Wil je iets weten over je bekabelde internetverbinding? Dan zit je hier goed!
Recent actief
T-mobile, Ik haal bij lange na de snelheid niet die gehaald zou moeten worden. Ik heb hiervoor mijn computer al een keer helemaal opnieuw geinstalleerd, zonder extra programmas geinstalleerd. Ik dacht dat het daar aan lag namelijk(Chrome halveerd de bandbreedte) Helaas mag dit niet baten. Ik heb twee voorbeelden van een speedtest. 1 - Gewone opstart 2 - opstart in veilige modus Zoals jullie zien is de laatste wel fatsoenlijk, alleen de upload niet. Enig idee Wat te doen?
Hi, ik kom niet in mijn dsm pagina van mijn NAS. Het programma X-Plore op mijn tablet herkent de server niet meer sinds ik vandaag ben overgestapt naar T-Mobile. Op mijn laptop kan ik wel in de mappen op mijn server.
Goedendag, Bij een familiegenoot wil ik op het netwerk meerdere AP's installeren, nu hebben zij een glasvezelconverter incl. een zyxel modem gekregen. Nu is mijn vraag of ik tussen de twee een netwerkswitch kan plaatsen die DHCP doet (optie A), of moet ik toch de zyxelrouter in de meterkast laten zitten en adviseren dat zij meerdere AP's moeten aanschaffen (optie B)? Ik heb al met de klantenservice er over gebeld maar geen antwoord gekregen. Als het geval is dat ik wel een netwerkswitch kan plaatsen moet dit moet dit wel een managed switch zijn neem ik aan. Dat een apparaat DHCP doet is belangrijk omdat er meerdere smartapparaten zijn die niet fijn werken als je steeds tussen wifiap's en hun dhcp-ranges wisselt.
Mijn Wifi valt op de 1e verdieping steeds weg krijg op mijn ipad de melding geen verbinding , heeft het wel goed gedaan , in de woonkamer doet de Wifi het goed en bekabeld werkt het ook goed. Het lampje van het Netwerk op de Zyxel T50 modem knippert groen. wat zou hier de oorzaak van zijn.
Hi there. trying to port forward to get a stable connection to rockstar games (red dead online, PC/steam) as it is now it is sometimes completely unplayable, dont think it is because of my connection speed i also play other games on the ps4 and have no internet issues, my understanding is that some people are having a bad connection between their ISP and rockstar servers and port forwarding can help with this, currently following a guide and ran into a step that requires the DNS servers, usually you can find this in windows with command prompt but they are listed there as the IP for my default gateway, a warning was given in the guide I'm following that if this happens it isnt the correct numbers I'm looking for and I should log into my router and look up the right numbers on a status or settings page. however with this particular router (huawei HG659) that info isnt really simple to look up, I clicked on the “internet” tab in my router settings and there is multiple boxes with differi
Net terug van vakantie. Geen internet, dus ook geen tv, dus ook niet maandag aan t werk als het niet is opgelost. Inmiddels 3 keer de router, TvBox en glasvezelmodem opnieuw opgestart, geen resultaat. Wat nu? Het probleem is de glasvezelaansluiting. Wifi netwerk functioneert prima.
WANNEER WORD IK NU EENS ECHT GEHOLPEN?! Van verkeerde technische inschattingen en conclusies, het urenlang moeten bellen t/m het niet nakomen van afspraken. Na ruim 2,5 maanden heb ik nog steeds iedere dag last van wegvallende dienst. Hardop afvragend of iemand zich überhaupt bezighoudt met klanttevredenheid. Echt ongelofelijk hoe commerciële bedrijven van elkaar kunnen verschillen. Een zeer teleurgestelde klant. Geen compensatie (want de zaak moet eerst zijn afgehandeld, zo lust ik er nog wel 1), niks pro actied tegen deze ellende, niet worden teruggebeld, codes vergeten te sturen, foutieve codes opsturen, iedere medewerker die zich weer door 20 minuten lang dossier moet ploegen, gemiddeld zeker 10 minuten wachten wanneer je een storing hebt, ondanks de problemen die al 2,5 maand aanhouden moet je nog steeds dealen met 5 werkdagen voordat de technische dienst wat laat horen (zelfs wanneer T-mobile weer eens wat fout doet). Lachwekkend! (Wel als een boer met flinke kiespijn)
Hoe stel ik Quality of Service in op mijn Zyxel VMG8825-T50 modem?
Hi I have completed the installation process as instructed by the email I received. It stated that my line will be active by 01/02/2020 18:00. The modem and everything is connected but the internet light is not on, it seems that my internet has not been activated. I am not sure if this is the case or if there is something wrong with my connection point? Will someone be able to assist me?
Tmobile heeft bij mij het modem vervangen omdat het wifi signaal wegviel. Helaas bleek het nieuwe modem van hetzelfde type te zijn. Helaas nog steeds wegvallende wifi. De klantenservice kan geen nieuwe generatie 5G model aanbieden omdat die alleen voor nieuwe klanten beschikbaar zijn. Bestaande klanten zijn dus minder belangrijk dan nieuwe klanten
Ik heb een 1000/1000 abonnement bij T-Mobile. Stock firmware zorgde voor een max van 350Mbs en wilde natuurlijk het maximale halen. Na een tijdje door de forum gestruind te hebben besloot ik FreshTomato te flashen op de router. ML → R7000 → WiFi 5ghz PC(Asus AC68 USB) Alle caches geleegd voor en na de installatie. CTF aangezet. Voor de rest niets veranderd. Iemand enige tips/tricks ?
Beste, Sinds 4 dagen kamp ik met het probleem dat zowel mijn draadloze als kabel internet tegelijkertijd uitvalt. (Lampje op modem staat dan ook uit) Na ongeveer 30 seconde herstelt de internet verbinding. Dit is zeer frustrerend. Deze dingen heb ik geprobeerd: - modem reset - stekker er in en er uit. - wifi kanaal veranderen - eventuele stoorzenders (google home mini, chromecast en philips hue bridge) uitgezet Dit heeft jammer genoeg niet geholpen, ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mij! Alvast bedankt!
Ik ben nu een paar weken overgestapt van KPN naar het thuis pakket 1000 mb. van t-mobile Nu wil ik mijn WiFi-versterkers van KPN gebruiken is dat mogelijk.
Heb al maanden een slecht beeld had altijd Telfort glasvezel altijd goed beeld ben overgegaan naar T-Mobile glasvezel omdat ik naar KPN moest het zelfde netwerkt van KPN maar beeld uit de oertijd ook al een tijd gehad dat geluid en beeld niet gelijk binnen kwamen geluid kwam met vertraging. . Dit is ca 3 tot 4 maanden terug ontstaan voor die tijd was het vergelijkbaar beeld met KPN lijkt net of bandbreedte wordt afgeknepen ook internet wat 100 zou moeten zijn is maar 92 bij telfort had ik altijd precies 100. Met kijken naar sport kun je gewoon zien dat de er niet voldoende signaal binnen komt omdat de bal vervaagd dit is bij alles waarbij het beeld snel ververst moet worden. Geprobeerd klantenservice te bellen maar dat is onmogelijk wordt elke keer afgebroken krijg computer aan de lijn en gaat niet verder. Zijn er meer die dit hebben of hebben gehad en is dit op te lossen of is de oplossing over te gaan naar Ziggo.
Hi All I noted since Saturday Feb 1st that the internet speed (down and up) decreased exponentially in Almere (speaking for myself though). I have the 1GB/s Fiber glass and the cabled download speed is reaching 300mb/s tops while the upload speed is varying from 300mb/s to 800-900mb/s. All the possible factory resets or unplugging/re-plugging the devices from the power supplies have been done as well. My setup is Media converter > TP-link switch SG105E > TP-link AX6000 router. while searching in the forum I've noted a few forumers that had the same issue in Eindhoven since Friday. Is it possible that any network issue has happened? Thanks folks
Hier sinds 4 jan lid van T-mobile vaak valt het modem geheel weg. Dan start deze opnieuw op en dan komt het internet na 5-10 min weer terug. Het is niet het signaal wat wegvalt maar het modem wat uitvalt. Zowel WIFI als bekabeld valt weg Als het het signaal is dan zou het lampje rood branden, maar alle lampen gaan dus geheel uit. Soms dan voor 3 min weer online en dan weer het zelfde. Voorheen Telfort glas zonder problemen zelfde thuis netwerk. Ook al ander modem gehad en nog steed deze problemen. KPN monteurs zijn geweest lijn is goed. Wat ik allemaal al geprobeerd heb: Factory reset Zonder extra aansluitingen op de lan poorten Lan kabel vervangen tussen de media converter en Modem Andere stroomadapter op het modem Modem aangesloten op een andere groep (stop contact) En als extra. De NTU van KPN weer aangesloten op het actieve deel van de witte unit waar de glazvels uit komt. Dus de NTU van T-Mobile en de Mediaconverter niet gebruikt maar direct een UTP vanuit de glasvezelbox naar het
Beste t-mobile, Ik ben al sinds dat ik ben overgestapt naar t-mobile thuis bezig om maar een beetje fatsoenlijke snelheden te krijgen op mijn 2,4 ghz netwerk. Ik heb hier al in meerdere topics gelezen dat de 2,4 ghz netwerk alles behalve stabiel is. Ik begrijp dat 2,4 ghz nooit de snelheid kan aantippen van een 5ghz, maar het verschil is uitermate groot. op mijn 5ghz netwerk haal ik eenvoudig 200 mbps up en down, op mijn 2,4ghz moet ik blij zijn als ik 3 mbps up en down haal… en dit met glasvezel… Ik heb al van alles geprobeerd om het op te lossen, ik ben op verschillende kanalen gaan zitten, ik heb mijn eigen accespoint eruit gehaald en alleen gewerkt met de zyxel. beide heb ik meerdere keren gereset. Er is zelfs een monteur langgeweest die bij mij een nieuwe zyxel heeft aangesloten. Maar helaas allemaal werkte het niet. Ik vind het verbazingwekkend dat het verschil zo groot is. Bij mijn vorige providers was het verschil hoogstens 10 mbps up en down. (en ja dit ook in een d
Hi, Ik heb een interactieve tv-box van T-Mobile. Ik zou graag radio willen luisteren over mijn boxen, zodat ik de tv kan uitzetten (en niet de hele dag het logo van de radiozender in beeld heb). Ik heb geen soundbar, maar een ‘ouderwetse’ tuner-versterker. Hoe kan ik radio over mijn boxen krijgen (ps. streamen van Spotify lukt wel over de boxen, dus de tuner-versterker is op de boxen aangesloten).
Hey,Sinds het begin van de aansluiting bij T-Mobile hebben we een probleem met een switch lijkt het, zodra een apparaat die aangesloten is op een switch uitgezet wordt met de UTP kabel erin valt het overige netwerk compleet weg, de TV wordt blokkerig en de snelheid daalt van 950 naar 1Mbps. Alle kabels vervangen en de switch ook vervangen, maar het probleem is er nogsteeds. Een monteur van Guidion heeft er ook naar gekeken, we dachten samen het probleem te hebben gevonden door de switch ertussen uit te halen, zonder switch werkt het prima maar als er ook maar 1 switch aangesloten wordt (meerdere getest) op de Zyxel en een apparaat op deze switch wordt uitgezet (maakt niet uit welk apparaat, meerdere laptops getest) valt alles gewoon weg, totdat de UTP kabel uit dit apparaat wordt gehaald dan werkt alles weer prima.Hoe is dit op te lossen? Een nieuwe switch kopen lijkt me geen oplossing want we hebben het met meerdere switches geprobeerd, de switch zit rechtstreeks aangesloten op de Zyx
Goedendag, Ik wil graag de overstap maken van kabel (Ziggo), naar glasvezel (T-Mobile), maar de maximum snelheid op ons glasvezel is erg laag. De maximum snelheid is namelijk 100 Mbit en niet de gebruikelijke 500+. Nu heb ik contact gehad met Reggifiber, de exploitant van het glasvezel en zij geven aan dat dit komt door de providers. Zij moeten investeren in de apparatuur in de wijkcentrale (volgens mij een nieuwe modem of switch ofzo) om zo de snelheid weer op een "normaal" niveau te krijgen. Nu heb ik contact gehad met verschillende providers, maar geen van allen kan mij vertellen, of en zo ja, wanneer deze "upgrade" zal plaats vinden. Mijn vraag is dus eigenlijk, of T-Mobile, hier wel informatie over heeft.
Ik ga verhuizen en wil om die reden mijn T-mobile thuis opzeggen. Ik heb daarvoor een verhuisbewijs nodig. Ik heb alleen geen idee wat een geldig bewijs van verhuizen is en hoe ik er aan kom.
Hi there! Simple question: When I type my public adress in a browser it forwards to router login page. How to set up a static route or connect my own domain ( xxx.nl ) to this server? Server device has DMZ enabled in router settings.
Heel vaak moet ik sites meerdere keren verversen voordat ze willen laden, krijg gewoon van Firefox de melding dat de site niet gevonden kan worden. Vaak als ik mijn laptop net open heb (komt uit slaapstand), soms wordt dit na een tijdje beter, vaak ook niet. Telefoon via WiFi (iPhone XR) lijkt iets stabieler meestal (maar soms ook niet). Van het modem het WiFi kanaal al van automatisch op een vast kanaal gezet, anders was de laptop om de 10 minuten de verbinding kwijt. Met mijn eigen router via Ziggo in het verleden geen klachten, dus in mijn ogen lijkt het niet aan de buurmodems te liggen (wat ik zie zijn er drie van Ziggo). Vrijdagnacht 10% van de snelheid gehaald, modem herstart. Vandaag extreem instabiel, probeer thuis te werken via RDP, klapt er steeds uit en andere sites willen ook niet laden. Modem herstart. Lijkt de oplossing te zijn voor nu. Ik ben een week klant van T-Mobile Thuis (en al een jaar of 6 tevreden klant van T-Mobile mobiel), maar tot nu toe niet tevreden. Twe
Hello, I have package T-Mobile Thuis + T-Mobile Mobile. Sometimes I notice that speed of internet drops significantly and it doesn’t matter if I connected to wi-fi or 4G, so that makes me think that this is not about my router or weak spots of wi-fi coverage. I have unlimited package, so there shouldn’t be any limit of how much I download, I believe. My zipcode is 2771AE. There are few speed tests I made in recent days. As you can see, there are 4G and wi-fi speed almost on the same level. For T-Mobile Thuis the declared speed is 100mbps
Ik loop tegen een probleem aan wat ik al meerdere malen op dit forum zie langskomen, maar geen duidelijk antwoord op vind. Ik heb: één draytek vigor modem-router, bekabeld verbonden met mijn ‘eigen’ apparatuur; één airport timecapsule, welke ieder afzonderlijk bekabeld is verbonden met; twee airport express’, welke functioneren als access points (groot huis). Ik maak geen gebruik van telefonie of (digitale)tv. Ik heb voorheen wifi al uitgeschakeld op het Draytek modem, omdat roaming tussen de verschillende access points niet lekker werkte (timeouts). Sinds alleen de drie airport devices een wifi signaal geven werkt handoff/AP-roaming vlekkenloos. Nu wil de router functionaliteit op het draytek modem helemaal uitschakelen en laten overnemen door de airport timecapsule (2x airport express blijven access points), zodat ik mijn guest-wifi in kan schakelen (en werkt), AP-roaming lekker werkt/blijft werken, ik alles vanuit de airport configuratie tool kan beheren en verzekerd ben van de laa
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.