Ik ben er net achter gekomen dat ik al maanden zo dan niet al een jaar voor de internetsnelheid 100 Mbit/s up en down 40,97 p/m betaalde. Nu heb ik dezelfde internetsnelheid gekozen maar nu voor 35 p/m. Zonder dat ik het wist betaalde ik dus te veel. Ik heb dit bij de klantenservice aangekaart, maar er was geen compensatie mogelijk. Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren? En weet iemand hoe ik alsnog compensatie kan krijgen.
Hallo
Al een jaar? Heb je dan nooit eerder gekeken?
Kan het ook te maken hebben met de inflatiecorrectie? Van 2023 en of 2024.
Nee ik kijk daar niet naar. En de inflatiecorrectie gaat juist omhoog, waardoor je meer zou moeten betalen. Maar bij mij gaat het juist andersom.
Wat staat er in je contract?
Wat staat er in je contract?
Nee ik heb geen nieuw abonnement afgesloten.
Hallo
Waarschijnlijk ben je gemigreerd van het KPN netwerk (duurder) naar het eigen netwerk (goedkoper)?
Hallo
Waarschijnlijk ben je gemigreerd van het KPN netwerk (duurder) naar het eigen netwerk (goedkoper)?
Dag, nee dat ook niet zit al vanaf het begin bij t-mobie/odido.
Maar Odido levert zijn diensten over meerdere glasvezelnetwerken.
KPN WBA, KPN ODF, Delta, Open Dutch Fiber.
Het kan zijn dat je naar een ander glasvezelnetwerk bent gemigreerd.
Maar Odido levert zijn diensten over meerdere glasvezelnetwerken.
KPN WBA, KPN ODF, Delta, Open Dutch Fiber.
Het kan zijn dat je naar een ander glasvezelnetwerk bent gemigreerd.
Geen idee of dat zo is. Ik weet wel dat ik daarover nooit ben geïnformeerd. Maar een feit blijft dat ik maanden lang te veel heb betaald, en dat Odido weigert om mee te werken om tot een oplossing te komen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.