Ik heb een blokkade op 0906 nummers maar gebruik deze juist veel en wil hier natoe kunnen bellen
Hallo
Ga in je account (app) naar “ Meer” (rechts onder) kies je telefoonnummer- Instellingen. -blokkades.
Je kan daar de blokkade zelf aan en uitzetten. Let op dit soort kosten kunnen hard oplopen.
21-12-1983 waar vind ik klantnummer
*** (bewerkt door moderator) klantnummer
In je forum account kan niemand het lezen behalve de moderators.
bovendien kan je zelf de blokkades verwijderen zoals ik je al liet zien.
Het lukt je vast! Succes!
Dat lukt dus niet dat zeg ik als ik dat doe staan de blokkades er nog gewoon op
Zoals je hier zit heb echt wel geprobeert
Er staat dat het gelukt is!
Groetjes
Dan heb ik ook al verschillende x geprobeert snap wel iets van telefoons en kan ook lezen ik kom niet voor niks hier hulp vragen
https://www.odido.nl/winkels Misschien is er een rede waarom nummers zijn geblokkeerd, ,♀️
Fijne zondag!
Nee zeker niet sta geen stuiver schuld
Dan heb ik ook al verschillende x geprobeert snap wel iets van telefoons en kan ook lezen ik kom niet voor niks hier hulp vragen
Hallo
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel eapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Mocht dat niet helpen, kijk ik graag met je mee in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk met je meekijken!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.