar nu blijft hij hangen op de status dat toestel niet leverbaar is of nog niet gekoppeld is aan mijn abbonement waneer krijg s23 nu dan 204734330 ordernummer wachtend op voorraad zegt die maar hij is gewoon op voorraad  wat nu ???

 

Ik heb hetzelfde probleem de s23 besteld met verlening afgerekend de thuus kopi heffing naar nu blijft hij hangen op de status dat toestel niet leverbaar is of nog niet gekoppeld is aan mijn abbonement waneer krijg s23 nu dan 204734330 ordernummer wachtend op voorraad zegt die maar hij is gewoon op voorraad  wat nu ???

 

Hallo Junca,

blijf bellen en contact houden met Odido. Het zou in mijn geval opgepakt worden door de financiële administratie. Het is een geautomatiseerd proces, dat als het eenmaal in gang gezet is niet meer te stoppen is. Mijn bestelling is nu geannuleerd omdat ik de Thuiskopieheffing niet betaald zou hebben. Maar ik heb dus wel zwart op wit dat dit wel gedaan is. Odido zal nu met hele goede argumenten moeten komen om deze bestelling nu niet meer te leveren. Inclusief de Black Friday aanbieding. Want netjes besteld (is bevestigd), netjes de aanbetaling gedaan (staat op Bankafschrift), is gewoon leveren!

Ik houd deze post nog wel even “live” en houdt jullie op de hoogte.

Zoals in de Community staat!

In de spotlight: deze toestellen wil je hebben!

Wil jij gratis aansluiten en flinke korting op 10GB, 15GB, Unlimited Plus en Unlimited Premium, maar twijfel je nog over een toestel? Geen zorgen, hier helpen we je bij. Wij zetten vier kanjers voor jou op een rijtje.
 

  • Samsung Galaxy S23, 128GB Zwart – Nu met Galaxy Watch6 40mm LTE t.w.v. € 369 cadeau!​
    • 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50
    • Toestel: € 27
    • Totaal: € 44,50
Reputatie 7
Badge +9

Hoi Peter, bedankt voor je ordernummer! Niet fijn dat je bestelling is vastgelopen, ik zie nu dat 'ie geannuleerd is. Je ontvangt binnen 14 dagen je aanbetaling terug. Heb je inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst? Je hebt dan wel een nieuwe besteldatum, maar omdat je originele bestelling recht had op het cadeau van Samsung, ga ik er voor zorgen dat je hier gebruik van kunt maken. Zodra je nieuwe bestelling binnen is, ontvang je een paar dagen later de hardware factuur of staat deze 1 werkdag later in Mijn Odido. Je kunt deze dan direct indienen bij Samsung. Mocht deze afgekeurd worden, laat het me dan weten. Dan ga ik in gesprek met de juiste contacten! 😊

Hoi @Junca, bij jouw bestelling is er niets aan de hand! Sterker nog, ik zie dat jouw toestel vandaag tussen 15:07 en 15:43 uur bezorgd gaat worden door PostNL! 😁

Hallo Marciano, super dat je dit zo wil regelen. Ik heb inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst. Ordernummer 204816590. Samsung S23. Zodat de factuur binnen is ga ik het proberen bij Samsung. En mocht het niet lukken, dan kom ik weer bij jou terug. 

Mijn dank is heel groot, alsnog prima geregeld bij Odido. We houden je op de hoogte 😉

Hallo Marciano, vandaag antwoord gekregen van Samsung Promotions. Helaas is mijn aanvraag afgekeurd. 

Wellicht dat jij nog iets voor mij kan betekenen?

 

Bij voorbaat dank,

Peter van Oijen

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Peter, fijn dat je je toestel inmiddels binnen hebt en goed dat je in ieder geval geprobeerd hebt de actie te claimen. Ik heb direct een mail gestuurd naar mijn collega's die in contact staan met Samsung. Hier staan jouw gegevens ook in en ik heb hierin de vraag uitstaan of dit met Samsung geregeld kan worden. Zodra ik een reactie heb of als er meer gegevens nodig zijn, laat ik het je uiteraard direct weten! 😄

Hoi Peter, fijn dat je je toestel inmiddels binnen hebt en goed dat je in ieder geval geprobeerd hebt de actie te claimen. Ik heb direct een mail gestuurd naar mijn collega's die in contact staan met Samsung. Hier staan jouw gegevens ook in en ik heb hierin de vraag uitstaan of dit met Samsung geregeld kan worden. Zodra ik een reactie heb of als er meer gegevens nodig zijn, laat ik het je uiteraard direct weten! 😄

Dank je wel, Marciano. 👍🏻

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Peter, met alle plezier gedaan! Normaal gesproken zou ik je vragen opnieuw de claim in te dienen, maar ik heb iets leuker nieuws: Ik heb een Watch6 voor je weten te regelen. Deze ligt al klaar op kantoor en deze ga ik persoonlijk naar je toe sturen. Ik hoop dit morgen direct te kunnen doen, maar weet dat je hem in ieder geval al (bijna) in the pocket hebt! Ik laat het je weten zodra deze is verstuurd.

Voor nu een hele fijne avond! 🙌🏻

Hoi Peter, met alle plezier gedaan! Normaal gesproken zou ik je vragen opnieuw de claim in te dienen, maar ik heb iets leuker nieuws: Ik heb een Watch6 voor je weten te regelen. Deze ligt al klaar op kantoor en deze ga ik persoonlijk naar je toe sturen. Ik hoop dit morgen direct te kunnen doen, maar weet dat je hem in ieder geval al (bijna) in the pocket hebt! Ik laat het je weten zodra deze is verstuurd.

Voor nu een hele fijne avond! 🙌🏻

Hoi Marciano, wat een super service!!! Ik ben blij contact te hebben gezocht via de topic. Maar ben vooral blij dat jij het zo goed opgelost hebt. Nu kan ik met tevredenheid terugkijken op deze inspanning van jou. En vooral mijn zoon zal blij zijn met zijn nieuwe horloge die hij gaat gebruiken in combinatie met zijn Medtronic insulinepomp voor zijn diabetus type 1. 

Duizendmaal dank,

Met vriendelijke groet,

Peter van Oijen

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Peter, super bedankt voor je mooie reactie - dat is waar ik het voor doe! Wat mooi dat je de Watch aan je zoon geeft. Ik hoop dat hij er heel veel aan gaat hebben. Het is gisteren niet gelukt om de Watch op te sturen. Vanwege afwezigheid van een collega kon ik er nog niet bij, dus dat zal volgende week worden. Ik houd je op de hoogte als het zover is en voor nu wens ik jou (en je zoon) alvast een heel fijn weekend! 😊

Groetjes,

Marciano

Hoi Peter, super bedankt voor je mooie reactie - dat is waar ik het voor doe! Wat mooi dat je de Watch aan je zoon geeft. Ik hoop dat hij er heel veel aan gaat hebben. Het is gisteren niet gelukt om de Watch op te sturen. Vanwege afwezigheid van een collega kon ik er nog niet bij, dus dat zal volgende week worden. Ik houd je op de hoogte als het zover is en voor nu wens ik jou (en je zoon) alvast een heel fijn weekend! 😊

Groetjes,

Marciano

Hallo Marciano, heel erg bedankt. En ook voor jou een mooi weekend!

Groetjes Peter en Morris

Hallo Marciano,

gaat het deze week nog lukken? Zou fijn zijn als het voor de Kerst binnen is.

Met vriendelijke groet,

Peter van Oijen

 

Hoi Peter, super bedankt voor je mooie reactie - dat is waar ik het voor doe! Wat mooi dat je de Watch aan je zoon geeft. Ik hoop dat hij er heel veel aan gaat hebben. Het is gisteren niet gelukt om de Watch op te sturen. Vanwege afwezigheid van een collega kon ik er nog niet bij, dus dat zal volgende week worden. Ik houd je op de hoogte als het zover is en voor nu wens ik jou (en je zoon) alvast een heel fijn weekend! 😊

Groetjes,

Marciano

 

Hallo Marciano, hij is binnen!! We zijn super gelukkig en dank je wel voor de mooie kaart! Ik wens je hele mooie feestdagen en een gelukkig en gezond 2024!

Met heel veel groetjes,

Morris en Peter van Oijen😁

En ja Odido, Ḧet kan ook zo ………. met deze geweldige medewerker.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Peter, wow jij en de bezorger waren allebei sneller dan ik! Ik heb het pakketje gisteren laten versturen en ik wachtte zelf nog op de Track & Trace, maar super fijn dat 'ie al zo snel afgeleverd is!

Bedankt voor je super mooie reactie hier in je topic, ik kreeg er gewoon kippenvel van toen ik het las. Daar doe ik het voor en ik ben blij dat ik jullie er gelukkig mee heb gemaakt. Heel erg bedankt en jullie ook hele fijne feestdagen en een mooie jaarwisseling! Mocht je in de toekomst nog eens vragen hebben. Start dan gerust een nieuw topic. Je weet mij (en de Community) te vinden. We zijn er voor je.

Het kan zeker ook zo! 😁

Groetjes,

Marciano

Reageer