Hallo allemaal,
Ik wou dit eerder aankaarten maar door omstandigheden gebeurt dit nu pas. Ik zit in de Segbroek wijk van Den Haag waar vorig jaar de glasvezel werd aangelegd. Vlak nu installatie viel me al op dat ik niet de juiste snelheid kreeg. Ik had via email contact gezocht met T-Mobile support, maar ik heb na bijna twee weken geen reactie van hun gekregen, anders dan dat ze mijn email hadden ontvangen.
Nu het probleem: ik heb een 1Gb/s abonnement, maar de snelheid komt op een kwart van de snelheid te steken.
Wat heb ik tot nu toe gedaan: ik heb een nieuwe cat6 netwerkkabel aangesloten direct tussen het modem (een Zyxel T50) en de computer (een HP computer met een gigabit netwerkkaart, lopend op Windows 10). Ik heb een andere netwerkkabel geprobeerd op een andere laptop, maar geen verschil.
Hier nog een screen cap van de processen in safe mode op dat moment:
Hier een screen cap van de ipconfig in safe mode:
Raar genoeg kan ik geen speedtest in modus doen, want dan krijg ik deze foutmelding:
Maar in ‘normale’ modus krijg in deze meting:
Dus mijn vraag is wat kan ik doen om de juiste snelheid te krijgen, of wat kunnen jullie doen?