Beantwoord

Simkaart besteld niet ontvangen

  • 4 October 2023
  • 5 reacties
  • 261 Bekeken

Ik heb een fysieke simkaart besteld via de odido webshop (de sim, toestel & smartwatch pagina) daarna heb ik een e-mail ontvangen op donderdag van odido waarin stond dat deze onderweg was en binnen 3 dagen geleverd zou worden. Van het postbedrijf heb ik verder niets vernomen.

 

 

icon

Beste antwoord door flobartdoodel 5 October 2023, 17:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @flobartdoodel 

Wat vreemd dat je die nog niet hebt ontvangen. Heb je toevallig een bericht gehad van PostNL? Ik zou je in dit geval opnieuw een simkaart kunnen sturen, maar het is sneller als je de mogelijkheid hebt om langs een Odido shop te gaan. Daar kunnen ze je de simkaart meegeven en helpen met activeren. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat. Wil je liever dat ik het doe dan kun je je klantnummer invullen in je profiel dan help ik je graag verder.

Hi @flobartdoodel 

Wat vreemd dat je die nog niet hebt ontvangen. Heb je toevallig een bericht gehad van PostNL? Ik zou je in dit geval opnieuw een simkaart kunnen sturen, maar het is sneller als je de mogelijkheid hebt om langs een Odido shop te gaan. Daar kunnen ze je de simkaart meegeven en helpen met activeren. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat. Wil je liever dat ik het doe dan kun je je klantnummer invullen in je profiel dan help ik je graag verder.

Ik ben inmiddels bij de Odido shop geweest en het probleem is voor mij opgelost, bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi Flobart, superfijn dat het is opgelost in de shop. Bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 

Ik heb een berichtje ontvangen dat mijn nummer vandaag overgezet gaat worden naar Odido, maar ik heb ook nog helemaal geen SIM ontvangen of überhaupt iets gehoord van PostNL.

Ik had tevens bij het bestelproces aangegeven dat ik nummerbehoud en een eSIM wenste, maar bij de bevestigingsmail stond dat ik geen nummerbehoud had gekozen en dat er een simkaart opgestuurd zou gaan worden. Ik heb via de link in de mail gelukkig wel nummerbehoud aangevraagd, maar wacht dus nog op mijn SIM om over te kunnen stappen op eSIM. Of kan dat ook door jullie geregeld worden?

Via de telefoon krijg ik geen gehoor en via izzi krijg ik een berichtje dat jullie niet bereikbaar zijn. Help!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @JaapB100, gaaf dat je voor ons hebt gekozen! Nu moet je natuurlijk wel je simkaart ontvangen, maar goed dat je in ieder geval nog nummerbehoud hebt aangevraagd. Wanneer heb je je bestelling gedaan? Wellicht is je simkaart nog onderweg. Heb je voor mij alvast je ordernummer? Dan kijk ik graag met je mee wat de status is en wat ik al voor je kan doen! 😄

Reageer