Skip to main content
  • 2,659 Topics
  • 18,242 Reacties
2657 Topics
Onderhoud van zondag 23 op maandag 24 april
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom aankomende week onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van zondag 23 op maandag 24 april. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Wanneer? We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal twintig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
klacht indienen
Sorry hoor T-Mobile, maar wat jullie mij nu flikken is echt niet normaal. Het gaat om mijn vader, die is afgelopen januari overleden. Vrijwel direct heb ik als oudste zoon contact met jullie gehad, voor het overzetten van zowel zijn mobiele abonnement als zijn T-Mobile Thuis abonnement op mijn moeders naam. Met het invullen van een overzetformulier op 2 februari, zou het allemaal zo geregeld zijn kreeg ik te horen. Nou mooi niet dus! Na ontzettend veel gedoe en tientallen telefoontjes met jullie te hebben gepleegd, omdat er klaarblijkelijk vanalles mis leek te gaan, is mijn vaders mobiele abonnement eind maart pas omgezet! Niet dat het wachten, of het spreken met meerdere medewerkers die mij beloven terug te bellen en dat vervolgens niet doen, het ergste is. Maar wel het feit dat zijn T-Mobile Thuis abonnement tot op de dag van VANDAAG nog steeds niet is omgezet! Ik heb tussendoor van één van de medewerkers zelfs het nummer van Closure gekregen om ZELF na te vragen wat de status is. Closure is een derde partij die dergelijke zaken voor jullie regelt, dan is het toch gewoon idioot dat ikzelf daar achteraan moet gaan…. Nou ja het ergste moet nog komen, vanuit Closure kreeg ik te horen dat alles geregeld was maar dat er wel een nieuwe terugkoppeling naar T-Mobile terug moest, de dame in kwestie gaf aan dat ze dat direct voor me ging regelen en dat het binnen enkele dagen, na alle ellende en gedoe, geregeld zou zijn. Nou weer mooi niet dus!! Dat gesprek vond plaats op 27 maart. Omdat ik tot de dag van vandaag, nog steeds niets had gehoord, belde ik wederom T-Mobile op. En wat kreeg ik tot mijn verbazing nu te horen. Dat het ik overzetformulier maar weer opnieuw in diende te vullen, omdat T-Mobile zelf niet kan zien waar het mis gaat! Ongelofelijk… echt ongelofelijk… Ik heb nog gevraagd of ik met een manager kon spreken, omdat ik deze gang van zaken gewoonweg echt absurd vind, maar dat was absoluut niet mogelijk… Mijn vader en ons verdere gezin zitten al jaren bij T-Mobile, met zowel mobiele abonnementen als Internet Thuis. Nooit problemen of gedoe met ze gehad. Maar dit maakt echt het vertrouwen in één keer volledig KAPOT… Wat een vreselijke manier om zo met trouwe klanten om te gaan. Om ook sommige zaken in perspectief te kunnen plaatsen, we hebben al die tijd niet contact gehad om een nieuw abonnement met nieuw toestel af te sluiten…(zeer cynische toon)

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen