Op de factuur staan afgelopen bedragen van januari, februari en maart maar de bedragen daarvan kloppen ook niet
Hi @Daniel266, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Je hebt namelijk een verlenging gedaan in januari en daar zit een leuke korting bij die er niet afgegaan is. Dit is allemaal verrekend in de laatste factuur, de factuur van € 5.87. Als je de factuur opent zie je precies wat er vergoed is op bladzijder twee. Volgende maand zal het juiste maandbedrag afgeschreven worden van je rekening.
@Tommie van Odido op de factuur staan de maandbedragen die ik betaald zou hebben in januari, februari en maart maar die liggen hoger dus ik snap de hele berekening niet zeg maar.
Kan je mij vertellen per maand wat mijn maandbedrag word voor de rest van het jaar? Want ik heb de eerste aantal maanden een bedrag, dan een paar maanden een andere en dan weer een ander bedrag. Ik weet dus even niet waar ik nu zit en wat ik kan verwachten. Ook weet ik niet vanaf wanneer de 8 maanden voorbij zijn om te verlengen
Ook heb ik deze incasso perongelijk geblokkeerd en kreeg hem niet meer terug open
Hi @Daniel266, ik kan me goed voorstellen dat je hier meer duidelijkheid over wil hebben! Ik heb het daarom voor je op een rijtje gezet:
De eerste vier maanden van het abonnement krijg je zowel korting op Internet als op TV. Hierdoor betaal je voor de periode van 29 januari tot en met 29 mei €35 per maand. Hierna komt de korting op TV te vervallen, maar blijft de korting op het Internet nog gelden. Voor de periode van 29 mei tot en met 29 september zul je dus €45 per maand gaan betalen. Hierna verloopt ook de korting op het internet en ga je €55 per maand betalen. Nadat jouw jaarcontract voorbij is, kan je jouw abonnement weer verlengen als je dat zou willen!
Het openstaande bedrag kan je eenvoudig betalen via iDeal in jouw Mijn Odido account. Mocht dit niet lukken, dan kan je het bedrag ook handmatig overmaken naar het rekeningnummer NL95 COBA 0637 0559 34 t.n.v. Odido Thuis. Vergeet niet om jouw klantnummer in de beschrijving te vermelden, zodat we jouw betaling goed kunnen verwerken.
In januari betaal ik voor de maand februari? Klopt dat ?
Maar op de factuur zijn de maandbedragen van januari, februari en maart hoger dan dat het geweest was