Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb een probleem dat ik geen internet heb. Het probleem als ik het zo zie is dat ik geen IP krijg van jullie. Klantenservice ook gebeld alleen de technische dienst was er ‘maar’ tot 15:00. Bij zo’n groot bedrijf verwacht je toch dat er altijd iemand stand-by staat?!  Maar niemand kan mij helpen tot morgen. Hoe kun je je klant laten zitten zonder internet en dat die maar moet wachten tot de volgende dag? Ik zou graag willen dat dit zo spoedig mogelijk word opgelost!

 

 

Hallo @Akkel 

Gaat het om een nieuwe verbinding of had je eerder wel gewoon internet? Loopt de DSL kabel direct naar je ISRA zonder aftakkingen vanaf het ISRA of andere losse kabels bij je ISRA? Die kunnen storingen veroorzaken.

Probeer ook je modem eens voor even van het stroom te halen.


Hi @Akkel, ik heb zojuist je verbinding bekeken en deze lijkt zich zondagavond gelukkig hersteld te hebben. Werkt aan jouw kant ook alles weer zoals het zou moeten? Mocht je toch nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!


Reageer