Afgelopen donderdag is een nieuw modem geplaats door monteur als gevolg van een storing in het vorige modem.
Helaas presteert dit modem niet correct en is WiFi instabiel; dat geldt voor alle aangesloten devices. Na gisteren resets te hebben gedaan en geduldig wachten, vandaag gebeld met de klantenservice. Na toelichting op alle gedane acties, heeft de medewerker zelf alle noodzakelijke tests gedaan. Aan onze zijde werd geen verbetering gezien, WIFI blijft instabiel, TV kon zelf niet verbonden worden. Kortom, het nieuwe apparaat functioniert niet naar behoren. Kan gebeuren … oplossing ligt voor de hand. Apparaat naar T-Mobile sturen en zij sturen vervanging.
Dat ging echter niet gebeuren… de oplossing is nu technische dienst met wachttijd van 12 dagen.
Tot mijn spijt kon de medewerker geen reden geven, waarom hij niet voor een andere oplossing koos. Hij gaf aan de procedure te volgen en daar niet van af te mogen wijken. Op mijn vraag of hij dan overleg zou willen voeren met een senior medewerker, dan wel leidinggevende, gaf hij aan dat die niet aanwezig waren.
Klant gevoel: van de regen in de drup.